Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
quattromees

 postitati 07.01.16 20:11
Tsitaat:
Algselt postitas: alexnurp
Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Hr Prj väide tfsi poolide kasutamisel külmaga mitte käivitumise kohta peab paika - vähemalt minu auto alla -16 kraadi ei käivitu. Proovisin petta, temperatuuri anduri, õhulugeja pistikuid eemaldades, aga ei midagi. Originaal poolid külge ja käivitub koheselt.


Aga see härra Prj muudab ajus poolide laadimis aega(lihtsalt öeldes), ja käivitub iga ilmaga.



Jah, seda ma tean. ;) Lihtsalt konstateerisin fakti, et Prj on õigus laadimisaja suhtes.
alexnurp

 postitati 07.01.16 20:08
Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Hr Prj väide tfsi poolide kasutamisel külmaga mitte käivitumise kohta peab paika - vähemalt minu auto alla -16 kraadi ei käivitu. Proovisin petta, temperatuuri anduri, õhulugeja pistikuid eemaldades, aga ei midagi. Originaal poolid külge ja käivitub koheselt.


Aga see härra Prj muudab ajus poolide laadimis aega(lihtsalt öeldes), ja käivitub iga ilmaga.
quattromees

 postitati 07.01.16 19:39
Hr Prj väide tfsi poolide kasutamisel külmaga mitte käivitumise kohta peab paika - vähemalt minu auto alla -16 kraadi ei käivitu. Proovisin petta, temperatuuri anduri, õhulugeja pistikuid eemaldades, aga ei midagi. Originaal poolid külge ja käivitub koheselt.
forsin

 postitati 01.01.16 19:41
Tsitaat:
Algselt postitas: reizor
Ma ei tea kui palju enam neid 20VT-sid tavaliste, mitte 20VT hingeeluga kursis olevate, inimeste käes liigub.
Juhtus endal taaskord kätte üks 20VT, millel olid küljes kõik tüüpilised probleemid. Lugesin terve selle S-audide alateema läbi, et leida probleemidele lahendusi. Mõtlesin mõne inimese vaeva säästa ja kogu selle elementraarse informatsiooni kokku võtta.

Siin on enamlevinud probleemid, mis kokkuvõetud üheks teemaks. Loodan, et on kellelegi abiks ja säästab aega. Edu parandamisel.

Tänud sulle nii on turbokate fännclubil lihtsam, Mina lisaks mõned põhimõtte soovitused kuna oman, hooldan ja tarbin juba 23-ndad aastat järjest sama mudelit 20V turbo.
Tehase poolt külge ehitatud puudused. millega soovitaks tegeleda!

*162KW on puudeid rohkem! (roolivõim, cooler,süüte ebatäpsus algajatel, 169kw-del vähem puudeid.
*Sisselaske kolde ja aju map vaheline voolik on puudega PEENIKE , ideaal oleks reka plast voolik 5mm sise auguga lühike ja vaid otse ilma kolmikuteta, (silikon voolik imeb kokku lukku ja vahe paloon võtab maha reageerimis kiirusekuni vehe baloon täitub liiga peene vooliku kaudu,
Nii vabaneb auto puterdustest mis tekkivad kiirelt käike vahetades kaasi pedaaliga mängides. Uskumiseks vaata minu auto Kärevere jääraja videot. EI MAP VOOLIKU KOLMIKULE
*Süüte süsteemi kaks tabletti, omavad ees katet varjamaks kuumust , paigaldamatta katteta turbost sumpasse kuumus tapab süütepoolile tabletid , nagu sauna kerisel töötav arvuti prose?
*Orig. õhu imu voolik on liivakell millega tehas piiras mootori võimsuse , õhulugejast->turbo imusse (mootor vajab min 64 mm sisemõõduga õhu imemist)
*originaal bentsu pump koos oma impuls releega ei suuda tagada bensiini survet tagamaks auto sõitmist pideva max bar näiduga (olgu sis selleks tehase 2,0barkompuutris) edasi+bar probleem aina süveneb.
*Quattro taga piduri sadulate probleem meie kliimas, soovitan kuniks veel piduri sadulas käsipiduri hoova võll toimib , võta iga aasta üks kord krafiit määre(tavott) ja TÄIDA pintsilga või kruvika otsaga PAKSULT käsa hoova võlli ümbruse pragu krafiit määrdega.
*Väntvõlli esimese otsas ei ole rihma seib nagu kõikidel autodel, vaid ON ESIMENE HOORATAS (teise küljes on sidur)
Väntvõlli esimese otsa polti pole võimalik kinni keerata tavalise padrunvõtme sabaga 13 x 13mm see on liiga nõrk vaja tugevamat 27 padrunit.
*vana mootori õli surve madal mina olen lisanud sellistele seibi vedru alla.
*õhulugejad saastuvad maantel lendlevas õli/õhu saastes, ja mootorid muutuvad tuimaks. Prj aitab.
Alternatiiv mida ei tohiks soovitada OMAVASTUTUS kuid minul on olnud õnnestumis % 100 (üle 10 tk)
Valmistasin ette kolm ämbrit ->1-ses bensiin (~4sek.) -> 2-ses väga kuum vesi lahustatud pesupulbriga (~20sek.) ->3-as, siis loputus külmas vees (~60sek.)
*Dorsen difrites TAGASILD mõnel ja KÄIGUKAST dorseniga VAJAB KA ÕLI VAHETAMIST
EI SOBI SUVALINE 75W90, sobib vaid hammasplokk difrites kasutatav õli mudel, ise olen kasutanud castrol SAF XJ 75W140 kuid eks iga üks otsustab ise kuidas hooldab ja hoiab.
prual84

