Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Kogemusi Audi A5 ?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] Kui palju sa neid mootoreid reaalselt ise omanud oled? Päris suur vahe on neil, kui kõrvuti tiksuma panna.[/quote] Null vahet on ega saagi olla mingit vahet, sest TÄPSELT SAMA MOOTOR ON väiksema väntvõlli käiguga! Võrdleme ikka 176kw ja 140kw mootorit. Või millega sa võrdled? 2008a mootorit 2004a mootoriga? Kogu su ülejäänud jutt on mõttetu. Tehaseandmete järgi võtab 2.7 rohkem ning nii peabki olema. Mul on kogemust 3.0/2.7 TDI peal üle 300 autoga ning sina teed ennast praegu lolliks. Sinu 3.0 on ilmselt tuksis pihustitega ja 2.7 korras, ongi kogu vahe. Veel kord - TÄPSELT sama mootor. Kogu toitesüsteem on 1:1. [quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] Seesama vända käigust tulenev kolvikäik teebki ta tunduvalt vaiksemaks.[/quote] Ma ei viitsi siin pikemalt peatuda, igaüks, kes midagi diiselmootorist jagab saab sellest aru - diiselmootori töö "pehmus" sõltub 99% toitesüsteemist ja häälestusest - eriti süütest, eelpritest jne ning see on neil täpselt sama, sest toitesüsteem on sama ning kui lahti võtad, on ka kolvi tassi kuju täpselt sama. [quote][i]Algselt postitas: RAA[/i] Hetkel ongi dilemma, et millise mootoriga valida. Osa inimesi ütlevad, et see 2,7 mootor on edasiarendus 2,5-st ja tegemist on jama mootoriga. Ehk selle mootoriga tuleks tõenäoliselt arvestada suurte väljaminekutega võrreldes 3,0 mootoriga, mis peaks olema juttude järgi töökindlam.[/quote] 3.0 ja 2.7 ongi edasiarendus 2.5-st. Mõlemad on täpselt samad, peale väntvõlli kuju ja turbo ei ole 3.0 ja 2.7-l mingit erinevust. Ehk siis need, kes ütlevad, et need on kuidagi konstruktiivselt erinevad ei tea antud asjast mitte midagi. Kui vähegi võimalus, võta 3.0, sest sellel on kõik parem. Kui tahad ökot, siis võta 2.0 TDI. 2.7 point on algusest peale olnud kindlustuse ja automaksu optimeerimine. Paljudes riikides on suured maksud >2.9L mootorile (nt. Rumeenia). Teistes jällegi 140 või 150kw pealt tekib hüppeline vahe sisse (nt. Belgia). See on ainus põhjus, miks antud mootor eksisteerib. Meil ei ole ei automaksu ega ka märkimisväärset kindlustuse erinevust. Üldiselt on A5-e mootorivalikus tõsiselt ebaõnnestunud ainult algusaastate 1.8 ja 2.0 bensumootorid - suur õlikulu ning ketiajami probleemid. Kõik ülejäänud võib ligi võtta. Muidugi algusaastate esivedu on multitronicu otsas - seda käigukasti võiks vältida, sest esineb probleeme ning remont on reeglina kulukas. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Kogemusi Audi A5 ?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
27.4%
- SQL:
72.6%
]