Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Jann

 postitati 13.10.21 06:54
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Hooratta kohta nüüd mitmest kohast kuulnud, et võimalusel koos siduriga teha. Kehv sidur lõhub vist ka hooratast.


No kui kasti siduripakk ikka kakub ja jõnksutab siis ilmselgelt mõjub see ka hoorattale halvasti. Samas on inimesele suht raske selgeks teha, et vaheta veel tonni eest juppe igaks juhuks, kui kõik hästi kastiga. Varsti vajavad enamus C7 mudelid pihustite, DPF-i, ketiliini, hooratta ja kasti vahetust ning remonti. Summa lööge ise kokku,:D, mina saan u. 8000 kui hästi ja õigesti teha.
jaiks

 postitati 13.10.21 05:41
Hooratta kohta nüüd mitmest kohast kuulnud, et võimalusel koos siduriga teha. Kehv sidur lõhub vist ka hooratast.
Jann

 postitati 13.10.21 04:08
Hooratta hind on 500 kanti, sõltub muidugi kust osta. Lasin just Kevvai poistel oma endisel 180kw c7-l vahetada ketiliini ja hooratta, tihendid, pihustirõngad ja muu kaasnev. Tubli töö ja hind hea. Kiidan. Kuna töö väga paljuski kattub, tasuks need asjad koos teha.
KaurTaelma

 postitati 12.10.21 16:56
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Hooratas hakkas rohkem heli tegema, kõrises ja kahises ka sooja mootoriga. Pihustid käisid stendis, olevat okeid olnud. Ise paberilt nii lugeda ei oska. Kasti töö on oluliselt paremaks saanud. Sai siis uus LUKi hooratas külge... 5000km ja tuttavad helid on tagasi. :o
Tundub, et lahendus on kas lahti öelda sellest autost või harjuda selle heliga.
Kas tõesti on hoorattad ise nii praagid või mis seda hooratast niimoodi rikub.
Vana lõikasin tükkideks, et näha mis siis sees toimub. Neli vedru, paks määre ja nagu kõik.


Mis hind on koos vahetusega hoorattal?
YNWA

 postitati 18.04.21 07:59
Tsitaat:
Algselt postitas: pierre
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
...Tundub, et lahendus on kas lahti öelda sellest autost või harjuda selle heliga....


Oled õigel teel. Või siis harjuda sellega, et iga natukese aja tagant tuleb sisse taguda €€€. Uued audid on rämps.


Ei ole rämps.
pierre

 postitati 17.04.21 21:41
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
...Tundub, et lahendus on kas lahti öelda sellest autost või harjuda selle heliga....


Oled õigel teel. Või siis harjuda sellega, et iga natukese aja tagant tuleb sisse taguda €€€. Uued audid on rämps.
jaiks

 postitati 15.04.21 21:13
Hooratas hakkas rohkem heli tegema, kõrises ja kahises ka sooja mootoriga. Pihustid käisid stendis, olevat okeid olnud. Ise paberilt nii lugeda ei oska. Kasti töö on oluliselt paremaks saanud. Sai siis uus LUKi hooratas külge... 5000km ja tuttavad helid on tagasi. :o
Tundub, et lahendus on kas lahti öelda sellest autost või harjuda selle heliga.
Kas tõesti on hoorattad ise nii praagid või mis seda hooratast niimoodi rikub.
Vana lõikasin tükkideks, et näha mis siis sees toimub. Neli vedru, paks määre ja nagu kõik.
jaiks

 postitati 31.10.19 20:28
Raske seletada seda heli aga jah selline kahin, ebaühtlane müra. Kui pea päris kõrvalistuja poolse rattakoopa juures, siis kuuleb isegi õrna metallset kõlinat. Kuulda on hästi otse auto ees ja kõrvalistuja pool. Eest kuuleb ilmselt põhjakattest tekkiva helikoja tõttu aga kõige paremini kuuleb autost mõned meetrid eemal. Kapotiall ei kuule, sest mootorimüra on valjum. Salongi ei kosta veel, vibratsiooni ei tunne.
Bean

 postitati 31.10.19 19:46
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks

Hooratas teeb heli ainult külmalt ja kuuleb, kui oskab kuulata. Kohe vahetama ei hakka, jälgin, kas läheb hullemaks lähiajal.

