Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
twistY

 postitati 24.01.16 07:14
Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Soovitan end natuke harida, kuidas nad töötavad :D

!!!
Minu 2,2T sõitis juba 1994-dal aastal 8bar kütuse pumbaga ja süsteemist eemaldatud impulss releeta, et kütuse regulaator suudaks jätkata tööd suuremate survetega. ja õhulugeja elektroonilise reguleeritava muunduriga.
Vaevalt ,et sa siis teadsid sõna vaakum/surve tundlikusega kütusesurveregulaator
. Miks möliseda ??? parem seadista mõni disla sõitma 400 meetrit kiiremini kui 13,6s


Issand, sa näed, aga ei mürista...

PS: Mu mäletamist mööda on ta juba ühe diisli 13,1 sõitma pannud :D
forsin

 postitati 23.01.16 20:39
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Soovitan end natuke harida, kuidas nad töötavad :D

!!!
Minu 2,2T sõitis juba 1994-dal aastal 8bar kütuse pumbaga ja süsteemist eemaldatud impulss releeta, et kütuse regulaator suudaks jätkata tööd suuremate survetega. ja õhulugeja elektroonilise reguleeritava muunduriga.
Vaevalt ,et sa siis teadsid sõna vaakum/surve tundlikusega kütusesurveregulaator
. Miks möliseda ??? parem seadista mõni disla sõitma 400 meetrit kiiremini kui 13,6s
prj

 postitati 01.01.16 20:39
Kõigil 2.2T on vaakumiga kütuserõhuregulaatorid. Soovitan end natuke harida, kuidas nad töötavad :D
forsin

 postitati 01.01.16 19:54
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Lauril86
TervistVead ilmnesid paar nädalat peale RS2 turbo paigaldust.

Ja kütus peaks kust tulema? Originaal pihustid saavad ka originaalturboga otsa. Mis me suuremast survetest räägime...
Hea, et aju avariirežiimi läheb, muidu oleks keps kõver juba.
Tsitaat:

Selle seletuse järgi. peaks piisama, kui paigaldad kolm korda suuremad pihustid,
AGA FÜÜSIKA ?
Sisselaske kolektorisse kus on 2,5bari õhku ?
võimsama turboga puhutud
Kui palju suudab bensiini pihusti 2,5 bari survega PIHUSTADA ?

Surved on ju võrdsed !!! olgu see bentsu pihusti 3X suurem

ÕIGE VASTUS ON 0,0000 MIDAGI EI SUUDA PIHUSTADA

prj

 postitati 30.12.12 17:19
Tsitaat:
Algselt postitas: Lauril86
Tervist

Minu AAN-il on väärtuseks 30 ja tühikäigupööre liiga kõrge 880p/min.
Kas antud väärtus on tingitud kõrgest pöördest?

Ei, kõrgema pöördega läheb näit väiksemaks.

Tsitaat:
Vead ilmnesid paar nädalat peale RS2 turbo paigaldust, muu peaks originaal olema.

Ja kütus peaks kust tulema? Originaal pihustid saavad ka originaalturboga otsa. Mis me suuremast räägime...
Hea, et avariirežiimi läheb, muidu oleks keps kõver juba.
jõuvanker

 postitati 30.12.12 15:25
RS2 turbo ja originaal ajuseade ei käi just hästi kokku, peabki seljuhul sellised vigasid sisse ajama.
Lauril86

 postitati 30.12.12 15:16
Tervist

Minu AAN-il on väärtuseks 30 ja tühikäigupööre liiga kõrge 880p/min.
Kas antud väärtus on tingitud kõrgest pöördest?

Veakood 00533-idle speed regulation
10-10 adaptation limit not reached intermittent

Lisaks 00561-mixture adaptation ja
00544-maximum boost pressure exeeded
27-10 - implausible signal intermittent

Overboost kompu kella järgi 2,4 misjärel teeb fuel-cut'i ja läheb safe mode'i.
Vead ilmnesid paar nädalat peale RS2 turbo paigaldust, muu peaks originaal olema.
prj

 postitati 22.08.11 14:30
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Stock chipitud ABY, AAN on ikkagi 22-24 väärtusega?

Just, kui idle pole muudetud (ja seda pole tehtud reeglina).

Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
AAN puhul näeb audi tehas ette väärtuseks 20-26

26 kuuma mootoriga = tuksis lugeja.
Taavi

 postitati 22.08.11 14:25
AAN puhul näeb audi tehas ette väärtuseks 20-26
jõuvanker

 postitati 22.08.11 07:36
Stock chipitud ABY, AAN on ikkagi 22-24 väärtusega?
Vihane-Tihane

 postitati 22.08.11 07:19
+1
prj

 postitati 21.08.11 13:26
Teeme siis natuke teadmisi avalikuks.

Vajalik:
VAG-COM-i kaabel.
Kõrvaldada kõik vaakum- ja rõhulekked.

Viia mootor töötemperatuurini (~90C), panna tühikäik, seejärel siseneda mootoriaju alt "Measuring blocks" alla.
http://www.s2central.net/images/vagcom_ecu_blocks.gif

Meid huvitav väärtus on Grupp 0, vasakult teine. Antud pildil "023".

Väärtused sooja mootoriga, ABY/AAN: 22-24
Väärtused sooja mootoriga, ADU ja korrektselt paigaldatud RS2 chipsetid: 18-19

Kui väärtused on suuremad (2+ ühikut), siis on reeglina vaja õhulugeja vahetada.
Kui väärtused on väiksemad, siis on teil tõenäoliselt rõhu- või vaakumlekked.

Edu parandamisel.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 44.5% - SQL: 55.5%]