Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Johnny

 postitati 28.04.11 17:35
Eespool kirjas ka, et bypass uus. Praeguse seisuga tundub, et jõuvankril siiski õigus. Peale suurt survestamist selgus et tühikäigumootor lekib pistiku poolsest otsast ja kuskil mootori taga mingi väike leke veel. Hetkel pole olnud aega, et asjaga tegeleda. Imelikul kombel ei sure auto enam peale survestamist välja. Millest see tingitud on ei oska öelda. Nädalavahetusel saab ehk lekked kõrvaldatud.
zagaja

 postitati 28.04.11 13:34
Kas bypass pole võlusõna.
Minul lahenes selle vahetusega.
jõuvanker

 postitati 24.03.11 17:16
Sisselaskesüsteemis või mootori vaakumsüsteemis leke, ei muud. Jõudu otsimisel.:)
Johnny

 postitati 24.03.11 15:13
Prooviks panin külge eelmisest 10v mootorist üle jäänud hooratta andurid, millest pöörete oma oli pea uus. Üllataval kombel hakkas aegajalt mootor tõrkuma ja anduri viga näitama. Kas 10v andurid erinevad tõesti nii palju? Lisaks viskas korra sisse voltage too low veakoodi. Tundub et võib toite kadumises ka asi olla.
KeveN

 postitati 22.03.11 08:11
Jaaa, ise jamasin AAD mootoriga, tegi väga palju erinevaid trikke. Jõnkustas, ei läinud tööle, pöörded kõikusid, suri välja jne. Algul tundus, et jaaja kulunud, seda ta oli ka.Vahetasin ära,läks paremaks. Proovisin ka süütepooli ja kommukat, aga selles ei olnud asi. Siis vaatasin et räme juhtmemajandus tehtud seal süütepooli juures. Jootsin halliandurile uue juhtme, tooo oli näpu vahel sinna keeratud ja teibi alla pandud. Ja probleemi autoriks oli üks juhtmekimp mis tuli salongist ning mis oli topitud kommutaatori totitejuhtme vahele. Viskasin tolle vahelt ära ning ühendasin juhtmed täpselt nii kui originaalis. Asi lahenes. Mingi omapandund käivitustakisti või midagi sellist ta oli, kaotas sädeme vahepeal ära-
laurz

 postitati 22.03.11 04:47
Kusjuures see täiesti reaalne,et süütepool jebib kuumenedes.Takistus suureneb.Samuti võib mõni mootori massi juhe kehva ühendusega olla.Kui enne väljasuremist sumpas paugub,siis väga võimalik,et säde katkeb korraks või "uputab".
Johnny

 postitati 21.03.11 21:04
Tänu Geole sai segusiibri lülitit teist proovitud, aga kasu polnud miskit. Eks peab ajule tuleva voolu veel üle mõõtma. Korra oli ka mõte süütepooli proovida, et ehk see soojast peast jukerdab.
Johnny

 postitati 14.03.11 18:39
Sellepärast tahangi teist segusiibri potekat prooviks, et äkki lüliti osa jebib vahepeal. Toite peaks ka üle mõõtma, et kindel olla. Aju klõpsub küll, kui välja sureb. Muidugi ei tea kindlalt, kas klõps käib enne või pärast välja suremist. Kas multi function temp sensor ka miskit mõjutab mootori töö juures 3B motol? Lõpuks pidin teema tegema jah, sest ära hakkab tüütama juba. Ja kui korda ei saa, siis teen seda, mida sa mulle koguaeg räägid ja ehitan AANiks :D.
prj

 postitati 14.03.11 18:21
Kuule, kas sul elekter ei saa jebida kuidagi?
Et korra sureb toide ära vms?

Võiks ossiga vaadata aju ja andurite toidet. Sul aju ka klõpsub korra, kui välja sureb?
Kusjuures hea, et sa lõpuks teema tegid ... enam vähem kõik jupid auto küljes vahetatud ja proovitud. Tutika õhulugejaga sureb samamoodi välja :D

