Teema ülevaade |
-v8-
|
postitati 11.12.14 07:18 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jippy1
Tee elektrisüsteemi natuke ümber, et pump hakkaks tööle kui süüte sisse paned, või siis eraldi lülitiga. |
Milleks hakata midagi ümber tegema, kui viga peitub hoopis mujal?
|
madjs
|
postitati 10.12.14 21:16 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jippy1
Tee elektrisüsteemi natuke ümber, et pump hakkaks tööle kui süüte sisse paned, või siis eraldi lülitiga. |
Ma seda ei teeks, kui kuskil küttesüsteemis peaks midagi juhtuma, olgu siis suurem leke või avarii tagajärg jääb pump uhama ja asi võib väga hapuks
minna kui tulekahju peaks tekkima.
|
jippy1
|
postitati 10.12.14 20:59 |
Tee elektrisüsteemi natuke ümber, et pump hakkaks tööle kui süüte sisse paned, või siis eraldi lülitiga.
|
-v8-
|
postitati 10.12.14 07:32 |
Paigaldatud on sinna mingi reguleeritav regulaator. Tundub et see ongi otsa saanud.
|
QUATTRO
|
postitati 05.12.14 09:12 |
Mõlema küsimuse vastus on EI.
Kaks võimalust, keegi on süsteemi ümberehitanud kõvasti ja unustanud lisada tagasivooluklapi. Või on originaalpumbas asuv tagasivooluklapp invaliid
(eraldi ei saa vahetada)
|
-v8-
|
postitati 05.12.14 07:32 |
Mure siis selline, et kui auto pikemalt seisnud, ütleme nii alates 2 tundi. Siis käivitub jube pikalt. Käiates hakkab järjest rohkem lubama ja lõpuks
hüppab käima. Kuid kui on just seisma jäetud ja kohe proovida läheb ilusti. Sinna on paigaldatud mingi reguleeritav kütuse rõhu regulaator. Ning kui
selle kella vaadata kui auto seisma jätta, siis jookseb seier väga ruttu nulli tagasi. Kuigi vist ei tohiks? Ning kas kui süüde sisse keerata siis ei
peagi hakkama pump kohe lööma?
s2, 92a. 162 kw
|
|