Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
20vT tavahooldus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] Mis saab siis kui lisad transmissiooni õli mootori õlile, saan aru, et tahad viskoossust tõsta, kuid õli omadused halvenevad. Käigukastis ei ole tegemist heitgaaside ja nendest tulenevate hapetega+koksistumine ja nõgi. Niiet kas see on just parim lahendus? [/quote] Isiklike tähelepanekuid mootori õlile lisades täissünt manual käigukasti õli GASTROL SAF-J 75W-140 (olen lisanud ainult sünt motoõlidele ) 1- Võibolla oled kuulnud õli lisanditest mida lisades peale 1000 km võid sõita mootoriga ilma õlita ~50 km. lisades mootori õlile ~100g hammasplokktifriga kastile mõeldud õli tekib enamvähem sama efekt. Kui enne kulunud mootori hommikune külmalt käivitamine annab kuiva kolinaid mis kaovad sujuvalt peale õlisurve teket paarikümne pöördega, siis peale lisandit selliseid hääli ei ole. ja hommikuti ei kolise ka tühjad hüdrotõukurid. 2- Mull on läinud elus kaks reka mootori väntvõlli ja kumbki ei sõitnud üle poole kilomeetri, et teeääres peatuda ja mõlemil väntvõllil käias saalealt maha poolteist lihv remont mõõtu ja vändad ei kõlvanud enam sest olid sinised (pehmed ) ja 3mm kõverad ühesõnaga vanaraud. Sammuti lendas ka kolmas mootor põhjuseks pöörded 2600 p/m (üle punase.) aga reka mootorisse oli valatud liiter GASTROLI sünt kastiõli (ette öeldes väntvõll jäi ellu ) Kuna vana vända ja saale pauk käis öösel ja sõita oli veel 12km. Langetasin otsuse et lisan veel kaks liitrit kasti õli mootorisse (audile ostetut) ja sõidan vaikselt edasi Järgneval kilomeetril tõmbas korraks kepsu kinni ja tõmbas ühe kepsu poldi pooleks mis peale langes õlisurve endise 6 pealt alla 1 atm. Järgnevad 10km läbisin õli tule saatel (kuna kepsu polt oli vigastanud õlipumba ühte toru ) sõites 900p/m -ga kõva kepsu kolinaga. Koorem kohal järgmine päev koristas puksiir reka ära... Ja mootorit lahti võttes oh imet vänt ei olnud sinine ega kõver aga lihvida tuli neljandasse remonti ja vänt sõidab järgmises mootoris tänaseni. JA KÕIK TÄNU MOOTORISSE LISATUD GASTROL KÄIKUKASTI ÕLILE. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
20vT tavahooldus
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
39.3%
- SQL:
60.7%
]