Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
meor

 postitati 25.02.19 14:21
Lasin Imrel värvida 4 ust, tagu tiivad, tagaluugi ja stange. Töö kiire ja vägagi korralik. Usaldusväärne, kokkulepped peavad julgen soovitada!
nitro

 postitati 04.12.17 07:35
Jõulukuul on mõistlik autol värvikahjustusi lasta parandada, sest hinnad on head ja maaler sõbralik. Saada info ja fotod: autovarvimine at yahoo.com (ä täppideta). Asukoht Marja tn lähedal, Köömne 18, tel 566 76 656, Imre.

Koduleht autovärvimine.ee on märtsist saadik maas, sest liiga palju oli töid ees, nüüd aga selgus, et juba majutuse serverist kustutatud.
RainerL

 postitati 04.04.16 17:42
Kasutasin ka esitiibade värvimise teenust. Kontakti leidsin siit foorumist.
Töö kiire, korralik, hind mõistlik ja julgen soovitada.
nitro

 postitati 19.02.16 16:23
Silikoon, mida müüakse aerosoolis ja ka õlina, on autot hooldades hea asi, sest silikooniga saab plast- ja kummidetailid ilusaks ja läikivaks, ka kinni külmuvad uksed ei ole enam probleem kui tihendid silikooniga üle teha. Aga... maalrite poolt on see vihatud aine, sest autopede silikoonitud autot ei saa värvida! Silikoon levib armatuurilt, nahkistmetelt, tihenditelt, liistudelt ja peeglitelt üle auto kere laiali ja värvi või lakki peale lastes muutub kiht auklikuks - silikooni omadus on "tõrjuda eemale" ehk sellele ei nakku midagi. Kui pole piisavalt hästi enne eeltööd silikooni eemaldiga autot pestud, tulevad värvides või lakkides sisse "silikooniaugud" ja siis on kogu töö perses.

Üks foto A8 tagatulest, mis oli matt ja mida omanik on silikooniga üritanud läikima saada, kuid mis varsti jälle matiks läks, ja millele laki peale lasin, aimamata halba:

https://lh3.googleusercontent.com/-SZkXe72ING4/VgWibN2hW3I/AAAAAAAAB5Y/8zbsbaHfWGU/s320-Ic42/25.09.15%252520-%2525201.jpg

See on eriti hull juhus, kerel tavaliselt nii palju silikooni ei ole ja nii suuri auke sisse ei tule, aga ka mõned väiksed augud rikuvad kogu töö ära. Muidugi tuleb igal autol enne lihvima hakkamist teha rasva- silikooni- ja pigipesu, aga silikoon ei tule maha nii kergelt. Lakile saab lisada spets ainet, antisilikooni, et risk aukude tekkeks oleks väiksem, aga milleks seda jama vaja on? Õigem on kasutada silikoonivabu tooteid, mis on vaha vm baasil.



Kindlustusjuhtumitest. Kui avarii on uue garantiilise autoga ja see kuulub liisingule, pole tavaliselt pikka juttu, kindlustus suunab esindusse remonti. Tegelikult ei peagi kindlustusse pöörduma vaid esindus teeb ise kõik ära.

Veidi vanema autoga saab omanik ise valida, kuhu ta remonti läheb, kuid esinduse hinda ei taha kindlustus siis enam hüvitada. Jäävad lepingulised töökojad või omaniku poolt valitud koht. Omanikul on täielik õigus viia oma vara remonti sinna kuhu ise tahab, saada hinnapakkumine mis jääb Cabase hinnavahemikku ja siis garantiikiri tööde tasumise kohta. Enamusel autodel on kuskil veel mõni kriips või rooste mis tahaks ka tegemist ja kui töökoda on nii vastutulelik, võib see koos antud juhtumiga korda saada:)

Kasko puhul, kus on omavastutus näiteks 200, maksab kindlustus selle summa võrra vähem ja omanik peab 200 tasuma otse töökojale. Juhul muidugi kui töökoda ise püksirihma ei pinguta:)

Liikluskindlustuse seadusest lõik, mis annab auto omanikule õiguse remondikohta valida:

