Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Diislite sisselaskekollektoris olevad klapid
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: altz1[/i] Ma hakkasin tagant järgi nats ka mõtlema ja unustasin kohapeal küsida, aga turbode labasid liigutav, st. geomeetriat muutvad vaakumklapid/hoovad liiguvad ilusti? 4.0-il vist ei olnud veel el. samm mootoriga VGT süsteem nagu facelift D3 3.0Tdi-l eks? Õhufilter sul ilmselt ka uus? Loogiliselt võttes nagu leke olla ei saaks, kuna muidu oleks see kaduma läinud õhk ikkagi loetud st, aju arvaks et ta läks mootorisse, kuid lihtsalt reaalselt kadunud ja lihtsalt must toss taga. 1,1bar ülerõhku on ikka vähevõitu imo, tasuks üle tsekkida tehase andmetega võrreldes. [/quote] Väidetavalt liigutab/kontrollib süüte sissepanemisel masin neid turbo juhtmootoreid ja mingi aeg üks kehva ühenduse tõttu ei toimetanud, kuid selle sai korda. Õhufiltrid olid sõitnud ca 15000, nüüd on juba uued salongis. Kohe vahetan jälle (eile oli õlivahetus). [i]The variable turbine geometry is supported by electrically operated actuators on the new 4.0 TDI. These actuators adjust the vanes faster and with greater exactitude. Particularly at low engine speeds, this builds up the boost pressure faster and thus achieves a significantly better response. The dreaded problem of "turbo lag" is an utterly alien concept on this engine. http://www.audiworld.com/news/03/geneva/a8/content2.shtml[/i] [i]By means of air mass metering, the engine management ensures that both turbochargers run constantly at the same speed and therefore achieve the same delivery rate. [b]Maximum boost pressure is 2.2 bar[/b]; the turbochargers rotate at up to 210,000 revolutions per minute. http://www.worldcarfans.com/104030611355/audi-a8-40-tdi-quattro---in-detail[/i] [i]326 hp 4.2L V8 TDI twin electric variable turbine geometry 226,000 rpm max turbochargers (one per bank), maximum [b]absolute pressure 2.5 bars[/b], two intercoolers http://www.madabout-kitcars.com/kitcar/kb.php?aid=240[/i] Ühesõnaga netis on vastakaid kirjutisi, milline see tehaserõhk olema peaks. Üks variant, kuidas me targemaks saame, on nii, et paneme ühe mehe 4.2tdi-le juhtmed sappa.:) Ilmselt kellelgi 4.0tdi-d pole käepärast? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Diislite sisselaskekollektoris olevad klapid
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
40.6%
- SQL:
59.4%
]