Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Sooviks abi 2004-2008 Audi soetamisel (s.h 2.0 tdi info)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: tarts[/i] [quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] [quote][i]Algselt postitas: tarts[/i] Kui ketiajamiga õlipumbal on murekohaks pinguti, siis kes on näinud seda uuemat hammasratasajamit, teab, et tegelikkuses ju hammasratta pealt pumpa siiski ei veeta, asi on lahendatud võiks öelda lausa idiootlikult ja paratamatult jääb mulje, et sihilikult mitte kõige kestvama lahendusena. Ja kui õlipump on mootori nõrgim lüli, siis ei saa paraku rääkida ju heast mootorist. [/quote] Pumpa veab üks tasakaalustusvõll, viimast käitatakse hammasratatse pealt. Kuna vana kompoti mureks oli murduv tald, siis asendati ketiajam hammasratastega. Kusjuures ketiajami puhul käib pumba käitamine sama moodi. 2.0TDI CR mootorid mootorikoodi algusega C on samasuguse ajamiga, niiet seda "paska" toodetakse veel tänapäevani. Selline ajam töötab vabalt 300+tkm. Kes soovib muret ennetada, saab mõne õlivahetuse ajal karteri maha võtta ja selle kuuskandiga tutvuda, vajadusel asendada. [/quote] See ongi kurb, et toodetakse tänaseni. Ja et soovitad siin kuuskandiga õlivahetuse ajal "tutvuda" ja asendada, näitab, et reaalselt sa probleemist ei tea või ei ole süübinud. Kuuskanti peaks siis longlife välba puhul igal teisel õlivahetusel vahetama, siis saab ehk kokkuvõttes välba-kahe jagu eluiga juurde. Kui probleem on juba tipnenud õlirõhukaoga, siis tühipaljas kuuskandi asendus võib aidata väga piiratud ajaks, meil läbi katsetatud juhul ~10-15minutiks. Kui kaua see ajam vabalt töötab, oleneb mitmetest teguritest ja julgeks väita et läbisõit ("vabalt 300+tkm") oleks selles nimekirjas 3-4. kohal. Usun, et oleme siin juba piisavalt jahunud, eks need, kes ise ja kelle pool suguvõsa/sõpruskonda sellist mootorit omavad, ei taha muidugi sääsest elevanti teha ja lõppkokkuvõttes on iga asi remonditav. Minu point oli, et tegu on potentsiaalselt kasutatud peast ostes tavapärasest probleemsema mootoriga, paraku enamus inimeste jaoks võrdub R4 TDI pommi- ja lollikindel ja sellist mula kuuleb pea igast suust, paljud on jube targad, et ainus "pask" oli 2.5 TDI V6. Hea näide on ka vähe lävinud 3.3 TDI V8, mille olemusest samuti inimesed ei teadnud/ osad ei tea siiani, et tegu on plokikaante sisu poolest samasuguse jamaga nagu V6 TDI ainult 2 silindri võrra veel hullem. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Sooviks abi 2004-2008 Audi soetamisel (s.h 2.0 tdi info)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.7%
- SQL:
60.3%
]