Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
Audi 4.0 twin-turbo ostuabi, informatsioon ja edasiarendus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: antsu[/i] Kirjutaks siis veidi oma kogemust chipitud 4.0 V8TT-ga. Kevadel sai siis isand Prj juures lastud veidi juurde keerata. Düno tulemused olid järgmised: Stock tõmme: 311,4kW ja 593,9 Nm Uue softiga tõmme: 389,3 kW ja 759,5 Nm. Lisaks kohendati käigukasti softi minuteada. Praeguseks olen vist sõitnud mingi 6-7K või pealegi. Kütusekulu on läinud alla nii linnas kui maanteel. Pole päris õigel meetodil mõõtnud (paak tühjaks/täis) aga reaalsus on see, et samade sõitude juures suudab linnas saada hakkama ca 15-16 (vahel ka vähemaga, olenevalt liiklusest) liitriga 100km. Arvestades seda, et otsad on lühikesed, 5-6km, vahel 10km. Eelnevalt ei saanud alla 17-18 arvestada. Maanteel olen suutnud juba ka mingeid 7,8 numbreid saada aga seda suhteliselt rahuliku penskari sõiduga. Üldiselt kompuutri järgi oli enne nii, et Võrru sõidul oli keskmine 11,9-12, nüüd on see number 9,8 ca (vahel rohkem, vahel veidi vähem, oleneb kuidas möödasõidud teha). Kuna pole ise nii täpselt mõõtnud siis kuklas tehtud arvutused enamvähem kinnitavad seda. Üleüldine keskmine auto arvates langes igatahes pea 17 juurest 14,5 peale. Arvestades lisandunud jõu hulka on auto "tagumikudüno" järgi kiirem küll. Minu häda on see, et ma olen sõitnud päris kiirete autodega ja see vau efekt hakkab selliste 4 sek sajani masinate puhul ära kaduma. Liigub küll aga arvestades selle auto kaalu ja suurust siis kaob see vau sinna kõige sisse ära. Sit back and relax stiilis kiire auto (kõrvalistmel muidugi on teine tunne kui roolis). Kui gaas põhja vajutada siis pühib kiirelt minema. R8 V10 Plus oli viimati selline auto mille puhul tekkis arusaam, et ohsa püss kuidas liigub. Jõudu on juures ja kiirendus on parem aga kuna kui oled juba ära harjunud sellega siis ei tundugi midagi erilist. Kiirustel 100+ kerib auto küll oluliselt kiiremini 200+ kiirusteni kui enne. Täiesti murevabalt laotakse käike üles ja jõud ei tundu väga raugema ka 230 juures. Enne ikkagi oli see, et 200+ juures veidi läks venima. Kuna igapäevaselt ju ei sõida 200+ või isegi 100+ siis see teadmine, et vajadusel käib kiirelt edasi on juba piisavalt tore teadmine ja ei tekitagi vajadust koguaeg laba põhjas sõita. Mina isiklikult olen rahul selle korrigeerimise tulemusega. Mootori töö tundub olema sujuvam. Seda näitab aeg kui palju kiiremini turbod selle jõulisa peale lahkuvad, kui lahkuvad (siin oskab äkki Prj kommenteerida kas see üldse omab mingit mõju turbodele). Samas ei sõida ma igapäevaselt ka gaas põhjas ning see ei tohiks oluliselt palju mõjutada. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
Audi 4.0 twin-turbo ostuabi, informatsioon ja edasiarendus
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
33.0%
- SQL:
67.0%
]