§ 26. Asja kahjustamisest või hävimisest põhjustatud kahju

(2) Sõiduki kahjustamise korral on kahjustatud isikul õigus valida talle sobiv sõiduki taastusremonti teostav remondiettevõtja. Sellisel juhul peab kahjustatud isik esitama kindlustusandjale täitmise kohustuse ulatuse kindlakstegemiseks taastusremondi teostaja koostatud kalkulatsiooni. Kindlustusandja hüvitamiskohustus piirdub mõistlike kulutustega kindlustusjuhtumieelse olukorra taastamiseks. Kahjustatud isiku nõudmisel väljastab kindlustusandja taastusremondi teostajale garantiikirja taastusremondi maksumuse tasumise kohta kahjustatud isiku eest garantiikirjas sätestatud ulatuses ja tingimustel.

See lõik selle pärast, et kindlustusest suunatakse tavaliselt üsna jõuliselt oma partneri juurde, sest kahjukäsitlejal on nii mugavam.
nitro

 postitati 14.01.16 18:08
*Mõlgid las jäävad plekksepale! Liigub legend metalli "mälust" või "väsimisest", et kohe peale avariid mõlk seestpoolt välja lükata on hea. Võibolla, mina pole materjaliteadlane. Kuid palju paha tehakse seetpoolt mõlki välja lükates, tavaliselt haamri ja mingi pulgaga tagudes. Tulemuseks on väljapoole punnis uks või tiib, mida on juba palju raskem sirgeks saada, sest plekk on suuremaks veninud ja õiges kujus ei "mahu" enam ära. Kuumutades ja kiirelt jahutades saab plekki kahandada, kuid see on lisatöö.

Haamer, kang ja heeblid on ka profil kasutusel, kuid parema töö teeb mõlgi eemaldamisel spot. See on liughaamri ja punktkeevituse ristsugutis. Tõmbab plekki väikeste punktidega tasapisi ja plekk ei jää pärast vetruma. Puuduseks on, et peab värvi ja tsingi eemaldama, muidu keevitus ei võta. Kunagi-kunagi järgmise omaniku käes võib sealt roostetamine alguse saada.

Moodsam spot on liimiga ja säästab värvkatet, kuid tal on teised puudused, väiksem jõud ja iga mõlgiga ei saa hakkama.

Hinnapäringut tehes ei ole suurt kasu kui kirjeldada näiteks mõlkis ust sõnadega:"Üks lauge mõlk, ei midagi hullu". Tegelikkuses tähendab lauge mõlk ajamahukat plekitööd ja kogu detaili pahteldamist. Sees tala võib ka kõver olla. Odavam ja parem lahendus on siis uks välja vahetada.

Foto on hinnapäringus väärt tõesti rohkem kui tuhat sõna. Ühest mõlgist ei pea saatma palju fotosid, piisab 1-2 fotot veidi nurga alt võetuna ja et kõrvaldetailid oleks ka nähtaval.

Kui esi- või tagastange on pihta saanud ja lohk sisse jäänud, siis plastiku puhul on asi lihtsam. Fööniga seestpoolt kuumutades hakkab stange ise kuju tagasi võtma ja veidi surudes saab kuju õigeks. Pakasega juhtunud avarii puhul on plastik rabedam, eriti B-kati stangel, ja siis tuleb pragu või lendab kildudeks. Tükid tasub lumehangest kokku korjata, võibolla saab parandada.

Mõni pilt kah, kahjuks pole jälle foorumile vastav automark ;) Audi stanged on paksud, pehmed ja korralikud, kokkusulatamisele julgen anda 2a garantiid.



https://lh3.googleusercontent.com/-kO4V6xvJYOg/VpPtHABTRDI/AAAAAAAACFk/9gxEZSnqIDs/s720-Ic42/11.01.16%252520-%2525201.jpg
Lihtne juhtum

https://lh3.googleusercontent.com/-gk1u5gl2RkU/VpPtPizILII/AAAAAAAACGI/yOYDZyDe_vQ/s720-Ic42/11.01.16%252520-%2525201.jpg
Pragu kokku sulatatud. Kuidas täpselt ja kuidas tugevasti teha, ei soovi avaldada