 postitati 01.01.16 14:38
Kuna enda autol,arvatavasti õlirõhu andur või klapp jukerdab siis vaja seda spetsiaal võtit,ehk leidub keegi kellel on ja laenab.Edasine info palun U2U teel.

Martin
Zoig

 postitati 23.11.15 22:09
Tsitaat:
Algselt postitas: prual84
Aga kuidas kellelgi on selle surve klapi probleem väljendunud autol,õlirõhk,hääl mootoris jne.
Minu masinal väljendus see selles, et kuidagi ei saavutanud õlirõhu andurist mõõtes õlirõhku. Kui saavutas, siis oli seegi suhteliselt piinlik tulemus. Mootori komplekteerimise käigus oli asi kuidagi viga saanud ja jäi kinni suletud asendisse, sealt liikus õli läbi minimaalselt.

Kui see klapp peaks kinni jääma, siis on tulemus suhteliselt sama mis mul oli, pea jääb kuivale ja hakkab alustuseks tõukurite serenaad kostma. Sealt edasi ei julgeks väga proovida.

Kui klapp sureb avatud asendis, siis külmkäivitusel on kuulda tõukurite häält ilmselt pikemalt kui lihtsalt korraks.
prual84

 postitati 23.11.15 16:21
Aga kuidas kellelgi on selle surve klapi probleem väljendunud autol,õlirõhk,hääl mootoris jne.
Zoig

 postitati 19.11.15 12:15
Ma proovisingi seda võtit teha torust, ei saanud hakkama. Kindlasti on võimalik see teha ka selliselt, et ei lagune esimese kasutamisega.

Minuteada kõigile 20vt mootoritel on selline klapp ikkagi olemas (KW mootori kohta andmed mul puuduvad), samuti on neid 10 klapiga varustatud isendite peal. Ilmselt sõltus see sellest kas olid hüdrotõukurid kasutusel või ei, see ju asja üks funktsioon on, et tõukurite jaoks oleks õli kiirelt peas juba olemas.

Välise õlituse suurem mõte on ikkagi selles, et kolmanda kepsu õlitust parandada, selle klapi elimineerimine on lihtsalt kaasnev boonus. Tegelikult ei keela ju keegi ka välisele õlitusele klappi vahele panna.
Johnny

 postitati 19.11.15 11:16
Anduri jaoks võtme saab teha õige mõõduga terastorust ja sel juhul ei pea midagi eest ära võtma. Tükk nikerdamist ainult. Iseasi on see, kui oluline see klapp üldse on? Peaks see ju olema selleks, et kaanest õli välja ei valguks seistes. Vanematel mootoritel selline asi puudus ja kui AAN/3B motol kaane õlitus väliseks teha, siis ka reaalselt seal ühtegi klappi enam vahel pole ja õlisurvega kõik korras.
Zoig

