Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
Audi 4.0 twin-turbo ostuabi, informatsioon ja edasiarendus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [url=https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1576058309103084.1073742770.154822821226647&type=3]Facebooki postitus[/url] [i]Audi RS6 C7 for MRC Custom Remap By MRC Tuning · Uuendatud kolmapäeval This RS6 C7 has a Miltek catback, aftermarket carbon airbox and stock map did 577ps 744nm. With the custom tune we struggled to get 661ps 921nm - with low boost issues. The aftermarket airbox did not have the extra ducts that standard airboxes have. So the underside of the airbox was cut away and a higher flowing airfilter added. Just that added 0.2 bar more boost and resulting in 729ps 1001nm on the MRC custom tune.[/i] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
Audi 4.0 twin-turbo ostuabi, informatsioon ja edasiarendus
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
36.3%
- SQL:
63.7%
]