Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
Audi 4.0 twin-turbo ostuabi, informatsioon ja edasiarendus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: antsu[/i] [quote][i]Algselt postitas: kassu[/i] [quote][i]Algselt postitas: antsu[/i] Mul on umbes sama kulu. 158k kellal.. sõelad vahetatud mingi hetk. Igapäevaselt kasutuses pole. Mingi hetk peab regulaarhoolduse ette võtma (tavahooldus+küünlad+kastiõli). selline umbkaudu 50k veits vähem sõitnud ise. Peale selle sõelade jama pole mul midagi kurta olnud mis puudutab mootorit. Kast ja muud lollused on teine lugu. [/quote] Täpsusta kasti ja muude lolluste asja:D Kast peaks seal ju suht pommikindel olema? [/quote] Mul on jah see 7 käiguline S-tronic. Sõidab seni kuni laiali läheb (teeb mingied imelikke asju vahel). Lisaks on olnud häda sportdifriga ja generaatoriga (genekas arvatavasti küpsetas sportdifris midagi ära lõpuks või jumal teab mis selle põhjustas). Genekas pole taastatav vaid vesijahutusega 1300 euri vms maksev tükk. Õnneks sai hakkama pingeregulaatori vahetusega. Lisaks muidugi ka klassikalised asjad nagu parkimisandurid, jne pisiasjad aga need pole otseselt V8TT mootoriga seotud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
Audi 4.0 twin-turbo ostuabi, informatsioon ja edasiarendus
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
27.1%
- SQL:
72.9%
]