Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
20vT tavahooldus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] Tegelikult see 10w60 racing õli on mõeldud ringrajal sõitmiseks, kus pöörded teisel pool 5000p/min ning mootor töötab pidevalt enda "võimete piiril". Sellise viskoossusega õli omadused tulevad välja kõrgel temperatuuril, kus ta säilitab enda algse viskoosseuse. Kiirendusautole sobib rohkem miskit SAE30 või midagi sarnast, on olemas spetsõlisid kiirendusmootorite tarvis. See 10w60 on tavasõidul maakeeli öeldes liialt paks, ei voola nii hästi ning sisehõõrdumisest tingitud võimsusekadu on garanteeritud. Seda õli oleks hea kasutada kiirendusel sel juhul, kui saaks õli temperatuuri ennem starti üle 100 kraadi siis tulevad esile selle õli omadused. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - hooldus
»
20vT tavahooldus
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
20.6%
- SQL:
79.4%
]