Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A4 B8 (Typ 8K, 2007-...)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Fubatsu[/i] Kuna enda auto otsingutel pidin lähtuma ainult võõrkeelsest tekstist, siis tuli idee teha natuke ostuabi ka eesti keeles. Kus siis veel, kui Audi foorumis! Kõigepealt arvan, et antud mudel on ikka väga kena. :D See pole küll minu Audi, aga palju ei erine! [img]http://www.101modifiedcars.com/modified-cars-pictures/audi/audi-a4-b8-typ8k/modified-audi-a4-b8-typ8k-phantom-black-color-custom-mounted-votex-oem-front-body-kit-styling.jpg[/img] Kuna selle keretüübiga Audid pole veel väga vanad, siis väga palju infot nende kohta ei liigu. Seda pean silmas eelkõige eesti keeles. Hinna krõbedusest pole mõtet rääkida, kuna see on suhteline. Kuigi eestlane ilmselt ostab selle auto Saksamaa, Poola, Leedu jne. järelturult, siis ka Eesti järelturult ostetud autode puhul on mõistlik uurida mõningaid aspekte. Siinkohal pean silmas, et isegi siis tuleks uurida, kui auto on oma esimese hingamise saanud pärast Audi Eesti esindusest väljumist. Niisiis soovitan arvestada järgmisega: [b]Läbisõit:[/b] Nendel audidel kasutatakse üldjuhul Longlife Service'it, mis tähendab, et õli vahetus ja muu inpekteerimine on koos ja välp on 30 000 km või 24 kuud (kumb enne täitub). Loomulikult on võimalik kasutada ka tavalist välpa (15 000 km), aga mugavuse huvides seda ei tehta. See, kumb sinu tulevasele Audile parem on/oli, jääb sinu enda otsustada (seda juttu on netis liikumas küllaga). Arvan, et 155 000 km läbisõitnud Audi A4 B8 on halvem variant kui 185 000 km läbi sõitnud. Seda loomulikult juhul, kui on läbitud korralised hooldused. Kohe seletan, miks: Lisaks korralistele asjadele: vahetatakse iga 90 000 järel õhufilter(kõik bensiini mootorid ja 2.0TDI), iga 60 000 järel (2.7TDI ja 3.0TDI). vahetatakse iga 90 000 järel süüteküünlad(kõik) vahetatakse iga 60 000 järel kütusefilter(2.0TDI, 2.7TDI, 3.0TDI) vahetatakse iga 60 000 järel multitronic käigukasti õli vahetatakse iga 180 000 järel hammasrihm(2.0TDI) Siit tuleneb, et kõige kallim hooldus tuleb 180 000 km juures (eespool loetletule lisanduvad veel korralised kulud n: salongifilter, käändmikud jne). Sellepärast ka paljudel müügis autodel läbisõit 150 000 ja 180 000 km vahel. Tahan veel lisaks toonitada, et ei maksa arvata, et sakslased, kes juhivad Euroopa Liitu, on lollid ja müüvad oma vähekasutatud hea Audi imeodavalt ära. Võib peaaegu kindlasti väita, et kui Saksamaalt toodud Audil pole 150 000 km ees, on tegemist mingisuguse AGA'ga. Eesti järelturul müüdavad 10 aastased Audid oma 200 000 km läbisõiduga on ainult NALI (juhul kui auto pole Eesti esindusest esmakasutust leidnud). Nii nagu sina soovid väikese läbisõiduga autot soetada, tahab sakslane oma suure läbisõiduga auto maha müüa. Nagu aru saada võib, eristab pakkumust ja nõudlust ainult suur läbisõit, sest üldises plaanis sakslane sõidab 150 000 km enne täis, kui jõuab auto ära trööbata(kere & mootor). Järelturul tehakse kerge tagasi kerimine ja pakkumus rahuldabki nõudlust. Seega ei soovita alati võtta prioriteediks soetada väikese läbisõiduga järelturu auto, vaid vaadata, mis kaasneb auto läbisõiduga (siinkohal pean silmas tulevasi hooldusi). [b]Lisad:[/b] Aegade algusest saadik on Audile omane pikk-pikk lisade nimekiri. See tähendab, et ilma rahata ei saa midagi. Autode kriitikutele meeldib alati välja tuua, et Audi standardvarustuses ei saa midagi. Aga järelturul sa enamasti näed, mis autol on ja mis pole. Aga kõik, mis näed, pole ka veel tõsi (täpsemalt multimeedia osas). Kuna hiljem (pärast esmast komplekteerimist) on Audile üsna kulukas originaal lisasid paigaldada, siis tasub vaadata, et autol oleks neid algselt võimalikult palju. N: LED DRL(päevasõidu tuled - muide nendega võib sõita päeval ilma, et mõni muu tuli põleks - seda kõike juhib automaatlüliti); Xenon tuled(minu arust lisatulesid pole enam vaja - küll teevad adaptiivsed tuled kurjaks pimedas vastusõitjad, sest valgussensor suunab tuled allapoole kui vastutuleja on piisavalt lähedal); LED tagatuled; alarm (päris alarm, mida üldiselt Saksamaal ei paigaldata, kuna see häirib naabreid. Meie kaskod, aga nõuavad seda alarmi - lasta paigaldada see hiljem, arvestada ~550€); multifunksionaalne rool; jne. Need vaid mõned näited. [b]Multimeedia:[/b] Eraldi mainimist tasub see rubriik, sest uuematel autodel suhteliselt oluline osa mugavusest. Teiseks Audile meeldib ikka hullult see "Low" ja "High" värk. Näiteks sisseehitatud Bluetooth on selliste võimalustega. Kui teile näib kõik olema MMI(Multimedia Interface), siis arvestage, et MMI on samuti "Basic" ja "High" ja siis on olemas veel "MMI look like" ehk näeb välja nagu MMI aga pole seda. "Real" MMI kasutab fiiberoptikat andmete edastamiseks tänu millele on andmete liikumise kiirus ja kvaliteet parem. Kui multimeedia juhtnupud pole käigukangi juures esiistmete vahel, siis pole lootustki MMI'le. Auto24's ringi uitades olen näinud eksitavat reklaami, et tegu on MMI'ga - tegelikult MMI'st asi üsna kaugel. Selliseid kuulutusi tuleb ikka ette. Navi on kõige parem DVD'ga. Pole ka teab mis täpne alati, aga olen vägagi rahul ja ei kavatse lisaks midagi soetada. Pealegi uueneb iga aasta software. Üldises plaanis mõjutab auto hinda omajagu multimeedia konfiguratsioon. Seega alati, kui auto on turul soodsam, ei pruugi olla asi AGA'des vaid "madalas" varustuse astmes. [b]Mootor ja vedu:[/b] Selle koha pealt kasutaksin legendaarset ütlust: Igale ühele meeldib oma - kellele tütar, kellele ema! Kui kellegil on veel kasutamise kogemusi, mida soovib jagada ja neist võiks olla kasu sellise Audi soetamise valikul, andku tuld! :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A4 B8 (Typ 8K, 2007-...)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
56.2%
- SQL:
43.8%
]