Mis heli ta teeb? Selline kerge kahin käib läbi?
maikl369

 postitati 21.10.19 14:32
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Esialgu käisin Tartu Trans-Remis ja tehti adaptsioonid siduritele. Laksuga 3-2 käiguvahetus kadus vähemalt esialgu ära. Väga loodan, et nii ka jääb ja ei ole lühiajaline effekt, eks paista. Muus osas olid kõik näidud korralikud ja kast käitus testsõidul eeskujulikult.
Hooratas teeb heli ainult külmalt ja kuuleb, kui oskab kuulata. Kohe vahetama ei hakka, jälgin, kas läheb hullemaks lähiajal.

Kui ainult külmalt siis sõidad vb veel hulga hulga kilomeetreid. Ise peab nö kuulama, et asi hullemaks ei lähe ja õigel ajal jaole saab.
jaiks

 postitati 21.10.19 12:09
Esialgu käisin Tartu Trans-Remis ja tehti adaptsioonid siduritele. Laksuga 3-2 käiguvahetus kadus vähemalt esialgu ära. Väga loodan, et nii ka jääb ja ei ole lühiajaline effekt, eks paista. Muus osas olid kõik näidud korralikud ja kast käitus testsõidul eeskujulikult.
Hooratas teeb heli ainult külmalt ja kuuleb, kui oskab kuulata. Kohe vahetama ei hakka, jälgin, kas läheb hullemaks lähiajal.
jaiks

 postitati 20.10.19 14:49
Kasti üritan jah kuhugi diagnostikasse viia ja siis vaatab, kas uus mehhatroonika või saab teda taastada.
stihl

 postitati 20.10.19 13:36
Luki oma 550€ või 800€ ei pruugi kvaliteedi vahet küll olla.

Ja lõppude lõpuks on ka võimalus ju olemas, et lihtsalt praak. Juhtub ka uuena müüdud autodel, et hoorattaid vahetatakse alla 100t läbisõidul.

Kasti kolksutamine on teine teema, sellega võiks anyway kohe tegeleda.

.
InTz

 postitati 19.10.19 19:49
Enda kogemus 2.0 tdi 140kw s-tronic
ca 165000km hooratta vahetus ning 0.5a ja 20000km ning uuesti vahetusse garantii korras.
maikl369

 postitati 19.10.19 18:18
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Kahtlustan ise ka kõige rohkem kasti ja tuleb sellega tegelema hakata. Aga siit ka kiire küsimus, kas on LUKi hooratastel ka vahet? Netipoodides hinnad 400-550 eurot ja Forss pakub veidi alla 800 euro. Neti omadel on kirjas, et polte ja laagrit pole kaasas. Poest ostetava kohta esialgu ei ole veel küsinud, kas midagi kaasa tuleb.

Vanasti võtsin ka kõik varuosad forss-ist aga rahakott jäi kohe silmnähtavalt tühjemaks. Olen enam kui 6 aastat põhimõtteliselt kõik asjad tellinud netipoodidest. Enamus ladu24 või autokaubad24. Saab ise varuosade tootjat valida seal hulga erinevaid mitte nagu poes lükatakse mingi swag pihku või topran.
tarts

 postitati 19.10.19 13:43
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Kahtlustan ise ka kõige rohkem kasti ja tuleb sellega tegelema hakata. Aga siit ka kiire küsimus, kas on LUKi hooratastel ka vahet? Netipoodides hinnad 400-550 eurot ja Forss pakub veidi alla 800 euro. Neti omadel on kirjas, et polte ja laagrit pole kaasas. Poest ostetava kohta esialgu ei ole veel küsinud, kas midagi kaasa tuleb.