 postitati 19.11.15 10:34
Tsitaat:
Algselt postitas: prual84
Ehk keegi täpsustaks kus asub see klapp täpsemalt S4-l,oleks huvi üle vaadata enda autol see klapikene.
AAN mootoriga isendil oli selle kättesaamine ka paras piinamine, pidi ühe vana lehtvõtme lühemaks tegema ning mootorikäpa eemaldama, et õlirõhu suur andur kätte saada. Teisest suunast lähenemist takistas kliima, ning selle eemaldamine ei tundunud ka kuigi arukam lahendus.
Tehasest on ilmselt asi mõeldud mingi VAG special tooliga eemaldatavaks, kuid ma ei suutnud leiutada jubinat mis keerates ära ei laguneks.

Klapp ise on suhteliselt õrn, neid saab edukalt lapikuks suruda raamipoltidega, liiga pikk ARP tikk põhja keerata või ilma raamipukita originaalpolti pesasse keerates. Kindlasti saab sellest klapist ka toore jõuga kinni keerates jagu, tehas näeb ette üsna olematut momenti.

Oil retention valve
* Removing and installing: Use 8 mm multi-point socket wrench
* Apply locking fluid when fitting
* Tighten to 6 Nm
Kivitare

 postitati 19.11.15 09:51
Pilt 220 v näitel, aga asukoht peaks kõigil sama olema.
http://kivikas.pasun.ee/albums/userpics/yhesuunaklapp.png
Johnny

 postitati 19.11.15 09:32
Õlianduri taga. Peast ei mäleta ainult kumma, vist ülemise.
prual84

 postitati 19.11.15 09:20
Ehk keegi täpsustaks kus asub see klapp täpsemalt S4-l,oleks huvi üle vaadata enda autol see klapikene.
Kivitare

 postitati 19.11.15 07:35
Ühesuunaline klapp koodiga 077103175B. Kui nüüd mitme auto õlirõhu kadumine läbi analüüsida, siis enamikel on olnud kas peamiseks põhjuseks või üheks neist see sama klapp, mis ummistub või mille kanal ummistub? Klapp ise ei maksa palju, kuid vahetamiseks pole just kõige parem ligipääs. 220v-l vähemalt.

Illustratiivne pilt google-st.

http://data.motor-talk.de/data/galleries/135692/4279649/077-103-175-b-52968.JPG
nightflame

 postitati 17.11.15 20:52
Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Tsitaat:
Algselt postitas: nightflame
2.0 TFSI kellegil üle pole siin foorumis nende poolide jaoks juhtmeid või kogenud nende tegemises?
ei tea kas tuleks endal välja ei taha proovima hakata



Tegelikult asi päris lihtne. Võin õhtul koodi otsida, Volvo koodiga pistikuga saab ühendada autoga orig. juhtmestikku puutumata. Olles poolidega hädas olnud, võin julgelt kinnitada, et 2,0 TFSI poolid on ainuõige tee minna. Kasutatud poolidele ei tasu raha raisata.

Volvol on mingi sobiv pistik mis läheb auto poole külge? ja siis süütepooli pistikud ja vahele vaja juhtmed panna lihtsalt?
quattromees

 postitati 16.11.15 09:03
Tsitaat:
Algselt postitas: nightflame
2.0 TFSI kellegil üle pole siin foorumis nende poolide jaoks juhtmeid või kogenud nende tegemises?
ei tea kas tuleks endal välja ei taha proovima hakata



Tegelikult asi päris lihtne. Võin õhtul koodi otsida, Volvo koodiga pistikuga saab ühendada autoga orig. juhtmestikku puutumata. Olles poolidega hädas olnud, võin julgelt kinnitada, et 2,0 TFSI poolid on ainuõige tee minna. Kasutatud poolidele ei tasu raha raisata.
nightflame

 postitati 15.11.15 15:22
2.0 TFSI kellegil üle pole siin foorumis nende poolide jaoks juhtmeid või kogenud nende tegemises?
ei tea kas tuleks endal välja ei taha proovima hakata
Xpander

 postitati 16.10.15 14:29
"+ korgi" varuosa kood peaks olema 026145541 (hind oli aastaid tagasi alla 4 euri, koos tihendiga mäletamist mööda)
Lekke peatamiseks vaja vahetada korgi küljes olev kummitihend.
Zoig

