Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
Audi 4.0 twin-turbo ostuabi, informatsioon ja edasiarendus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Selles mõttes, et S-il on surveaste kõrgem, seega samasugust jõudu ja eriti väänet sealt nagu chipitud RS6-est loota ei ole mõtet. Muidugi kui vesipritse paigaldada siis see probleem kaob. Ka on sisselase neil erinev. Väljalaskele võiks panna esimesed downpiped ilma kattideta ja siis tagant mingi aftermarket toodang. Millteki saan pakkuda näiteks, seda saab kolmes erinevas valjusastmes isegi. Maitea kas on mõtet ehitada. Kui turbod on katki, siis küll, aga korras turbodega on asi küsitavam. Kuumakojad on neil samad - vahe on kompressoris ja külmkojas ja muidugi kohe kui need paned teised, siis ei istu minu mäletamist mööda sisselase enam külge. Kui meeldib sedaan, siis on võimalus S8, kus kohe õiged tükid on. Praeguste hindade juures ma arvan et RS-tada on ilmselt mõtet kas universaal S6-t või S7-t. Sedaan S6-ega ilmselt lihtsam maha müüa ja S8 osta. Reaalsus on see, et räägime ka numbritest. Pre-FL S6-st saab 375-380kw softiga. FL S6-st saab juba 400kw kätte. Kui seal AINULT turbod ära vahetada ja inletile adapter teha mitte midagi muud puutumata, saab ilmselt 450kw kanti ikka kätte. Pre-Fl-l ilmselt mõeldavam. FL-l, kus turbod juba natuke suuremad tehasest on asi oluliselt küsitavama väärtusega. Reaalselt hakkab asi huvitavamaks minema kui teha lisaks väljalase (milltek 4000 euro tuuri) + vesipritse. Seejärel saab sinna 530kw kanti. [quote][i]Algselt postitas: antsvolli[/i] Lihtsam oleks vist teha midagi sellist nagu videol. Hind vs. kW on kindlasti hea kuid numbrina ta väike ei ole. Et siis varuosade maksumus. [url=https://www.youtube.com/watch?v=Uhd-PjwUS_I&t=124s]Video[/url] [/quote] Seda videot ei ole mõtet eriti linkida. Ma arvan, et kui te teaksite palju sellise asja tegemine reaalselt maksab, siis kaoks huvi koheselt. Varuosade maksumus ei ole mitte sittagi tegelikult, sest ainus asi mida osta saab on turbo. Kõik ülejäänud on custom asjade fabritseerimise maksumus. Teha twin-scroll kollektor sinna peale on kõige raskem, sest kui teha single scroll, siis on tulemuseks raju lagiga auto, mis spoolib kuskil 3500+, täiesti mõttetu. Lisaks on sisselaske voolavusega päris suured probleemid 900hp juures, tuleb sisselaske jahutus täiesti ringi teha (õhk-vesi minema, ratsida jne) või siis custom sisselaskekollektorite sisendid jällegi ratsida veel juurde ja vesipritse peale jahutuseks. Väga palju sisselaskedetaile on vaja teha nullist, ilmselt üsna palju tuleb teha CAD-s ja CNC's, kuna mingisuguste torude keevitamine igal pool välja kindlasti ei tule. Ma julgeks pakkuda, et sellise projekti eelarve on koos häälestamisega sinna 15000 EUR tuuri, kui mitte 20000. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
Audi 4.0 twin-turbo ostuabi, informatsioon ja edasiarendus
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
34.9%
- SQL:
65.1%
]