Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Diislite sisselaskekollektoris olevad klapid
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] [quote][i]Algselt postitas: melnits[/i] Miks tehas need mõtetud vigurid sinna pannud on siis? Et rohkem nu##i tarbijatele põhjustada ja rahakotid tühjaks teha? :mad: [/quote] Tühikäigul on igal silindril üks kahest sisselaskekanalist suletud. 1250 pöörde juures avatakse siiber osaliselt, ning 2750 pöörde pealt täielikult. Ma ei näe ühtegi põhjust, miks nad seal peaks olema. Tühikäik on ka ilma klappideta (nagu inimesed väidavad) stabiilne ja väändemuret madalatel pööretel pole ka keegi kurtnud. Seega, normaalse autokasutuse juures on nad sisuliselt kogu aeg avatud.;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Diislite sisselaskekollektoris olevad klapid
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.5%
- SQL:
73.5%
]