Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Siim89

 postitati 13.06.14 10:43
Põhjus oli pidurirõhuregulaatoris, mis sai vahelt minema visatud. MT Autohooldusele kiitus kiire ja soodsa töö eest.
Jake7115

 postitati 08.06.14 08:31
Siis viljandis ei olnud küll ülevaatusel ühtegi kobinat kurjade onude poolt kui käisin oma audi 90ga seal millel võtsin selle regulaatori vahelt ära. Otse toruga ja oli korras. Ja ei olnud mingeid hädasid talvel sõitmisega.
madjs

 postitati 08.06.14 08:14
Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
Okei, lugesin siin paari teemat ja ei saanud nagu lõplikult aru - kas selle regulaatori võib asendada "otsetoruga" või mitte? Üks ütles, et läheb jamaks, teine jällegi et paremaks - mis on tõde?
Loogiliselt võttes peaks talvel ABS kõvasti rohkem ragistama ning kurvides pidurdades tahab kah tagaotsa ette visata.
Kas on loogiline, et 2 asja korraga seda põhjustab, regulaator + voolikud/torud?


Kui Sa regulaatori metsa viskad siis ülevaatuse onud saavad kindlasti kurjaks.
Siim89

 postitati 08.06.14 08:10
Okei, lugesin siin paari teemat ja ei saanud nagu lõplikult aru - kas selle regulaatori võib asendada "otsetoruga" või mitte? Üks ütles, et läheb jamaks, teine jällegi et paremaks - mis on tõde?
Loogiliselt võttes peaks talvel ABS kõvasti rohkem ragistama ning kurvides pidurdades tahab kah tagaotsa ette visata.
Kas on loogiline, et 2 asja korraga seda põhjustab, regulaator + voolikud/torud?

Edit: Vagcat uurides, siis tundub, et quattrotel on kõigil samasugune see" brake force regulator". Samuti näitab, et ühel pool on veel "brake pressure regulator" vahel. AAN-le pakub ta mingit erilist veel kui on "suspension leveling system", amordid on mul küll tavalised ja mingeid spetsnuppe ka armatuuris pole - seega seda vist pole vaja vaadata. Kas peaks need 2 "force" ja "pressure" regulaatorit ka varuma valmis enne, kui auto alla liikuda?
Jake7115

 postitati 08.06.14 05:50
Pigem see regulaator kurjajuur sul seal.
Siim89

 postitati 07.06.14 23:27
93 aasta S4 siis tegemist.
Probleem seisneb selles, et tagumiste piduriteni üldse õli ei jõuagi. Keerasin vooliku supordi juurest lahti ja mõned tilgad ainult poetas mulle. Midagi ei muutu ka pedaali vajutades.
Roolivõim toimetab veatult. Sai proovitud nii töötava, kui ka seisva mootoriga.
Peaks hakkama voolikust edasi regulaatorini asja ajama või vastupidi?
Kellelgi eelnevaid kogemusi (ummistunud) tagumiste voolikutega/torudega?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 43.4% - SQL: 56.6%]