Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
forsin

 postitati 28.08.04 14:56
Mina arvan kui tekib hulkuv säde (jagajakaan ja rootor pragudega või sitased või põlenud nõgiseks) siis seda autot sügis udus ja hommikul mõne külma graadiga enam käima ei saa.
Sädeme vale ajastus kui ta jookseb kindlas rivis (liig hiline või varane) ei tee midagi kui aga lahmab üksik süütav säde survetakti ajal 50graadi enne. kolvi. ülem. seisu. on asi sitt (nii ei saa juhtuda)
Mul on B3 jagaja hammasrataid 14 &15 hambaga (masina tehases tehti algul valed) ja kas tead auto sõitis ka vale jagaja hammasrattaga ~umbes nii ~6m mootor veab ja 10m sõidab inerts mootori piduriga siis jälle 6m veab ........jne hilise süütega alustas (käivitub) ja varaseks (vihaseks) jooksis siis sureb välja edasi veereb inertsiga järgmise käivitumiseni.

Kitsast ja laiast rootorist nii palju: Võibolla on teil ka ette tulnud, et kehva bensuga keerab aju süüte üle rootori. Või madalal pöördel äkk tallates keerab süüte üle rootori (nukkide vahe keti lõtku pärast)

Mina olen oma jagaja rootoritele kõikile haamriga andnud ja laia otsaga rootori asemele liiminud ja jagajat peale pannes halli and. akna paar kraadi hilisemaks keeranud.
Keegi mainis köik aeg jooksvast sädemest see on rida neli mootoritel kasutatav lahendus.
prr

 postitati 27.08.04 15:55
Tsitaat:
Esialgne postitaja tarts
sorry, tähenärija olen :P


eesti keeles on selle jaoks vähe parem sõna, m-tähega algab :)
tarts

 postitati 27.08.04 07:47
sellega olen 100% ühel nõul, et võimsuse kadu on, kuid prri esimesest postist võis järeldada, et säde laksab lisaks silindrile kus plahvatus toimub ka mujale ja seetõttu keps kõverdub. Keps kõverdub pigem jap seetõttu, et see säde ei laksa õigesse silindrisse õieti, mitte et suva silindrisse paneb ja ongi trallallaa

sorry, tähenärija olen :P
prr

 postitati 26.08.04 21:31
ma arvan, et see teooria siiski peab paika, lõik sjm autotechnik'ust:

The 3B designated 20V Turbo engine in the 1991 200TQ used a unique Distributor
Rotor with a narrow tip that can be difficult to find in the US. This
narrow tip rotor is required to provide the precise ignition timing at
the higher RPM's and to prevent any ignition cross firing inside the distributor
cap. Some people have reported engine damage (bent rod) that may have
been caused when the incorrect cylinder was fired under very high boost.

rõhk on sõnadel bent rod
ferdinand

 postitati 26.08.04 20:58
Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
kui sul on mootoril 6000 rpmi siis on sul jagajakaane all põhimõtteliselt ainult üks elektrisinine ring.Oleks tegu täiselektroonilise süütega siis oleks teine asi.

Just seda ma mõtlengi. Väga valel ajal silindris toimetav säde ei tee ju seal midagi paha. Kui ta muidugi õigel ajal ka õiges kohas on. Mingid süütesüsteemid ju lausa töötasidki nii, et panid laksu mitmesse silindrisse korraga, ning laks läks asja ette ikka selles silindris kus segu süütamiseks valmis. 6000 rpm töötaval mootoril on silma jaoks ka küünla vahel üks pidev elektrisinine triibuke, kuid segu süttimiseks peab särts siiski enamvähem õigel ajal tekkima.
QUATTRO

 postitati 26.08.04 20:27
kui sul on mootoril 6000 rpmi siis on sul jagajakaane all põhimõtteliselt ainult üks elektrisinine ring.Oleks tegu täiselektroonilise süütega siis oleks teine asi.
ferdinand

 postitati 26.08.04 20:15
Rootorist see süütehetk ju ujuma hakata ei saa. Süütehetk määratakse ju ikka jagajaanduri ja "aju" kaasabil ja rootor selle hetke ajastusse ei sekku. Seega saab säde ainult valesse silindrisse sattuda. Sellisel juhul on aga ajastus selle vale silindri jaoks niivõrd "ebatäpne", et seal ei toimu midagi, ka kokku pressimata segu nii naljalt süttima ei kipu. Seega tõenäoliselt ei juhtu märgatavalt midagi. Või olen ma millestki valesti aru saanud?
QUATTRO

 postitati 26.08.04 19:57
Ma võin küll loll olla,aga mina olen prr-iga 100% nõus.Kui säde jalutama pääseb siis esiteks on meeletu võimsusekagu ja teiseks tekib vähemalt minu arusaamade järgi päris korralik detonatsioon kõrgematel pööretel,Bensiinimootoril pole nigu segu süütamiseks ju survetakti kui sellist otseselt vaja.Aitab kui ühes silindris on mingi kogus pooltoorest segu ees ootamas ja voila.
Ma arvan et ma olen isegi sellist asja paaril korral näinud.Ja rootor ning jagajakaan annavad nigunii väga kiirelt otsad kui säde in liig varane-hiline,ehk siis "ujuv"
tarts

 postitati 26.08.04 19:42
Tsitaat:
Esialgne postitaja prr
väga hea info.

asja point:

ma ise uurisin 80quattro käest seda, nimelt kataloogi järgi tellides tuleb vale rootor, mis on laiem ja võib tekitada nn ujuvsüüte - kõrgetel pööretel paneb suva silindrisse paugu ära ja siis võib juba enamvähem kepsule "tervist" öelda...


hmm... see "pauk" mida tekitab küünal ei vääna küll kepsu ära, plahvatuse tekkimiseks vajalik ju ka bensiini ja õhu osalus, need saavad silindrisse ju ainult siis kui klapid neil lubavad sinna saada... ja edasi võib igaüks ise mõelda...
80quattro

 postitati 26.08.04 10:45
3B jagajale sobib BOSCH rootor 1234332414 (originaalis ei paku)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 59.5% - SQL: 40.5%]