Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Sooviks abi 2004-2008 Audi soetamisel (s.h 2.0 tdi info)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Konrad[/i] [quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] Kõnealune TFSi pensukas on vaiksem, kui see PD diisel, samas TDI-l on parem dünaamika kogu pöörete ulatuses. Kas emale on vaja 147+kW? Sõbrannal on B7 2.0TFSi esivedune, suhteliselt muretult on kulgenud. Mingi kõrgsurvepumba junn lendas, muidu väga hea mootor. 6k manuaal, maantekulu päris meeldiv. Muidugi see 147 kW jõud käib kahest rehvist üle, niiet kui emal raske jalg siis ESP tuli armatuuris tavaline asi. Konrad ehk kommenteerib, temal on üle nelja aasta 2.0 TFSI A3Q olnud. [/quote] Konrad kommenteerib: Kuidas TDI-l parem dünaamika on: bensukas elab ca 2000 pöördest kuni 6500-ni, disla liigub umbes 1500-st 4000-ni? Rohkem maitse asi. 147kw juures sekkub märja ilmaga ka neliveol veojõukontroll, esiveolisele on seda ikka liiast. [quote][i]Algselt postitas: KsenoonE[/i] Kui valida siis A4 2.0tdi, mõistlikud kulud ja pidamiskulud. Ruumi rohkem kui A3, vahel ikka vaja mingit träni vedada. [/quote] A3 ja A4 suuruse erinevus on pigem peas kinni: [IMG]http://i47.tinypic.com/2nqqrf4.jpg[/IMG] Kui palju sa seda erinevust tegelikult tunned? [quote][i]Algselt postitas: Eero[/i] Kuulge, aga rääkige 2,0 tfsi 147kw mootorist ka. Ise piilun ka a3 sportback audisid väikestviisi, tõsi küll esiveolist audit ma ei saa aru miks peaks ostma, seega hetkel turul pakutavatest valikus 2 tk. Diisel mulle väga ei meeldi, olles harjunud ilusa r5 häälega, ei meeldi see diisli plagin mulle üldse, samas on nendel tfsi mootoritel vist see carbon buildup teema ja kuidas selle kütusekulu üldse võiks olla? http://www.auto24.ee/used/1011160 http://www.auto24.ee/used/1178056 [/quote] Mina olen mootoriga rahul. Jõu ja kulu suhe on OK. Carbon buildup on teoreetiliselt teema, aga pigem on see rohkem vabalthingavate V8 ja V10 meeste mure, sest seal on -10% jõu kadu märgatav number. Turbokal keerad boosti peale ja naerad edasi ;) Kütusekulu 2.0TFSI stage 1 soft (177kw), 6k manual, nelivedu: jämedalt 10l/100km. See on minu oma: http://www.auto24.ee/used/1011160 Ajalugu näed auto teemast täpsemalt: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=50555&page=1&highlight=%EF%BF%BD#pid536970 [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Sooviks abi 2004-2008 Audi soetamisel (s.h 2.0 tdi info)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.4%
- SQL:
67.6%
]