Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tanelr4

 postitati 08.02.11 09:40
See ka hea tabel:


http://www.upload.ee/image/1109431/untitled.bmp
tanelr4

 postitati 06.02.11 09:36
http://www.upload.ee/image/1104453/pingutusmomendid.jpg
tanelr4

 postitati 26.01.11 16:59
Kui kõvasti keeratakse roolivarda reguleermutreid, millest kokkujooksu regullitakse? Nendega ju pidevalt probleem.
hiq

 postitati 24.02.09 15:26
ei vaadanud ise esialgu, aga naljakas tundub jah.. tegu on nimelt Audi tehaseõpetustega ehk siis SSP´ga (Selbst Studien Programm)
Teemo

 postitati 24.02.09 08:35
Loogiliselt võttes ei tohiks niimoodi ju kaant kinni keerata. Selline tunne nagu oleks see lahtikeeramise järjekord.
Ivo

 postitati 24.02.09 08:04
Tsitaat:


20v plokikaane pingutusmomendid


ise olen kasutanud Victor Reinz tihendeid ja seal on plokikaane pingutus järjekord täpselt vastupidi
hiq

 postitati 24.02.09 06:40
20v mootoriplok pingutusmomendid

20v plokikaane pingutusmomendid
Taavi

 postitati 16.09.06 20:34
Lisaks siia ka mõned pingutusmomendid. Kui keegi arvab, et mõni neist on äkki vale, andke teada. Need on autodata andmed.
Klapikambrikaas: 10Nm
VL kollektori poldid: 25Nm
Generaatori poldid: 45Nm
Roolivõimendi poldid: 20Nm
Plokikaas: 40Nm, 60NM, 90kraadi+90kraadi
Vända otsa polt: 450Nm või 150Nm+180kraadi
Raamsaale: 35Nm, 65Nm
Kepsusaale: 30Nm + 90kraadi
Õli pump: 20Nm
Nukkvõlli ratta polt: 65Nm
Nukkvõlli pukk: 15Nm
Det andur: 20Nm
forsin

 postitati 23.11.05 16:31
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Jah, olid küll sellised tähikulaadsed poldipead. Pingutusjärjekorra sa saad ju uue plokikaane tihendiga kaasa, seal paberi peal on kirjas, mis ja kuidas.


Pingutamine pingutamiseks.
Seda teab anamus et hakkad keskelt pihta ja lähed järjest vaheldunisi mõlemi otsa suunas.

Kuid valesti kaant maha võttes saad kätte kõvera kaane !!!!
On sull seda jama vaja ????
Seega algul vabasta pingest,
valesti teed kui lähed polti kallale ja keerad kohe välja.
Maha võttes soovitan alusta vastupidiselt seega otstest
ja algul keera kõiki plokikaane polte lahti ainult kuni käib KRÕKS.
jõuvanker

 postitati 22.11.05 14:35
Mulk, mul võtmed olemas:P
QUATTRO

 postitati 22.11.05 10:34
Võti on XZN12
Maku

 postitati 22.11.05 08:45
Jah, olid küll sellised tähikulaadsed poldipead. Pingutusjärjekorra sa saad ju uue plokikaane tihendiga kaasa, seal paberi peal on kirjas, mis ja kuidas.
genekas

 postitati 22.11.05 08:38
Kas ei olnud need poldid tolle "sisekaksteistkandiga" ehk XZN-poldid (sarnased ka veovõllide sisemiste otste kinnitustel)?

Pingutusjärjekorda ei tea, aga momendi kohta on vihjeid siin

http://s2-audi.co.uk/tech_articles/useful_torque_settings.htm

Väike parandus: siit leiab pingutusjärjekorra ja veel muudki infot

http://www.isham-research.co.uk/quattro/torque.html
mulk

 postitati 22.11.05 08:23
Soov oleks siis teada saada nimetatud poldi jaoks vajaliku v6tme "nime"
Ja kui kellelgi on infot pingutusjärjekorra ja momendi kohta, siis ka need v6iks siia yles märkida.

edit: teema pealkiri asjakohasemaks.

PINGUTUSMOMENDID!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 53.5% - SQL: 46.5%]