https://lh3.googleusercontent.com/-7bP5FVSQlbY/VpPtWrdtwFI/AAAAAAAACGo/1v_MDMBAKWQ/s320-Ic42/11.01.16%252520-%2525201.jpg
Seestpoolt vaadatuna

https://lh3.googleusercontent.com/-4_MwSGwQ8iU/VpPteyJsPeI/AAAAAAAACHQ/PrqMzouajmg/s720-Ic42/11.01.16%252520-%2525201.jpg
Natuke pahtlit, siis täitekrunt, jälle lihvimine, siis 3kihti värvi ja 2 kihti lakki. Tööaeg üks päev, järgmisel päeval stange autole külge ja valmis.
nitro

 postitati 09.01.16 19:14
*Hajutamine ei ole võlusõna, et saada automaatselt poole hinnaga detail värvitud. Kapoti esiserva kivitäkkeid ära kaotada ei ole võimalik ilma kapotti üleni värvimata. Täpsemalt, värvi saab esiserval hajutada, kuid lakkida tuleb üleni. Tavaliselt ongi lihtsam, kiirem, odavam ja ka parem tulemus kui maaler teeb lakipüstoliga mõne lisaliigutuse ja kogu detail saab uue lakikihi peale. Teine asi on värviga. 99% on metallikvärvi või lihtsalt lakialuse värviga ja värvi hajutamist tuleb teha enamus juhtudel, et vältida toonierinevust kõrvaldetailiga. Näiteks esitiival eestnurgast värvides pole mõtet ukseni värviga minna, sest risk toonierinevuseks on suur. Isegi ainult uue lakiga võib silmale tunduda, et "värv on vale". Asi paraneb kui ust poleerida värskemaks.

Juhiukse üleni värvimisel tuleb värvi hajutada ka esitiivale ja tagauksele, seega peab kolm detaili värvima. Mis küll ei tähenda 3x hinda, sest lisatöö on väike. Tumedat värvi ja uuemal autol originaalvärviga on võimalik ka ukse "vahelt" ära värvimine, aga heleda metallikuga see ei õnnestu. Sel põhjusel, et me silm ei erista toonierinevust tumedal värvil nii hästi, tume ju neelab vikerkaarevärvid.

Mõned pildid ammusest tööst. Siin tegin pool tiiba, tundus mõistlik ja klient sai odavamalt, uksega erinevust ei jäänud ja üleüldse polnud järgmisel päeval aru saada, kus oli mõlk ja kust on värvitud.

https://lh3.googleusercontent.com/-Zy67Wyfh62Y/VpFTpeUVUMI/AAAAAAAACAk/MoH3wz5AVko/s640-Ic42/kodulehele-001.jpg
Pahteldatud ja krunditud, värvi ootel.




https://lh3.googleusercontent.com/-wZ57vcWYTdg/VpFS-lkouiI/AAAAAAAACAc/tdHACN7a7dk/s640-Ic42/kodulehele-002.jpg
Metallik on hajutatud ainult krundi peale ja lakk natuke suuremalt, laki hajutus tehakse ülevedeldatud lakiga

https://lh3.googleusercontent.com/-QboOsUi_CxE/VpFS-UkmmqI/AAAAAAAACAQ/tfoYXW030w8/s640-Ic42/kodulehele-003.jpg
Järgmine päev, paberid maha võetud

https://lh3.googleusercontent.com/-qyN9bRCa76M/VpFS-RLx83I/AAAAAAAACAI/N96LyZ3cxng/s640-Ic42/kodulehele-006.jpg
Laki karvane üleminek on lihvitud paberiga 2500 ja siis läikima poleeritud. Ratta peal ei ole kusi!

https://lh3.googleusercontent.com/-c2kOHDuNpnU/VpFS_DZdfII/AAAAAAAACAU/95ZiwCN9zeU/s640-Ic42/kodulehele-009.jpg
Teise nurga alt: vana ja uue laki üleminekut ei ole näha

https://lh3.googleusercontent.com/-BKfN7DBfy6w/VpFS_c-xI8I/AAAAAAAACAY/l_iI0khcjuo/s640-Ic42/kodulehele-015.jpg
Kui lampide all pole midagi näha siis õues on hoopis hea. Selle töö juures on muidugi mõned ajaga saadud kavalad nipid, et tulemus õnnestuks ja kestma jääks.
nitro

 postitati 23.12.15 21:35
Nüüd on sobiv aeg küsida hinnapakkumist värvimistöödele, sest järjekord on lühike ja hinnad soodsad. Parima ülevaate saan muidugi autot nähes, kuid tihti on piisav ka fotode vaatamine. Siinkohal tahaksin välja tuua mõned sagedad küsimused/vastused ja soovitused hinnapäringul:

