Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
originaal püsikiirusehoidja paigaldamine bensumootoriga Audile (juhend C4, 2.8i baasil)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: OnuJack[/i] [quote][i]Algselt postitas: tanel63[/i] mul osa juhtmestiku isegi on b4 ´ja oma sest tahtsin panna kompuutriga kellasid b4 pealt...siis sai veetud terve hunnik jutmeid ringi..aga küsiks et kas see pedaalialune lüliti ei tohiks grammigi õhku läbi lasta kui pedaal alla vajutada [/quote] kui pedaali alla vajutad, siis peab just läbi laskma - see on selleks, et süsteemist vaakum välja lasta ning selle tagajärjel gaas maha läheks - topelt süsteem on. Nii elektri kui vaakumlüliti... kui asja käima saad, siis kindlasti kasuta alati sidurit käigu välja võtmisel - vastasel juhul kerib pöörded põhja kohe :p Seda siis juhul, kui käigu välja võtmisel püsikas aktiivne on [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
DIY
»
originaal püsikiirusehoidja paigaldamine bensumootoriga Audile (juhend C4, 2.8i baasil)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.1%
- SQL:
68.9%
]