Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A4 B8 (Typ 8K, 2007-...)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: arva[/i] [quote][i]Algselt postitas: freelander[/i] Asi selgem kohe :) Aga kuidas suhtuda 3,0 176kw mootorisse? tahaks ideaalis 3,0 tdi quattrot ja manuaali. Mis lisad või asjad veel olema peaks, sellist autot ostes? [/quote] Eks see kolmene bensukas on üsna palju suurema kütusekuluga võrreldes diisliga. Ise soovisin ka 3.0tdi quattrot, kuid ei leidnud sobivat varianti ja lõpuks võtsin revalist 2,7tdi esiveolise. Muide see 3.0 tdi-l quatto on sesmõttes hea, et veo jaotus on 40/60 tagasillale, ehk et peaks käituma rohkem tagaveolisena, ehk parema juhitavusega kurvis, kui tavaliselt audi quattrod. Võibolla on see kõikide uute audidega nii, aga see fakt jäi kuskilt review-st silma kui B8 kohta uurisin. Lisadest peaks kindlasti võtma selle MMI High. Kuni 2009 aastani on see MMI 2g ja sealt edasi MMI 3G. Üks lisa millega väga rahul olen on Bang & Olufssen heli. Veel on lisadena Lane Assist, Side Assist, Drive Select, Servotronic, elektrilised istmed, ksenoonid, tumenevad peeglid. Drive Select on samuti päris tore lisa. Nimelt saab selle abil reguleerida amortide jäikust, käigukasti tööd, mootori erksust ja kiirustundliku rooli (servotronic) tööd. Näiteks dynamic seadistuses on tegemist täiesti teise autoga kui Comfort seadistuses. Esimese puhul muutub auto jäigaks, kast ja mootor töötavad kõige magusamas vahemikus ja rool on väga täpne, "raske" ja seda peab vähem keerama. Comfort seadistuses aga on rool kerge ja pehme vedrustus silub auto silub kehva teed. Automaatses seadistuses otsustab juhtaju ise kuidas vastvalt sõidu oludele parimad parameetrid on. Lisaks peaks servotronic ka juhitavuse kadudes ESP-ga koostöös Lane Assist ja Side Assist on sellised nice-to-have featuurid. Viimase, pimenurga-abiga, olen juba üsna ära harjunud ja see abistab teadvustada, et auto sul pimenurgas on. Linnaliikluses päris selle hoiatustule järgi sõita ei saa, kuna jätab tagumise autoga liiga suure vahe, mistõttu ummikus rida vahetada ei õnnestukski. Samas kui see hoiatustuli juba päleb, siis on sind teavitatud ja saad ise otsustada, kas mahud vahele või mitte. Kiirteel sõites on jällegi päris mugav abi ümber reastumiseks. Lane Assist on paaril korral maanteel abistanud, kui tähelepanu millegi tõttu hajunud on näiteks autost midagi otsides, aga üldiselt suhteliselt kasutu. Kui võtta elektrilised istmed, siis võiks olla ka mälude funktsioon. Alati kirun, kui auto käib näiteks pesulas ja nad seal istme paigast ära sõidutavad, et võiks olla mälu funktsioon, mis istme jälle õigesse asendisse sõidutaks. Mis minu autost puudu, aga kindlasti soovitan, on bluetooth MMI-le. Ise plaanin juurde panna miskise Dension vms. multimeedia boxi koos telefoni toega. Seega soovitaksin varustuse koha pealt: Xenon+LED päevasõidu tuled, Servotronic, Drive Select, MMI High+BT, B&O heli, mäludega (nahk) istmed [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A4 B8 (Typ 8K, 2007-...)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
46.2%
- SQL:
53.8%
]