*Roostes detaili saab parandada, kuid garantiid ei saa anda rooste vastu. Pigem võin garanteerida, et varem või hiljem tuleb rooste tagasi. Õnneks saadakse sellest enamasti aru, aga lihtsalt iga kord ühte ja sama juttu korrata pole huvitav. Kui detaili välja ei vaheta või roostekohta välja ei lõika, siis mingid poorid jäävad ikka sisse, kust pisik edasi hakkab arenema. Probleemi ei ole siledal plekil oleva roostetäpiga, selle saab puhtaks, aga tavalised kohad nagu tiivaservad ja uksenurgad on praktiliselt võimatu nii korda saada, et omanik võiks muretult mitu aastat sõita ja siis ilusa auto müüki panna.
Vastavalt juhtumile on valikuid palju, mida roostega pärast mehaanilist puhastamist teha. Katta roostesurmaga ja kruntida epo- või happekrundiga, siis pahtel. Või keretinaga kiht peale, mis on tihti parim variant. Tiivaservad katta pahtli asemel PU kereliimiga. Huvitav alternatiiv on mädanenud koht klaasriide ja vaiguga ära parandada. See materjal on end veesõidukites ammu tõestanud ja maanteel olev vesi ning sool ei tee klaasplastile mitte midagi.
Seega variante on palju, aga kui te roostemuret ei taha, ostke uuem auto või A8 :D

*B-kategooria esitiivad ja kapotid kõlbavad külge panna, aga enne värvimist oleks tark nad korraks autole sobitada, sest võivad vajada kuskilt veidi haamrit. Ka peab arvestama, et "vahed" ei pruugi jääda ideaalsed, näiteks tiiva-kapoti ja tiiva-ukse vahed ei jookse paralleelselt. Selle koha pealt on lammutuse jupid paremad (kui on ikka originaalid). B-osad tunneb ära nurkasid vaadates, seal on valtsimisel plekk veidi kortsu jäänud. Kui B-osa korralikult ära kruntida siis roostet ei pea kartma üldjuhul, kuid needsamad kortsus nurgad on kohad, kust rooste võib minna. Olen neid seestpoolt igaksjuhuks pintsliga kruntinud.

Jätkub......

*Hajutamine

*Mõlgid

*Plastiku parandamine

*Silikoon

*Kindlustusjuhtumid
nitro

 postitati 21.10.15 15:50
Tsitaat:
Algselt postitas: getosmurf
Tere

Kas A6 avanti detaile oleks juuli 2 pooles võimalik värvida?



Ups....väga vabandan vastamata jätmise pärast. Teema jälgimine on sees aga meilile pole märguannet tulnud.

Arvatavasti on sul detailid juba ammu värvi peale saanud ja mul pole mõtet enam hinda pakkuda. Suurusjärk paarsada oleksin küsinud.
getosmurf

 postitati 27.06.15 07:40
Tere

Kas A6 avanti detaile oleks juuli 2 pooles võimalik värvida?

Esi ja tagastange ülevärv. Alumine osa hall.
Peeglite ülevärv. Kinnitused tahan ka keretooni saada.

Esitulede poleer ja lakkimine.

Jupid valmis värvimiseks 14. Juuli.

Mis oleks hinnaks? Värvi ja laki hangiksin ise devori kaubandusest.
nitro

 postitati 30.03.15 05:48
Aitäh tagasiside eest.

Eestpoolt kadusid pildid ära ja asemele tulid keelumärgid, sest nad olid üles pandud googli kontole. Pärast arvutist kustutamist kustusid nad ka googlis. Miks? Sest konto sünkroonimine oli aktiivne :P

Nüüd on juhtunud see mis esimeses postis kirjas, kevad käes ja järjekord pikk. Ei saa rohkem töid ette võtta, vabandan.
Ahti

 postitati 28.03.15 22:09
Tere klubilised :)

Sai siis ka miski kuu tagasi Imre juures lastud täkkeid teha, uued ukseliistud ja värvida üle esi-, tagapamper + uksed kuni ülemise randini. Töö kvaliteedi suhtes tõstan pöidla üles, nagu uus :). Soovitan!

