Teema ülevaade |
Jann
|
postitati 26.06.19 04:09 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Klapp ei osale otseselt heitgaasi juhtimises, sest klapp on enne heitgaasi tagastust sisselaskesse, klapiga piiratakse puhta õhu pealevoolu, et
sisselase heitgaasiga rohkem täituks. |
Sain ka ise nii aru, heitgaase juhib EGR ja see klpp siis toetab kaudselt. Seega tasub see klapp töökorras hoida, kui EGR veel toimiv on.
|
Lisaks veel, et tahmafiltriga autodel tuleb selle klapi rikkele kohe reageerida, sest tahmaka põletust ei toimu ja suured probleemid saabuvad
kiiresti.
|
jaiks
|
postitati 24.06.19 14:31 |
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Klapp ei osale otseselt heitgaasi juhtimises, sest klapp on enne heitgaasi tagastust sisselaskesse, klapiga piiratakse puhta õhu pealevoolu, et
sisselase heitgaasiga rohkem täituks. |
Sain ka ise nii aru, heitgaase juhib EGR ja see klpp siis toetab kaudselt. Seega tasub see klapp töökorras hoida, kui EGR veel toimiv on.
|
tarts
|
postitati 23.06.19 20:03 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Kui õigesti aru sain, siis peaks see klapp töötava mootoriga toimetama koostöös egr klapiga heitgaaside juhtimiseks. |
Klapp ei osale otseselt heitgaasi juhtimises, sest klapp on enne heitgaasi tagastust sisselaskesse, klapiga piiratakse puhta õhu pealevoolu, et
sisselase heitgaasiga rohkem täituks.
|
jaiks
|
postitati 18.06.19 22:45 |
Kui õigesti aru sain, siis peaks see klapp töötava mootoriga toimetama koostöös egr klapiga heitgaaside juhtimiseks.
|
jaiks
|
postitati 06.06.19 18:22 |
Audi b7 2.5tdi 120kw
Suretusklapp v157 viskab mootori tule põlema ja viga on teada, et drosselklapp on vigane. Teine klapp olemas.
Aga küsimus tekkis sellega, et kui sõidu ajal viskab vea, siis muutub mootori töö, käib jõnks läbi ja auto hakkab fooriall seistes veidi nagu
väristama. Hääled lähevad ka karvake madalamaks.
Mis tööpõhimõte on sel klapil siis, kui mootor töötab? Olen märkand, et töötava mootoriga on korras klapp suhteliselt suletud asendis ja gaasipedaali
vajutades liigub avatumaks.
Kohati nimetatakse teda ka throttle actuator ehk siis gaasisiiber?
Mingit probleemi sellega pole aga huvitab, miks ta vajalik on. Pean ma teda kalibreerima peale vahetamist?
Siiani teadsin, et tema ainus ülesanne on mootori seiskamisel õhu juurdepääs kiirelt sulgeda.
Tänan, kui keegi oskab seletada.
|
|