 postitati 16.10.15 12:45
Roolivõimu kork oli forsis letikaubana olemas, ainuke trikk selles, et kataloogis peab V8 isendi järgi vaatama. AANi järgi otsides on ainult kood ja pole täpsemat selgitust millega tegu. Hinda ei mäleta, ilmselt polnud suur.
Pakolane

 postitati 16.10.15 11:55
Tsitaat:
Algselt postitas: Maikel18
Omast kogemustest tean veel mainida järeljahutuse pumba lekkimist (aitab vahetus, pidi sobima ka mingisuguse mersu pump). Lekkida võib veel roolivõimu voolik ja pumba pealt polt (suur + ).
Ja mis kindlasti juhtub selliste autodega, et alati tekib kiusatus lisa kiiruse ja võimsuse järgi. Tean seda omast käest. :)


kas seda suurt + korki saada ka kuskilt uut
või kuda seda leket peatada???
Maikel18

 postitati 03.02.15 19:19
Omast kogemustest tean veel mainida järeljahutuse pumba lekkimist (aitab vahetus, pidi sobima ka mingisuguse mersu pump). Lekkida võib veel roolivõimu voolik ja pumba pealt polt (suur + ).
Ja mis kindlasti juhtub selliste autodega, et alati tekib kiusatus lisa kiiruse ja võimsuse järgi. Tean seda omast käest. :)
alexnurp

 postitati 03.02.15 16:16
Väga hea FAQ (Korduma kippuvad küsimused). Peaaegu kõik need vead-mured üleelatud.
Külma ilmaga ei tasu karta kui üle 1,9 kompu ei näita, suvel jah 2.0-2.2.
Sõidan stock autoga.
Kivitare

 postitati 03.02.15 08:28
Kindlasti on. Olen ka ise algajana muredele lahendust otsinud, kuid lihtsam on olnud helistada mõnele heale tuttavale, kes asja mõistab. Aga väga, väga hea algatus.
reizor

 postitati 03.02.15 03:28
Ma ei tea kui palju enam neid 20VT-sid tavaliste, mitte 20VT hingeeluga kursis olevate, inimeste käes liigub. Juhtus endal taaskord kätte üks 20VT, millel olid küljes kõik tüüpilised probleemid. Lugesin terve selle S-audide alateema läbi, et leida probleemidele lahendusi. Jube tüütu ja ajamahukas oli kõiki neid teemasid lapata. Mõtlesin mõne inimese vaeva säästa ja kogu selle elementraarse informatsiooni kokku võtta. Lisatud hea sõbra näpunäited antud teemadel.

Rõhuprobleemid

Korras mootoriga ja stock seades isend kuvab kompuutrisse 2.0, parematel päevadel 2.1 näidu. Kui millegi pärast kuvab seal väiksemaid numbreid, siis enamasti on tegemist rõhuleketega. 1.0 - atmosfäär, kõik üle 1.0 ülerõhk. Alla selle vaakum. Alustada tuleks

1) Sisselaske survestamisega ja rõhulekete leidmisega. Selleks tarbeks saab ideaalselt vahendi ehituspoes müüdavatest pvc torude pimedatest. Sinna tuleb rehviventiili jaoks auk puurida ja ventiil läbi tõmmata. Aretise paigaldad õhulugeja asemele. Karterituulused pimedaks panna ja alustada rõhu sisselaskmist. NB ! Need lõdvikud muutuvad ajaga üsna hapraks ning on oht lilleks lasta. Maksab survestada sellise rõhuga, millega auto peaks ideaalis sõitma. Lekete leidmisel on abiks seebivesi, mida pihustada ühendustele. Üheks kindlaks lekkeallikaks on sisselaske all olev kolmik. Selle võib pimedaks panna - ei juhtu midagi.

2) Originaal katalüsaatorid võivad ajaga olla umbe läinud. Sellisel juhul olen kuulnud, et jääb rõhk vahemikku 1.6-1.8 kompuutri kella järgi. Arvatavasti on aeg juba seal maal, et kõigil on katid eemaldatud või tühjaks lõigatud.

