Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
stihl

 postitati 13.03.18 20:28
Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick

Muige võttis see leht igal juhul suule


Sul ei võtnud mitte muiet suule, vaid alul tulid ikka kõva häälega sõna võtma. Et kas mina kedagi naeruvääristan või mitte.
Aga kui sõnadest PETIS, PETTUR, RAHAVARASTAJA, FRAUD jne teistmoodi aru saad, siis muiga edasi.

Ma ei näe siin muud varianti.

Spetsid peaks midagi kommenteerima? Halloo, teha pole neil midagi või?
stonestick

 postitati 13.03.18 19:43
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
Selle asemel, et naeruvääristada, võiks rääkida sellest, miks see töötab või ei tööta ja kas see on mootorile ohtlik/kahjulik (stihl, seda ei tee sinu esimene ega teine postitus).

Esmalt peaks selle kodulehe kuidagi Emakeelde saama. Turbiinid, tõrvafiltrid ja väljaheitesüsteemid. S*talaotajal on väljaheitesüsteem.
Hetkel on tegu pesuehtsa standupiga, guugle translaator tõlgib ja terve kari tehnikainimesi naerab.

Nagu Andrec siin pakkus, siis ummistunud FSI oleks hea pähkel ja selle puhtaks saamine hea turundusargument.


Muige võttis see leht igal juhul suule ja siiras soovitus oleks alustuseks otsida professionaalne tõlk :P Aga noh, see ei välista automaatselt, et selle ürituse taga mingi tõde ei peitu. Ootan huviga selgitusi.
mkb

 postitati 13.03.18 18:52
Tsitaat:
Algselt postitas: HHO
- Vähendab kütusekulu
- Ennetab detailide vahetamist
- Suurendab ekoloogilisust
- Pikendab mootori eluiga


Toredad loosungid, aga nii innovaatilise tehnoloogia puhul tahaks konkreetsemaid vastuseid.
- Kui palju?
- Milliste detailide ja kui palju?
- Kuidas?
- Kui kaua (kilomeetrit) rohkem mootor kestab?
Amadeus

 postitati 13.03.18 18:45
Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
Selle asemel, et naeruvääristada, võiks rääkida sellest, miks see töötab või ei tööta ja kas see on mootorile ohtlik/kahjulik (stihl, seda ei tee sinu esimene ega teine postitus).

Esmalt peaks selle kodulehe kuidagi Emakeelde saama. Turbiinid, tõrvafiltrid ja väljaheitesüsteemid. S*talaotajal on väljaheitesüsteem.
Hetkel on tegu pesuehtsa standupiga, guugle translaator tõlgib ja terve kari tehnikainimesi naerab.

Nagu Andrec siin pakkus, siis ummistunud FSI oleks hea pähkel ja selle puhtaks saamine hea turundusargument.
andrec

 postitati 13.03.18 18:29
Võtke ühel FSI'l peale puhastamist sisselaske kollektor maha. Tahaks lausa näha kas ikka teeb puhtaks.
Rix

 postitati 13.03.18 10:04
Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
Selle asemel, et naeruvääristada, võiks rääkida sellest, miks see töötab või ei tööta ja kas see on mootorile ohtlik/kahjulik (stihl, seda ei tee sinu esimene ega teine postitus).


Ka mulle pakuks selle lahti seletamine rohkem huvi, kuna hetkel on peres nii (T)FSI, kui TDI ja ilmselt meeldiks neile mõlemale vabam hingamine sisselaske poolel. Siin samas foorumis on ju isegi mingi Mr. Muscle laadse tootega sisselaskele pesu tehtud ja ka veel sõidavad need autod.
stonestick

 postitati 13.03.18 09:56
Selle asemel, et naeruvääristada, võiks rääkida sellest, miks see töötab või ei tööta ja kas see on mootorile ohtlik/kahjulik (stihl, seda ei tee sinu esimene ega teine postitus).
stonestick

 postitati 13.03.18 09:22
https://media.giphy.com/media/pUeXcg80cO8I8/giphy.gif

Keegi antud tehnoloogiaga kursis olev spets võiks asja kommenteerida. :)
Rix

 postitati 13.03.18 08:56
Siiski olen ka varasemalt kuulnud mingist "läbipesust" milleks ei pea mootorilt lahti lammutama, vaid lastakse mingit ainet sisse ja mootor tiksub lihtsalt tunnike-kaks ja seda teenust pidavat ka Forss pakkuma ning lisaks pidi see võimalus olema ka siin foorumis ühel teada ja kiidetud remondimehel.
Ma muidugi ei tea, kas tööpõhimõte on sama, kuid sisuliselt mõte on carbon buidup'ist puhastamine eelkõige diislite sisselaskes ja samuti vist ka FSI-del.
SalmA

 postitati 13.03.18 08:50
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Et siis kogu see pask jahvatatakse (ka tükkidena) läbi mootori, turbo ja kati tänavale? Ei noh palju õnne, mingi ketsiga võib seda muidugi teha kui huvi on.



