Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kristo12

 postitati 23.07.17 16:27
Tere, oskab keegi öelda mulle käivitustakistuse relee tootekoodi? Või äkki oleks kellegil pakkuda seda mulle? Ja ûhtlasi oskab ehk keegi seletada, kust ma selle üles leian?
Olen kasutanud otsingut ja proovinud leida, kuid pole siiani leidnud midagi asjalikku ja kasulikku . Lisan ka foto et ehk keegi teab millised neist tuleb välja vahetada. Tãnud
https://www.upload.ee/files/7267588/20170725_143149.jpg.html
Eero

 postitati 04.07.17 11:44
Tsitaat:
Algselt postitas: kristo12
Noo vabandust tõesti, kuid millejaoks on see foorum ?
Minuarust foorumi mõtte ongi selleks, et abi saaksid küsida need kellele on midagi jäänud arusaamatuks ja millega pole ise veel kursis ...


Kuulge, rahuneks veidi maha ja keskenduks teema pealkirjas väljatoodud probleemiga? Zoig vastas su küsimusele ja pakkus abi (küll aga tasulist, põhjust loe Zoigi signatuurist ;))
kristo12

 postitati 04.07.17 11:30
Noo vabandust tõesti, kuid millejaoks on see foorum ?
Minuarust foorumi mõtte ongi selleks, et abi saaksid küsida need kellele on midagi jäänud arusaamatuks ja millega pole ise veel kursis ...
Zoig

 postitati 03.07.17 19:53
Tsitaat:
Algselt postitas: kristo12
Absurdne, maimõista milleks kritiseerida kui ma küsin abi, ja kui olen suutnud kõik muud asjad valmis teha ja küsin sellekohta nõu ? Keegi pole sündinud spetsialist ja tarkur et kõike teab peast, mul on huvi õppida ja ise teha asju, mitte kellegile maksta selle eest, üks paljudest põhjustest miks võimalikkult vãhe ka siia postitan või midagi küsin sest kõik hakkavad kohe kritiseerima, ulme !
Absurdne tõesti, täiesti lihtsast soovitusest niimodi käima minna. Ca veerandsada aastat vana Essiga kaklemiseks tasuks ikka veidi selgroogu kasvatada :P

"Teen ise" ja "võtmed kätte" lahenduste vahel on hunnik halli ala, leia keegi kes on nõus õpetama ja aitab teha ei kõla üldse halvana, ilmselt parim lahendus kui täpselt ei tea mis-kus-kuidas teha tuleb.
andrec

 postitati 03.07.17 19:29
Manuaal kastil pole ühtegi pistikut vaja. Ainuke pistik mis sinna käib on tagurpidikäigu tule jaoks. Pidurivõimendiga sa ei pea midagi tegema. Pedaalid vaheta välja ainult.
kristo12

 postitati 03.07.17 19:16
Absurdne, maimõista milleks kritiseerida kui ma küsin abi, ja kui olen suutnud kõik muud asjad valmis teha ja küsin sellekohta nõu ? Keegi pole sündinud spetsialist ja tarkur et kõike teab peast, mul on huvi õppida ja ise teha asju, mitte kellegile maksta selle eest, üks paljudest põhjustest miks võimalikkult vãhe ka siia postitan või midagi küsin sest kõik hakkavad kohe kritiseerima, ulme !
Zoig

 postitati 03.07.17 16:13
Tundub, et sul oleks ajaliselt ja rahaliselt odavam see vahetamise teenus sisse osta.
Mingit pilti pole mul mõtet saata, Essil pole pidurite ja vaakumiga mingit ühisosa. Manuaali ja automaadi pidurimajandus on identne (va pedaal). Käigukasti küljel on kasti asendianduri pistik (4A0919821).
kristo12

 postitati 03.07.17 15:41
Tsitaat:
Kuid automaadi oma on ju erinev , või olen isegi millestki valesti aru saanud ? võimalusel võid ju mulle pilte saata kui viitsid , ? käigukasti kõrvalistuja poole peal on mingi pistik , kuna pole nii haritud ja teadja , siis eioska öelda , mis pistik see on ..

