Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
No nii, palju siin siis diisli omanike on?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: krss[/i] Viimased 9-10 aastat peamiselt diislitega sõitnud. Ning kuna aastased läbisõidud olnud teinekord ligi 100.000km, siis olen nende masinate juures teinud vist kõike, mida teha annab. Muretuimad diislid mu käes on olnud vist Peugeoti 2.3 ja 2.5 mootorid (P504 ja 505 ning Granadal). Peaaegu kõik autod olnud hooldusraamatutega kuni minu kätte jõudmiseni (isekirjutatud vihikud mitmel autol) ja väga hästi hoitud, tänu sellele ka turuhinnast tunduvalt kallimad. Peale enda diisliarmastust on ka pereringis teised autod tasapisi diisliteks muutunud (volksud, mersud, fordid). Diisel-Audisid on olnud minu nimel ainult 3tk: 1. Audi 100 2.0D 84a, läbisõit oli peaaegu 1.3miljonit km, meeletult kulunud masin, peale kapremonti jooksis jube hästi ja keskmine kütusekulu 40tkm jooksul oli ainult 5.5L/100km. Aga kulunud oli tõesti kõik, mis üldse kuluda saab:) 2. Audi 80 1.6D 81a, lasin tuua Saksast, läbisõit oli veidi üle 100tkm. Kuna veepump oli niiske, siis vahetasin selle kohe, ning sõitsin ca 150tkm midagi remontimata, seejärel vahetasin esirattalaagrid ja mõned muud pisiasjad (sillajuppe ei midagi). Keskmine kulu läbi aastate ca 6L/100km. Masin oli täistsingitud kerega ja avatavate kolmnurkakendega erieriversioon, müües selle aastatuhande algul oli veel suht roosteta ja orig värvi all, isegi orig sumps oli veel all:) Väga armas auto oli 3. Audi 80 B3 1.6D 87a, taas väga suure läbisõiduga (peaaegu 1.200.000km, kasutatud Saksas vaid maanteesõiduks, nii et seest polnudki hirmus kulunud) auto, millel mootor oli veel kapremontimata, mootor oli hõre, kuid käivitusprobleemid algasid kusagil -15-20 kraadi ringis, muidu oli mootor hooldatud ja ei suitsenud ega võtnud õli (kütust 6-6.5L/100km). Käigukast lendas minu käes laiali, aga sai ka sõidetud üksjagu. Müüsin hoopis sellepärast, et jäi väikeseks, mu eelviimane auto. Hetkel on VW Passat, intercooleriga 1.6TD. Otsisin omale Audi 100 Avanti diislit (C3), aga ei leidnud korralikku. Kuna säilitasin Eestis elades kõik kütusetshekid (ainus võimalus pumba ja pihustiotste garantiiks, iga kord tuleb märkida ka spidonäit tshekile, kui loodad mingit väljamaksmist), siis oli lihtne arvestada keskmist kütusekulu mistahes ajavahemikul. Läbisõidud enda käes on viimastel aastatel mõõdetud GPSi abil, aga see on hetkel rikkis ja plaanin uut osta. Hooldusest niipalju, et KÕIGIS diiselautodes olen pidanud sünteetilisi õlisid (kui on söönud õli, olen auto kohe korda teinud:)) ja õli vahetanud u 6000km järel (st mõnikord lausa 2x kuus:), nii sageli vahetades püsib õli puhas ikka tuhandeid kilomeetreid). Kütust ostsin Eestis elades Shellist ja Statoilist, viimastel aastetel olen ostnud ka Nestest ja UnoX-st. Solki, millele remont on järgnenud, saanud vaid mõne üksiku korra. Talvel suvekütust saanud aga õige mitmel korral ning praegugi Eestis talvel tankida ei julge, sest koju Soome sõites võib oodata ees ka üle -40 kraadine külm:). Käivitusprobleeme pole nagu kunagi eriti kohanud, kuna ostnud alati korralikke autosid ning Soomes on mootor talviti 24h ööpäevas eelsoojendatud vooluvõrgu kaudu (loomulikult käivitunud need autod -40-ga ka ilma soojendamata, va see eelviimane A80). Kui midagi mu pikast jutust järeldada, siis hoidke oma mootoreid kuuma eest (piisavalt olnud sellepärast n*ssi kaanevahetustega) ning ärge koonerdage õlivahetuste, kütuse- ja õhufiltritega jne, sest ka selle olen diislite puhul omal nahal selgeks õppinud, et koonerdamine pole kokkuhoid :(:D Edit: hetkel oman Audi 100 Avant Quattrot 1988a, mille ehitasin diisliks ümber + mõningane mootori tuuning. Peaks olema ainus selline C3 diisel-quattro Eestis (Soomes on olemas ka üks Audi 200 Avant Quattro 2.5 TDI mootoriga) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
No nii, palju siin siis diisli omanike on?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
45.2%
- SQL:
54.8%
]