Netipoed lepivad 5% või vähemaga, Forss letihinnas soovib ikka 40-50% kasumit teenida.
Kui nüüd C7 hoorattast rääkida, siis mingit laagrit seal polegi.
jaiks

 postitati 19.10.19 07:51
Kahtlustan ise ka kõige rohkem kasti ja tuleb sellega tegelema hakata. Aga siit ka kiire küsimus, kas on LUKi hooratastel ka vahet? Netipoodides hinnad 400-550 eurot ja Forss pakub veidi alla 800 euro. Neti omadel on kirjas, et polte ja laagrit pole kaasas. Poest ostetava kohta esialgu ei ole veel küsinud, kas midagi kaasa tuleb.
Jann

 postitati 19.10.19 04:32
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Ühte garantiisse sokutades oli esimene küsimus tarnijal kohe, kas pihustid korras.

Ma arvan, et see küsimus oli pigem " äkki saab kuidagi oma kaelast ära" variant tarnija poolt.
Hetkel on käsil üks klaasmaja projekt, kus A6 Q 2,0 17a. 80K sõitnud autol vahetatakse 3000km läbimise järel jälle hooratast ja süüdistatakse ühe pihusti kehvat näitu, mis läks ka vahetusse. Mootor enne töötas nagu peab kusjuures. Tundub, et asjad ei läinud siiski soovitud suunas, kuna klient autot kätte ei saanud miskipärast. Eks näeme, kahju, et enne ise ei saanud olukorraga tutvuda.
Isegi, kui pihusti on veidi kuhugi liikunud oma töös, ei saa see süüdlane olla, kuna kompenseerimine toimib ju kenasti ja kui enam ei suudeta kompenseerida, on see ka üldjuhul tunda. Sel juhul peaks enamusel kolin sees olema. ;)

Paugutav kast lõhub ilmselgelt hooratast, see on vist kõigile selge.
jaiks

 postitati 18.10.19 20:48
Läbitud vahemaaga jään veidi jänni aga eks ta umbes 30k-40k on. Pihustid võiks vist mingit moodi tunda anda, kui juba hooratast killivad? Vibra autos liigset ei tunne, tossu ei aja, käivitub kenasti. Aga mõte küll jah, need üle vaadata. Panen juhtme sappa, eks paista, kas seal näidud vähemalt normis.
Sellega seoses meenus küll see, et pihusti seibid said just vahetatud ja kaks nendest olid lekkivad. See võiks küll ju silindrite töö ühtlust häirida? Ma ei tea ka, mis ajast nad lekkisid juba.
andrec

 postitati 18.10.19 20:22
Ühte garantiisse sokutades oli esimene küsimus tarnijal kohe, kas pihustid korras.
Urmet24

 postitati 18.10.19 19:41
See 1 a aeg on ju suhteline.
Palju Sa sellega sõitnud oled ?

Mul endal kõige absurdsem juhus müües on olnud, et tutikas hooratas oli kohe kutu.
Aga eks see omamoodi äärmuslik juhus aind.
jaiks

 postitati 18.10.19 16:43
3.0tdi 180kw dsg.
Aasta tagasi vahetatud hooratas on uuesti hakanud külma mootoriga heli tegema. Mitte valjusti aga kui auto kõrval seista, on kuulda kerget müra. Käik sisse panna, on vait.
Mis võib seda nii kiiret riknemist põhjustada? Paigaldusel ei saa ju untsu keerata teda. Olen kuulnud, et ma pole kaugeltki esimene, kellel ta liig kiirelt otsa saab, niipalju praaki?
Või on auto poolt mingi viga, mis kahemassilise hoorata ära tapab? Näiteks vahepeal nõksuga käigu alla vahetus?
Vahetaks hooratta ära aga enne, kui seda teha, peaks mingisuguse põhjuse siiski välja selgitama, et aasta pärast jälle sama vältida. Või selline kerge müra külmalt on mingil määral normaalne? Tean, et hooratas neil kuluosa aga see on ikka mega lühike aeg.
Mainin juurde, et äsja vahetatud ka kett mootoril, peale seda olen märkama hakanud seda hooratta heli.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.5% - SQL: 37.5%]