TPS on savi sellel ajul, see on ainult rõhujuhtimiseks 3B-l.
Pigem kui ehk closed throttle lüliti ei anna signaali vahepeal?!
Johnny

 postitati 14.03.11 18:09
Küünlajuhtmed tunduvad eelmisel omanikul vahetatud olevad. Ilusti pehmed ja korralikud ja voolu pole ka näppides siiani saanud. Survestanud kogu süsteemi alates õhulugejast mitu korda. Täna just proovisin, et kuni 60c kõik ok. Laseb pöörded alla ja siis korra viskab mõnisada pööret üles ja jääb stabiilseks. Nii kui üle 70c läks hakkas välja surema. Homme on vast aega ja vaatan peened vaakumvoolikud ka kriitiliselt üle. Ülejäänud on silikoonist ja terved ja cooler ka terve ja üleni alumiiniumist. Kellegil on Tartu kandist äkki segusiibri potekat laenata paariks päevaks? See ja vända andurid ka teised proovida ja siis peaks kõik proovitud olema.
Kivitare

 postitati 14.03.11 10:33
Minul tegi mingil ajal sama janti kui küünlajuhtmed jebisid. Samuti suri välja hetkeks ja käiguga vedas ikka käima.
Vihane-Tihane

 postitati 14.03.11 10:12
Kiirendades ja gaasi maha lastes liigub mootor aiste vahel üsna palju. Enamjaolt on sellised anomaaliad tingitud ikkagi õhuleketest. Esimene asi ikka süsteemi survestamine sooja mootoriga. Kui lekkeid ei tähelda, siis juba edasi otsida ja nuputada.
Johnny

 postitati 14.03.11 10:01
Mul ei pea isegi pöörded kõrged olema koos boostiga, et välja sureks. Piisab täiesti 3k rpm, et jant pihta hakkaks. Ilmselt on meil mõlemil miskit veel märkamata jäänud. Ülejääk ju sõidavad kellel turbo või sisselase vahetatud.
indrekk

 postitati 14.03.11 07:44
Tuttav probleem. Ainult, et minul tekkis see peale turbo vahetumist suurema vastu.

Vahel pikalt madala pöördega sõites, ummikutes teosammul liikudes, aga kõige tihedamini peale boosti saamist ja kõrgelt pöördelt alla langemist sureb välja või harvemal juhul jääb peale ca 3 sekundilist puterdamist käima.

Proovitud-vahetatud samad asjad, aga ei ole endiselt jagu saanud.
Johnny

 postitati 13.03.11 23:12
Karteri tuulutusest ei muutund midagi ja see üldse lahti ühendatud praegu. Bensu paagi tuulutust ka proovind pimedaks teha ja ka ei muutund midagi. Halli aken paigas ja jagaja kinni. Filtril ikka originaal kopsik ümber ja kohapeal käies ei sure välja.
forsin

 postitati 13.03.11 22:26
Tsitaat:
Algselt postitas: Johnny
Mure järgmine.
Sisse laske kolektor saab kuidagi liiga palju vaba õhku peale kui kaasi pedaali vabastad. ? Võibolla beltsu paagi tuulutuse/karteri tuulutuse kaudu
Ja veel võib mõjutada jalutama hakanud halli aken Jagaja all, ehk tekkinud lõtk või lahtine jagaja
Mootori üle 60 c kuumaga surema tikub, siis võib viga olla puuduvas õhu võtu kopsikus, kui auto moto foori taga seistes imeb otse turbo kuumust sisse , siis sureb ka välja?
Johnny

 postitati 13.03.11 21:10
Mure järgmine. Kui kiirendada ja sidur ära lahutada sureb masin välja. Vahest ka sõites ühtlaselt ja sidurit lahutades sureb välja. Enne välja suremist on kuulda väljalaskes käivat pauku. Külma mootoriga sellist probleemi täheldanud pole. Pigem hakkab see viga avalduma siis, kui mootor on juba üle 60c. Käiguga uuesti käima lastes töötab jälle. Vahest ei taha ka peale uuesti käivitamist ilusti käima jääda ja tuleb natuke tuuri hoida. Vahet pole, kas kiirendada pedaal põhjas või veerandi peal. Samuti ei sõltu see ka sellest, mis pööreteni kiirendada. Lekketest tehtud ja kõik leitud lekked kõrvaldatud. Tühikäigumootor puhastatud ja ka teisi proovitud. Õhulugeja ja bypass uus. Kapoti all pistikud üle vaadatud ja puhastatud. Proovitud teist aju. Hooratta andurid puhastatud. Segusiibri amort õieti reguleeritud ja potekas mõõdetud ja tundus ok olevat. Ajus ühtegi veakoodi pole. Süütesüsteemi kuluosad vahetatud ja õhufilter originaal papist. Turbost kollektorini minev torustik koos cooleriga oli juba ostes välja vahetatud jämedama toru ja silikoon lõdvikute vastu. Turbo originaal.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 50.9% - SQL: 49.1%]