Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 03.03.20 23:14
Kui need vead saab tühikäigul ära kustutada ja kohe tagasi ei tule, vaid ainult sõites, siis on sul geomeetria kinni suure tõenäosusega.

Üldiselt sa räägid midagi "diagnostika andis veakoodid". Sul ei ole tehtud diagnostikat.
On tehtud veakoodide lugemist.

Sul oleks vaja justnimelt pädevat diagnostikat. Diagnostikuks on inimene, kes saab aru, kuidas mootor töötab ning kuidas selle tööd kontrollida, mitte ainult ei pressi "read fault codes" nuppu.
Mingisuguse kaabli OBD-sse suramine ei tee kellestki diagnostikut ega sellest tegevusest diagnostikat.
seppkristo

 postitati 03.03.20 21:47
Okei, see rõhuandur sellel autol muidu ECU sees, on see eraldi vahetatav?
teet82

 postitati 03.03.20 21:26
Peab arvutiga näite vaatama, ka proovisõidul, niisama raske midagi öelda. See "rõhuandur plussiga lühises" võib lihtsalt suurest ülerõhust tulla mõnel autol, samas võib ka rõhuandur vigane olla jne..
seppkristo

 postitati 03.03.20 20:48
Tervist
81kw afn mootor

Probleemiks on see, et maanteel jõuetu, mõõdasõidud on vaid unistus.
Linnasõidul probleeme pole.
Diagnostika andis sellised veakoodid.
Juhtmed sai üle vaadatud, kõik on terved, vaakumvoolikud kõik terved.
Võrdlesin vaakumklapi varda liikumist youtube videotel endaomaga ning tundub et liigub palju vähem, kohapeal tiksudes siis.
Klapp ise kinni pole, võtsin korra pealt ära ja liigub ilusti. Kas see, kui varras näiteks valesti regullitud, võib selline probleem olla?



00553 - Mass Air Flow Senson(G70)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00575 - Intake Manifold pressure

17-10 - Controll Diffrence - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-00 - Short to Plus

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.2% - SQL: 61.8%]