Nõustun.

Ikkagi ainuke reaalne võimalus, millest kahju ei tekiks, on siiski mootor lahti ja füüsiliselt ära puhastada.




SalmA
Jann

 postitati 13.03.18 08:40
Et siis kogu see pask jahvatatakse (ka tükkidena) läbi mootori, turbo, kati ja tahmaka tänavale? Ei noh palju õnne, mingi ketsiga võib seda muidugi teha kui huvi on.

PS. Äge auto teil seal kodukal :D, miks rõngad puudu on? Audi onud tulevad ja panevad poe kinni? Ja katt on enne tahmakat, mitte tagasilla peal, spetsialistid.
Rix

 postitati 13.03.18 08:35
Ehk siis põhimõtteliselt eemaldate mootorist "carbon buildup'i", mis on otsepritsega mootoritel (diislid, FSI'd jne) probleemiks, ilma mootorit lahti võtmata?
HHO

 postitati 13.03.18 07:42
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
HHo kodulehelt ka selgub, et

- Kogu see mitmekesisus tekitab segadust, paljud ei saa aru, mis eristab Brauni gaasi tööstuslikest gasidest.
- Tavaline hapnik ja vesihappegaas (see on mingi uus leiutis jälle????)
- Sin on ta üheautoomilises seisundis üks (aatom molekuli kohta).

............

Tahtsingi küsida, et kas te olite kained, kui seda kodulehte tegite?

Ja mismoodi see Hyundai ikkagi 120t pealt pekkis on ja pärast teie töötlust uueks tagasi muutub?

Mul pole absoluutselt midagi halba öelda L-Korea usinate autotööstuses töötavate käte ja mõistuse vastu (need astuvad varsti japsidele juba varvastele ja millest ka eestlasel ilmselt oleks palju-palju õppida) aga see Getz`i teema jääb küll ebaselgeks.
Ta sõidab ju ennegi hästi ja pärast samamoodi.
.


Tere,

Alustame sellest et meie masin teeb 850-950l Brauni gaasi tunnis, gaas põlemisel reageerib süsinikuga (ehk siis nafta jääkidega), seejärel puhastab mootorit.

Hyndai Getz kohta, tee näete vahet mis oli enne jä pärast protseduuri (infoks auto oli uuena ostetud, ja läbisõit on ainult 120000 km), samas lisan ka hiljuti tehtud pilte:
https://preview.ibb.co/cd309c/IMG_2ccc9618543c21fa8595554e91bd701a_V.jpg
pic hosting websites

https://preview.ibb.co/f13ghx/IMG_96a2860f72d151ee71f08d07002a0abf_V.jpg
stihl

 postitati 12.03.18 18:22
HHo kodulehelt ka selgub, et

- Kogu see mitmekesisus tekitab segadust, paljud ei saa aru, mis eristab Brauni gaasi tööstuslikest gasidest.
- Tavaline hapnik ja vesihappegaas (see on mingi uus leiutis jälle????)
- Sin on ta üheautoomilises seisundis üks (aatom molekuli kohta).

............

Tahtsingi küsida, et kas te olite kained, kui seda kodulehte tegite?

Ja mismoodi see Hyundai ikkagi 120t pealt pekkis on ja pärast teie töötlust uueks tagasi muutub?

Mul pole absoluutselt midagi halba öelda L-Korea usinate autotööstuses töötavate käte ja mõistuse vastu (need astuvad varsti japsidele juba varvastele ja millest ka eestlasel ilmselt oleks palju-palju õppida) aga see Getz`i teema jääb küll ebaselgeks.
Ta sõidab ju ennegi hästi ja pärast samamoodi.
.
HHO

 postitati 12.03.18 17:47


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 0.5% - SQL: 99.5%]