Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
20vT tavahooldus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] Odavad õlid enamus mineraal õlid põletavad turbo võlli ümber musta tahi (musta slämmi kihi ) ja varsti on heataega turbo võll. Õpi selgeks õli tähised 500vw/501vw/502vw/505vw ja kui S-AUDI mootor toodab liiga palju NM tuleb mootorile kuiv raua jüramise hääl eriti külmalt hommikul (nagu oli hannese-200-l aastaid tagasi). Siis lõppeb õli kvaliteet (0w-50 ) ja appi tuleb täis sünt tifriplokiga manuaal kasti õli (sama kehtib ka üle kulunud mootorile) näiteks castrol 90w-140 J (J= lisand on tifri hammas plokile) TÕSTA 0w sellega 15w ja mootor talub täit laksu vaikse surinaga [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
20vT tavahooldus
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
19.6%
- SQL:
80.4%
]