Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
Audi 4.0 twin-turbo ostuabi, informatsioon ja edasiarendus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mms[/i] Just käisin tõstukil, vaatasin solenoidi üle - pistik puhas, mõlemad pooled. Mingeid lekkimise jälgi ei ole. Sul oli solenoidi probleem või jahutusvedeliku kadumise probleem? Pole kilomeetreid lugenud aga nii ca 1000 km või veidi vähem hakkab tasemeandur karjuma. Tellisin uue paisupaagi korgi, saab ehk kõige lihtsama vea välistada. Korgil on kaisteklapp 1,5 bar. Korra on mul vanema Audiga nii olnud et see piir oli tegelikkuses madalam - siis susistab sooja mootoriga veidi klapi vahelt välja, seda ei näe mitte kuidagi. Mul on Subaruga kogemus praost plokikaanes (klapipesas, tüüphäda turbokatel) - siis lõi rohkem pähe andes silindrirõhku jahutussüsteemi, gaasimull radikas ja surve liiga suur ja keetis korraga mingi 1-2 liitrit välja (kuni rõhk vähenes alla klapi piiri ilmselt). Ei tundu loogiline, et jahutussüsteemi kuni 1,5 bar rõhk nii suur on, et töötava mootoriga silindrisse suudab pressida? Seisma jätte võiks pressida aga siis peaks käivitamisel aurama või õlis jahutusvedelik näha olema? Loodan ikka lihtsamat varianti :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
V8 & V8 BiT - (4.2 V8 ja 4.2 V8 BiT)
»
Audi 4.0 twin-turbo ostuabi, informatsioon ja edasiarendus
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
27.0%
- SQL:
73.0%
]