Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
sadguy

 postitati 23.09.15 19:56
Millal küünlaid vahetati?

EDIT:
Vabandust, ei lugenud esimesest postist välja, et küünlad vahetatud. Aga läksid ikka originaal küünlad?
Jubedalt haiseb sellemoodi. Alguses 5's käik ja siis 4's käik jne. Lihtsalt kõrge rõhuga alas hakkab kakkuma.
reizor

 postitati 23.09.15 10:29
Meil oli sarnane probleem. Vigaseks osutus N75.
prual84

 postitati 23.09.15 09:46
Tere,kuna tegu pole igapäeva autoga siis natuke tegeletud ja selgund on turborõhuga probleem.1-3 käik hoiab ilusti rõhku ja probleemi ei esine aga 4-5 käik lajatab 2barise turbo kella põhja ja kakkumine algab kuid kui meelitada ja hoides 1.5bari on kõik ok.
kust viga otsida n75 või wastegatega midagi.
laurz

 postitati 27.06.15 19:47
Kõige lihtsam on vast kõigepealt viga kõrvaldada ja siis edasi kaevata.
andrec

 postitati 27.06.15 19:37
Palju õhulugeja näit on?
erik32

 postitati 27.06.15 19:11
Käi Trummust läbi seal saad süütepoole kontrollida.
prual84

 postitati 27.06.15 16:03
Tere,autoks 93a. AAN isend ja paigaldatud 2.0tfsi poolid.Probleemiks vahele jätmine kiirendamisel 4-5 käiguga suuremal pöördel ja konkreetselt jääb mootor hingetuks 2 algava kiiruse juures.Tühikäigul nurrub ilusti ja rahulikult sõites kõik kulud ja muud näitajad korras.Vigu vaadates siis aegajalt segusiibri viga annab.
Filtrid,kütte pump vahetatud ja küünlaid vahetatud aga muutust ei tulnud.
Siinkohal olekski klubikaaslaste abi vaja,sooviks enne vea tuvastada ja seejärel poodi tormata

1.uurida poole,siis kas võimalik mõõta ja mida täpsemalt.
2.kas pihustid võivad põhjustada kakkumist.
3.pihusti pistikutest mõõta??

Martin

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 29.2% - SQL: 70.8%]