Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
Audi 4.0 twin-turbo ostuabi, informatsioon ja edasiarendus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Misasi on "Pro" lahendus? Lihtsalt jõhkralt aega kulub projekteerimisele ja varuosade valmistamisele, muud midagi. Seal on teatud pudelikaelad, mille lahendamiseks ei piisa lihtsalt suurema vile külge kruvimisest nagu vanal 2.2T-l. Eestis pole sellise asjaga mitte kuskil sõita ka, ainult miiliüritusel. Kõik muu on palju mõnusam sõita stock remapitud autoga, sest kõik juhtub 1000 pööret varem. Ma heameelega ehitaks mõne 1000hj 4.0TT, kui keegi rahapakiga tuleks, aga ma ei usu, et siinmail see kunagi eriti aktuaalne saab olema. Eks näis. C6 RS6-l 720+hj jaoks piisab väljalaskest, cooleritest ja softist (palun: [url]https://www.facebook.com/esracingestonia/posts/2407181836023043[/url]). Turbode vahetusega ja nipe-näpega saab sealt 900+hp, samas on 900 ja 1000 vahel on ilma nitrota lõpp sellel autol, sest suurema võimsuse jaoks on vaja teisi väljalaskekollektoreid, mida ei ole võimalik auto kere lõikamata teha, kuna on turbodega ühes tükis ja isegi valades ei saa sinna suuremat teha, kuna ruumi pole. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
Audi 4.0 twin-turbo ostuabi, informatsioon ja edasiarendus
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
34.3%
- SQL:
65.7%
]