Ahti. :cool:
nitro

 postitati 31.01.15 15:09
Õigus. Ma pole mitte kunagi pidanud A8-t tegema värviprobleemiga. Kuigi alumiinium ka korrodeerub, nagu velgedel mõnikord näha, aga ka Land Roveritel, kus aludetailid ajasid valget "roostet" ja värv koorus.
Volts123

 postitati 31.01.15 13:25
Tsitaat:
Algselt postitas: nitro
Mis tähendab kui ei ole hoitud parajat pikivahet ja kapott saab kivitäkkeid:
https://lh6.googleusercontent.com/-E-Jk-LuUJtY/VMfwLpQYC-I/AAAAAAAABiY/aoF24W2IzK8/s800/DSC_1038.JPG
Vaevalt nähtavad täkked on põhjast roostes ja eeltöö käigus tuleb palju lihvida. Seekord on vähemalt murega tuldud õigeaegselt ja rooste ei ole sügavale roninud.





Edu sulle...salvestan kindlasti teema aga rooste vastu aitavad alumiiniumist keredetailid,nagu paljudel audidel on.

:D:D:cool:

melks

 postitati 30.01.15 16:21
Töö kiire ja kvaliteetne, samas mõistliku hinnaga. Julgen soovitada.

http://www.upload.ee/image/4487713/Foto0078.jpghttp://www.upload.ee/image/4487720/Foto0077.jpg
nitro

 postitati 28.01.15 06:58
Mis tähendab kui ei ole hoitud parajat pikivahet ja kapott saab kivitäkkeid:
https://lh6.googleusercontent.com/-E-Jk-LuUJtY/VMfwLpQYC-I/AAAAAAAABiY/aoF24W2IzK8/s800/DSC_1038.JPG
Vaevalt nähtavad täkked on põhjast roostes ja eeltöö käigus tuleb palju lihvida. Seekord on vähemalt murega tuldud õigeaegselt ja rooste ei ole sügavale roninud.


Katuse serv ka
https://lh5.googleusercontent.com/-L3-tyv9iBRo/VMfw8ySCbuI/AAAAAAAABjE/xlQgJdkLG1Y/s800/DSC_1039.JPG


Kaks kihti DuPont lihvkrunti
https://lh4.googleusercontent.com/-g6Rg3F_Be08/VMfwcoXSfuI/AAAAAAAABig/enbnO9GlWdw/s800/DSC_1045.JPG


Kolm kihti metallikut ja kaks kihti lakki
https://lh4.googleusercontent.com/-sADERg-s3QQ/VMfxi6cBs8I/AAAAAAAABi4/N42vYyfOB2k/s512/DSC_1050.JPG
Katusel on värvi hajutus ja lakiga lastud üleni. Oleks võimalik laki hajutus ka teha nagu kliendid tihti soovivad, et saada soodsam hind, kuid ilma katuseluugita on seda suurel pinnal aeganõudev ja riskantne teha.
nitro

 postitati 15.01.15 08:19
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl

Soovin edu ja palju kundesid!

Aitäh.



Enne ja pärast pildid ka:

https://lh6.googleusercontent.com/-fZ7ta1QtUds/VLdzvbKZ7sI/AAAAAAAABhY/6ka3kM79m1k/s720/mini_2.JPG

https://lh4.googleusercontent.com/-320FbVyMKL0/VLdykrcyVmI/AAAAAAAABhU/OrTpscw9sZk/s800/4.png

Värvitoon paistab erinev, sest teine kaamera teises valguses on selle põhjuseks. Tegelikult toonierinevust ei ole, metallikuga on hajutatud ainult luugi keskel krundi laik ja siis üleni lakitud. Selle töö hind oli 100€. Kevadel enam sellise hinnaga ei saa :(
stihl

 postitati 13.01.15 12:26
Tsitaat:
Algselt postitas: nitro

Kamber on vajalik väga kvaliteetse üleni värvimise puhul.