Kuid automaadi oma on ju erinev või olen isegi millestki valesti aru saanud? Võimalusel võid ju mulle pilte saata kui viitsid? Käigukasti kõrvalistuja poole peal on mingi pistik, kuna pole nii haritud ja teadja, siis ei oska öelda, mis pistik see on.
Zoig

 postitati 30.06.17 16:42
Pidurivõimendust küll kuidagi automaat->manuaal vahetusel näppima ei pea.

Selgita täpsemalt mis pistik sul manuaalkastist mootori külge peaks sobima?
kristo12

 postitati 30.06.17 16:05
Kuna uut teemat eisoovinud teha , siis küsin et kust on keegi pidurivõimendi jaoks vaakumi võtnud ?, küsin lihtsalt huvist et endal oleks kergem ja poleks niipalju peavalu .. Ja teiseks küsiks et manuaalkasti pistiku ots on erinev mootori küljes olevaga , kuidas keegi selle mure lahendanud on ?
Audi90Audi

 postitati 27.06.14 03:22
Aga kas keegi teab kust saada elektri skeemi automaatkastile?
autoks on audi coupe 1990 a. 7A mootoriga e. 20v

või keegi oskaks seletada kuidas see kast seotud on muu juhtmestikuga...
Zoig

 postitati 26.06.14 21:17
On võimalik eemaldada ikka.
Audi90Audi

 postitati 26.06.14 16:42
Tervitus

Tekkis selle teemaga küsimus et kas atm kasti juhtmeid on ka võimalik eemaldada elektrisüsteemist?
endal ka plaanis vahetada atm kast manuaali vastu aga ei tahaks jätta kasutuid juhtmeid süsteemi..
äkki keegi saab anda nõu..:D
Zoig

 postitati 04.07.11 08:47
Tsitaat:
Algselt postitas: Ringo1
Ehk natuke täpsemalt sellest releest.

Ette tänades,

Kummast?

Käivitustakistuse relee asub positsioonis Nr4(kontrolli igaksjuhuks üle, kuskil autos on täpne legend ka olemas), omavahel vaja ühendada klemmid 17 ja 19. Automaadil on seal relee mida juhib kasti aju/multifunk lüliti, manuaalil on 17 ja 19 omavahel otse kokku pandud nr 7 kujulise plekitükiga. Saab ka asendada tavalise releega, millel on vastavad kontaktid pidevalt kokku ühendatud.
Ringo1

 postitati 04.07.11 08:33
Ehk natuke täpsemalt sellest releest.

Ette tänades,
Zoig

 postitati 04.07.11 08:28
Käivitustakistuse eemaldamiseks piisab sellest, kui Relee asemele nr 7 kujuline plekitükk panna, Manuaalkastiga masinatest peaks neid puht muidu saama.

Tagurdustule tegin väheke ümber, panin vahele relee, ning kastis olev andur lülitab releele massi. Sellepärast, et juhul kui mootoriruumis peaks juhe katki minema, siis halvimal juhul jäävad ainult tagumised tuled põlema. Tuledesse minev ots on kuskil pedaalide juures olevas pistikuplokis, ülejäänud kimbu tegin ise.
Ringo1

 postitati 04.07.11 08:14
Atm man conversion lõpusirgel, mõned kogemused.

Kardaani tunneli pealse hoovastiku kinnituse vahetasin täistükis ära. Seda põhjusel, et atm ja man kangi kinnitused küllaltki erinevad ja ei tahtnud riskida, pärast tuul sisse puhub, käigud korralikult ei lülitu või mõni muu analoogne jama. Mõlema kere küljes puurisin punktid lahti seejärel andsin natuke fööniga kuuma, et kere kit järgi annaks. Kuna salongi ei tahtnud keevitamiseks välja võtta siis neetisin "uue pleki" kinni. Peale neetimist veel mõlemale poolele kere kit + alla mastiks ja salongi poolele krunt.
Suuremaks peavaluks võib atm puhul olla väntvõlli otsast puksi kättesaamine. Jätsin atm hammasvöö peale, keevitasin puksi otsa 12mm 12,9 tugevusega poldi. (10mm 8,8 proovisin ka aga need ei pidanud vastu) Seejärel kasutasin 3" toru ja paksemat metallplaati mille abil moodustasin tõmmitsa. Haamrid jms löögiriistad paneks kohe heaga käest ära.



