Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Sooviks abi 2004-2008 Audi soetamisel (s.h 2.0 tdi info)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] [quote][i]Algselt postitas: tarts[/i] Ja et soovitad siin kuuskandiga õlivahetuse ajal "tutvuda" ja asendada, näitab, et reaalselt sa probleemist ei tea või ei ole süübinud. Kuuskanti peaks siis longlife välba puhul igal teisel õlivahetusel vahetama, siis saab ehk kokkuvõttes välba-kahe jagu eluiga juurde. Kui probleem on juba tipnenud õlirõhukaoga, siis tühipaljas kuuskandi asendus võib aidata väga piiratud ajaks, meil läbi katsetatud juhul ~10-15minutiks. Kui kaua see ajam vabalt töötab, oleneb mitmetest teguritest ja julgeks väita et läbisõit ("vabalt 300+tkm") oleks selles nimekirjas 3-4. kohal.[/quote] 2.0TDi murede ja probleemidega olen piisavalt kursis. Kõnealune 6-kant on murenimekirjas seni olnud madala prioriteediga. 300tkm väide tuleneb ühest 125kW passatist, mis on kindla ajalooga ja sõitnud tänaseks 280tkm. Õlipumba juures tegevusi sellel autol tehtud pole. Tõenäoliselt kõnealuse võlli kvaliteet on suhteliselt kõikuv, mõni sõidab 200tkm, mõni rohkem. Minu võlliga tuvumise point seisnes selles, et mõne õlivahetuse ajal on mõistlik karter alt ära võtta ja see kuuskant pumbast välja tõmmata. Kui võll on nö ümmargune, siis saab selle murega koheselt tegelema hakata, mitte õlisurve kadumist ootama jääda. Ma pole väitnud, et kulunud pesaga tasakaalustusvõlli võiks uue kuuskandi sisse lükata ja muretult järgmised 200tkm edasi sõita. Usun, et meie jahu on teemakohane ja selgitab ikkagi probleemi olemasolu ja tõsidust. Ehk siis tulevane ostja teab, mis teda ees ootab. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Sooviks abi 2004-2008 Audi soetamisel (s.h 2.0 tdi info)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.4%
- SQL:
73.6%
]