3) Katki lähevad ka N75 klapid, mootor läheb avariireziimi ja rõhku üle 1.6 kompuutri järgi ei ole.

4) Originaal by-pass klapid hakkavad lekkima. Asendada oleks mõistlik audi TT by-passidega. On töökindlamad.

Rõhu all puterdamine ja süütesüsteem

1) Rõhulekked ja veelkord rõhulekked korda.

2) 20VT-d on üsna pirtsakad küünalde suhtes. Tuleks vaadata, mis küünlad on sinna peale poogitud. 60k sõitnud küünlad tuleks kindlasti välja vahetada. Siin oleva info põhjal soovitatakse ainult originaal Boschi küünlaid või alternatiivina NGK PFR7B-sid.

3) Kommukad. Kui üks hetk mõni silinder tagant ära kaob ning järgmine hetk tagasi tuleb, on tegemist elu ära elanud kommukaga. Puterdamises neid süüdistada ei maksa.

4) Jahedast peast saab paar "tõmmet" teha ja järgmistel kordadel juba saadab kiirendust puterdus. Tegemist on vananenud süütepoolidega.
MartinCS on teinud kunagi hea õpetuse süütepoolide juhtmestiku korrastamisest.

UrS4/UrS6 AAN süütepoolide juhtmestiku korrastamine - Olen kunagi seda teinud, kuid minu puhul see vilja ei kandnud.

Uute süütepoolide hind kõrbe, 110euri on letihind erinevatel varuosa lehtedel. Kasutatud poolid liiguvad alates 50euri set - kunagi ei tea kui kaua kestavad.
Odavam ja kindlam alternatiiv on minna üle 1.8T/2.0TFSI sütepoolidele ning unustada kogu sütepoolide lõputu peavalu.

1.8T (or 2.0 TFSI) coil pack conversion DIY - kogu informatsioon on antud lingil.

Uued 1.8T ja 2.0TFSI süütepoolid maksavad umbes 25eur tk. 2.0TFSI poole on parem kasutada, sest need istuvad ilusti 1:1-le pesadesse. 1.8T poolide korral tuleb päris palju "kummi" ja plastik "ranti" maha lõigata, et küünaldele peale läheksid.
Juhtmestik - Kellel on rohkem raha, saab 034 motorsport-ist endale uued pistikud juhtmestiku jaoks tellida. Kellel aga vähem, see võib mõnest lammutusest lihtsalt pistikud osta ja nende külge uue juhtmestiku ehitada. Lihtsam viis on muretseda terve 1.8T või 2.0TFSI poolide juhtmestik ja sinna lisaks esimese silindri jaoks juhtmed vedada. Neli pistikut otsa ja ongi toimiv lahendus.

Suurenenud kütusekulu

1) Õhulugejad kuluvad lihtsalt ära ja hakkavad valesid väärtuseid näitama. Kütusekulu suureneb märgatavalt.
prj on õhulugeja diagnoosimiseks teinud väga hea õpetuse.

Õhulugeja diagnoosimine 2.2T

2) Temperatuurianduri väärtuste jälgimine.
Sõita auto soojaks ja VCDS/VAGCOM-ga vaadata Measuring Blocks Group 001 temperatuuri.

3) Surnud lambdaandur.
Mingeid väärtusi näeb Measuring Blocks Group 001 -st. Teine võimalus füüsiliselt mõõta.

4) Kütusetorustikus on kuskil leke. Enamasti on ka tuntav bensiinilõhn.

Bensiinipump

Mida suuremaks pööre muutub, seda uimasemaks auto läheb. Otseselt ei puterda, kuid on jõuetu. Bensiinipumba tootlikus on märgatavalt langenud. Teinekord võib olla ka bensupumba sõel umbes.

Kompuuter ei näita rõhku, ees on 1.1

Aju ei näe rõhku. Map-anduri toru on lahti. Enamasti on tulemüüri juures asuv kolmik või aju enda küljest voolik lahti.

Siin on enamlevinud probleemid, mis kokkuvõetud üheks teemaks. Kõik ei pruugi olla puhas kuld, sest võetud on need siin olevatest teemadest. Loodan, et on kellelegi abiks ja säästab aega. Edu parandamisel.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 82.3% - SQL: 17.7%]