Juhtmestiku osaga ei ole jõudnud tegeleda. Ehk mõni targem jagab kogemusi, mis tuleb teha, et auto atm kasti ära unustaks, laseks starterit anda jne.
jaanus25

 postitati 27.10.10 16:10
Tsitaat:
Algselt postitas: audihunt
Asi ei ole tegelikult nii hull arvestades, et iga nädal või paari tagant jälle mõni S4/S6 "üle kurgi" keeratakse ja foorumisse varuosadeks ilmub. Seega tuleb varuda natuke kannatust ja leitud doonor autolt kogu krempel korraga küljest keerata/osta. Kindlasti teeb omanik ka parema hinna kui rohkem asju korraga ära viia. Oleks omal vabasid vahendeid 10-12k, teeks isegi selle swapi ära Aut- manuaaliks.
ok. peab silmad ja kõrvad lahti hoidma ;)
audihunt

 postitati 26.10.10 21:18
Asi ei ole tegelikult nii hull arvestades, et iga nädal või paari tagant jälle mõni S4/S6 "üle kurgi" keeratakse ja foorumisse varuosadeks ilmub. Seega tuleb varuda natuke kannatust ja leitud doonor autolt kogu krempel korraga küljest keerata/osta. Kindlasti teeb omanik ka parema hinna kui rohkem asju korraga ära viia. Oleks omal vabasid vahendeid 10-12k, teeks isegi selle swapi ära Aut- manuaaliks.
jaanus25

 postitati 26.10.10 20:06
Ühesõnaga tavaari mis vaja vahetada ja juurde osta on ikka kole palju! Lihtsam oleks kohe manuaal kastiga masin soetada :D Aga vähemalt olen nüüd targem ja kui tõesti muud üle ei jää siis tuleb kogu see töö ette võtta :(
kaido.

 postitati 18.10.10 16:52
Siduri töö ja peasilinder,ja toru ning voolik mis neid ühendab.Mingeid võimendeid pole vaja kuna anuma küljepeal juba ava selleks et sinna voolik otsa lükata kuskohast jookseb vedelik salongi peasilindisse.
Kogu asjad kokku ja vahetama:D
NB:Koht kus käiguhoovastik salongist põhja alla tuleb, on vaja tikksae või mingi muu asjaga ava suuremaks teha
audihunt

 postitati 17.10.10 21:29
Võin ka paar sõna poetada , kuna uurisin isegi seda mõni aeg : Manuaalkasti, hooratas, sidurikomplekt, esimesed veovõllid, kardaan , tagumine differ(teise ülekandega), Pedaalikomplekt, käiguhoovastik,kang, käigukasti käpad(juhul kui kastiküljes pole), siduri võimendisilinder. Peaks vist enamvähem kõik olema, parandage mind mõnes punktis kui eksisin. Teema algatajale jõudu töödega!
prj

 postitati 15.10.10 08:04
Saab, seda on edukalt mitmel autol tehtud.
Kasutaja kaido. oskab sind kindlasti aidata näiteks.
jaanus25

 postitati 14.10.10 20:46
Tere kõik audi omanikud!
Mul siis selline küsimus, et kui mul on automaat kastiga auto kas sinna saab ka kuidagi peale panna manuaal käigukasti? Tean et osadel saab! Kui palju selline projekt maksma läheks ja mis vaja veel peale käigukasti vahetada? Oleks väga tänulik igasuguse informatsiooni eest.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 67.1% - SQL: 32.9%]