Nii ja naa.
Ma olen ikka päris mitu autot niimoodi kodugaraažis üle lasknud värvida.
Üleni.
Lihtne vent ja väga hea maaler.

Ja tulemus - kõik küsivad, et oo, kus värviti ja mis hullu raha eest.

Järeldus: kamber pole oluline; inimene, kes teeb on oluline.

Soovin edu ja palju kundesid!
nitro

 postitati 13.01.15 09:56
Tsitaat:
Algselt postitas: Ramm
Kas värvimine toimub ikka värvikambris?


Enam mitte. Peale kolimist aastaid tagasi ma ei pidanud kulutusi kambrile enam põhjendatuks. Seda mitmel põhjusel.

Teatud hulk tolmutäppe jääb laki sisse nii või naa ja see pole väga otseselt seotud kambri ventilatsiooni ja filtritega. Küsimus on pigem selles kui puhtaks detaili saab vahetult enne värvimist ja palju talle staatilist elektrit "sisse hõõrutakse", palju kukub maalri riietelt ja palju tuleb püstolist. Need kübemed mis õhus lendlevad on nii väiksed, et upuvad laki (või pinnavärvi) sisse. Kõige tolmuvabam ruum oleks tegelikult absoluutselt seisva õhuga.

Eeltöö ajal on auto tihti "laiali" ja pukkide otsas, kambrisse sõit tähendab lisatööd ja uuesti auto ülestõstmist kui vaja värvida alumisi pindasi.

Värvid vajasid ahjus kuivamist ja kuumutamist vanasti, nüüd on selleks kõvendi.

Enamus töid on 1-3 detaili ja talvel oli kambri ventilatsioon suur kulu.
Kamber on vajalik väga kvaliteetse üleni värvimise puhul. Kvaliteetne eeltöö aga on nii ajakulukas ei lihtsalt rahaliselt ei tasu see ära.

Ma teostan töid selleks kohandatud garaažis kus on filtriga ventilatsioon. Kliendid on üldiselt rahul ja tulevad tagasi kui autol jälle uued mõlgid vms. Oluline on pikaaegne töökogemus ja mõistlik hind. Cabas'e programmi antud hind, millega kindlustuse töökojad kalkuleerivad, käib "ristiinimesele" tihti üle jõu.
Ramm

 postitati 13.01.15 07:33
Kas värvimine toimub ikka värvikambris?
nitro

 postitati 13.01.15 07:31
Lisan paar pilti hetkel tehtud tööst. Mini Cooper S tagaluugil oli paar roostekärna, millele õigel ajal ei ole tähelepanu pööratud ja roostepoorid on jõudnud liiga sügavale ronida. Vahel nimetatakse selliseid kobrutava värviga kohti "pindmiseks roosteks", kuid see ei ole nii..... Peale mehhaanilist puhastust ja roostesurmaga töötlemist on näha, et plekk saab otsa ja roostet kätte ei saa. Luuk uue vastu vahetada või roostekohad välja lõigata ja keevitustöö teha oleks hinnalt liiga kallis, pahtliga auk kinni mätsides ei kestaks aga kaua.
http://lh4.googleusercontent.com/-f4pKaA0UNYE/VLTEW-QMGAI/AAAAAAAABgg/3JVqsepH1Xc/s800/mini1.JPG


Parim lahendus on tinaga parandada.
http://lh5.googleusercontent.com/-BZRtpP5QAsA/VLTEhLiwMUI/AAAAAAAABgo/SD0MSYSav7Y/s800/mini2.JPG
nitro

 postitati 08.01.15 09:54
Tere
Pakun klubiliikmele kehtiva kaardi esitamisel teenust 10% soodsamalt. Avariide remont, mõlkide ja rooste eemaldamine, plekitööd (ka keretinaga katmine), plastiku remont (stanged ja spoilerid, garantii 2a!). Küsi hinda! Tel 566 76 656 või hinnapäring kodulehelt: autovärvimine.ee.
Kogemused aastast 1998a.
Talviseid värvikahjustusi kevadel parandada on kallim ja järjekord on siis pikk!
OÜ Keremont

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 75.0% - SQL: 25.0%]