Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Kogemusi Audi A5 ?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Rääkige rohkem konkreetsemalt autodest. Kogu jutt käib ümber ühe asja, mis ei ole otsustav auto valikul audivõõrale inimesele. Ma ei hakka eriti siia rohkem suurustavat juttu lisama vaid räägin lihtsalt oma kogemusest enda autoga ja julgen arvata, et olen A5 ehitamisega siin kõige rohkem kokku puutunud. Tean A/S/RS5 detailide sobivusi suht peensusteni ning nende erinevusi jne, ka tehniliselt ja elektrooniliselt, mis on mu põhivaldkond. Mul pole ta teab mis originaal enam ,aga võin üht teist soovitada. Kui tahad poppi ja noortepärast, hea disainiga autot, mis võrdlemisi hästi korraliku varustusega hinda hoiab, siis osta julgelt. Paistab silma ja 5-6 aastat vana autona jätkuvalt hea kerejoonega. Saanud palju auhindu disaini eest. Osta 3.0TDI 176kw mootor kui kannatab nagu siin räägiti. Kestab väga hästi, väga ei vibreeri see diisel, mõningast diislile iseloomuliku häält teeb küll. Õlivahetust püüan teha 10-15k vahel. Kui rahaliselt kannatab võta nelivedu. DPF tasuks isegi siis likvideerida ja välja programmeerida, kui ta töötab veel. Rikub õli omadusi ning mustab mootorit. Peale dpf eemaldamist hakkab veidi rohkem summutisse sooja tekitama, viisaka tarkvaraga tossama ei hakka. Üle tasuks kontrollida ennem ostu sisselaskekollektorite süsteem. Näiteks arvutiga. Tihti põleb selle pärast mootorituli. Viga suhteliselt väike ja remontkomplekt odav. Mina võtsin ka kollektorid maha ja puhastasin need. Nelivedu töökindel ja talvel ütled endale aitäh. Väidetakse, et tiptronicud on kehvema töökindlusega, kui S-tronicud, aga täielikult vale jutt on 6 ja 8k tiptronicute kehva töökindlus. Õli ja filtrite vahetust tuleb korrektselt teha ning kestavad väga hästi ja chipitult. Kasti, vahekasti ja difrite õlivahetus 60k tagant vist oli ok ja hind kuskil 500-800 eur. Kütusekulu kohapealt väga hea suhe jõuduluse ja väändega. V6 tdi mootorid nii AUDi, kui MB peal on kõik üsna müstilise jõu ja öko suhtega. Maailm arenenud kõvasti. Väga heade sõiduomadustega ja stabiilne sõita. Sportlikuma autona mõneti madal, samas ei ole kuskil probleeme tekkinud. Madala istumisasendi tõttu tasub olla ettevaatlik äärekividega ning olla hoolikas parkimisel. Nina on suhteliselt suur ja lai tegelikult. Kupee on selgelt kekutamiseks ja pole igapäevaks nii mugav kasutada võrreldes 4-5 ukseliste autodega. Selle eest on pagasiruum väga suur ka kupeel ja mahutab palju, istmed 60/40 osas klapitavad. Sportback on praktilisem, autona sisuliselt sama. Taga võib pikemalt mehel olla veidi kitsas langeva katusejoone tõttu. Venitatud kupeega tegemist. Tuled näitavad hästi, rool on väga kerge (võrreldes nt meie F seeria bmwga) ja igasugused lisad annavad väga palju juurde (nt korralik MMi, el istmed mäludega, kessy ja nupust käivitus). Nahksisu annab mugavust ning lihtsustab salongihooldust. Istmesoojendus on nahksisuga väga asjalik valik. Peensusteni minna, siis B&O helisüsteem on väga hea, kui meeldiv keskmisest rohkem muusikat nautida. Parkimisanduritega on suuremates linnades lihtsam, ilma parkimiskaamerata autot mina enam ei osta. Tagatuled vali kindlasti ledidega, kui võimalik. usu mind, halogeenid on NIIIIIIII plässid seal taga. teeb kohe odavaks. Kliima võiks olla kolmetsooniline. Lisaks on see nägusam. Veermik kestab hästi. Rattalaagreid olen ees vahetanud kaks korda, kuna mul on üsna suured flantsid ning laiad ja suured veljed. See on tüüpviga ka läbi välismaa foorumites. Mõned puksid ja asjad on ka vahetust vajanud, kuna mootoril väänet on ja eks raskema jalaga saavad need rohkem vatti. Olen vahetanud mõlemad Kessy andurid ukselinkides ning huvitaval kombel on teist korda surnud peeglisoojendus juhipeeglis. Valgus ja vihmasensor on sellise klassi autol juba must be. Navi vajadus on nii individuaalne, hea kui on olemas. Kasutatud autot ostes tasub väga hoolikalt valida. Teinekord on lisade erinevus meeletu kahe auto vahel, millel hind sama. Ma ei hakka mainima siin neid drive select jne lisasid. Igapäevaautos on need suht mõtetud ja kaks korda näpid neid. Kasko on võrdlemisi kõrge hinnaga, kuna jupid kallid. Üldiselt julgen öelda, et a4 b8 ja a5 B8 kestavad hästi. Kes siin targutada tahab, siis hooldage oma autot korrektselt ja õigeaegselt. Mis vahetust vajab on kalli/kallima hinnaga. Tegu premiumklassiga ja see peab ostes selge olema. Rattad tavaliselt 18-19``. See tähendab, et rehvid on oluline kulu. Üldiselt rehve ei söö erinevalt nt X5, siiski madala profiiliga rehvide siseservad võivad ajajooksul näiteks külgseinal praguliseks minna. Pidurid kuluvad nagu pidurid ikka, jälle ei ole jubinad Opeli hinnaga. Hea auto, hästi kestab, üle keskmise kallis pidada, hea järelturuhind vanuse kohta. Silmapaistev ja stiilne auto noorele inimesele. Kui sa inglise keelt ei pelga, loe lisaks: http://www.audizine.com/forum/forumdisplay.php/84-B8-A5-S5-RS5 http://www.a5oc.com/forums Nendel lehtedel räägitakse oluliselt targemat juttu, kui meie foorumite teemad ja asjapulgad. Lisaks on palju arvustusi ja teemasid erinevate kombinatsioonide kohta. Loomulikult fotogaleriisid ja tuuningut. Kui oled huviline, näed seal, milliseks oma autot ehitada võiksid. Head lugemist. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Kogemusi Audi A5 ?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
52.7%
- SQL:
47.3%
]