Teema ülevaade |
sadguy
|
postitati 23.09.15 19:56 |
Millal küünlaid vahetati?
EDIT:
Vabandust, ei lugenud esimesest postist välja, et küünlad vahetatud. Aga läksid ikka originaal küünlad?
Jubedalt haiseb sellemoodi. Alguses 5's käik ja siis 4's käik jne. Lihtsalt kõrge rõhuga alas hakkab kakkuma.
|
reizor
|
postitati 23.09.15 10:29 |
Meil oli sarnane probleem. Vigaseks osutus N75.
|
prual84
|
postitati 23.09.15 09:46 |
Tere,kuna tegu pole igapäeva autoga siis natuke tegeletud ja selgund on turborõhuga probleem.1-3 käik hoiab ilusti rõhku ja probleemi ei esine aga 4-5
käik lajatab 2barise turbo kella põhja ja kakkumine algab kuid kui meelitada ja hoides 1.5bari on kõik ok.
kust viga otsida n75 või wastegatega midagi.
|
laurz
|
postitati 27.06.15 19:47 |
Kõige lihtsam on vast kõigepealt viga kõrvaldada ja siis edasi kaevata.
|
andrec
|
postitati 27.06.15 19:37 |
Palju õhulugeja näit on?
|
erik32
|
postitati 27.06.15 19:11 |
Käi Trummust läbi seal saad süütepoole kontrollida.
|
prual84
|
postitati 27.06.15 16:03 |
Tere,autoks 93a. AAN isend ja paigaldatud 2.0tfsi poolid.Probleemiks vahele jätmine kiirendamisel 4-5 käiguga suuremal pöördel ja konkreetselt jääb
mootor hingetuks 2 algava kiiruse juures.Tühikäigul nurrub ilusti ja rahulikult sõites kõik kulud ja muud näitajad korras.Vigu vaadates siis aegajalt
segusiibri viga annab.
Filtrid,kütte pump vahetatud ja küünlaid vahetatud aga muutust ei tulnud.
Siinkohal olekski klubikaaslaste abi vaja,sooviks enne vea tuvastada ja seejärel poodi tormata
1.uurida poole,siis kas võimalik mõõta ja mida täpsemalt.
2.kas pihustid võivad põhjustada kakkumist.
3.pihusti pistikutest mõõta??
Martin
|