Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
miky100

 postitati 30.09.19 14:44
Punkt number 1.
Priidik999

 postitati 09.09.19 06:51
Tsitaat:
Algselt postitas: dCoo
1.Esisild täismahus pmts, suures mahus katkised/lõtkudega püksid või mõrased.
2. Tagaratta vedru katkine parempool
3. Summuti klamber väga roostes, forsi sõnul tuleb arvestada lähi ajal selle vahetusega
4. Mootori ja käigukasti vaheline ala õline, mis täpselt seda nad ei osanud öelda
5. Kliima ei jahuta piisavalt, mis viga seda ei tea kas lekib või vajab täitmist
6. Tagaluugi lukk vigane, vajab vahetust
7. Kiirendades mootoris kõrvaline heli, pidurdamisel vibra. Võimalik et sillast tingitud see vibra
8. Arvutiga vaadates pihustinäidud suuremad kui võiks, pole kindel kas jamad või mitte, selleks vaja stendi viia
9. MMI nuppude vahel arvatavasti kellegi karastusjook, töötavad ilusti aga saate mõttest aru.
10. Rehvi siseküljed kulunud, omanik ütles et need rehvid teise auto alt tulnud.

Otsesest teemast läheb mööda aga mis pidurdamisel vel võib vibreerimist tekkitada?Peale kettaste?
100

 postitati 07.09.19 18:22
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Nagu ikka üks 10+ aastat vana auto.:cool:

Nomaeitea...on ka 10+ vanused autod ju pmst ideaalkorras (ok mõni el. vidina väike streik või mõni kriim ikka), kui neid hooldada ja varuosi õigel ajal vahetada, mitte vaid pähe anda ;)


Mõtlen pigem, et nagu üks 10+ aastat vana müügis olev auto ikka, ei midagi väga erilist. Vanu ja praktiliselt ideaalses korras autosid ikka on, aga müügis on neid väga erandlikult kuna üldreegel on ikka selline, et keegi väga heas korras autot ära müüa ei soovi.;)
JaanK

 postitati 07.09.19 11:22
Ise olin kunagi skeptiline Allroadi ostes... küll mõtlesin üht ja teist. Lõpuks ostsin 176kw 2009a. FL'i. Parimaid otsuseid mida teinud. 50 000km eelmise aasta aprillist ja kulunud ainult throttle body, 4 õlivahetust, nüüd küsib jälle vahetust, ette uued kettad, klotsid, ja SWIRLi uus hoob.
antsvolli

 postitati 07.09.19 10:49
Tsitaat:
Algselt postitas: dCoo
Arvestades et hinnad algavad 3k siis selle eest nagu ei vaata, võtsin endaarust keskmises hinnaklassis. Samas kui arvestada et terve esisild oli pekkis ja tagasillas ka puudused siis nagu pole ju heas korras. Arusaadav et tutikat ei osta ja autol vanust on aga minujaoks polnud see enam heas korras ka mitte.



Kui juba C6te vaatad siis kas Allroadile oled ka mõelnud? Näiteks see A6 Allroad hind oleks ka natuke soodsam kui sellel mis sul oli!?
TiitR2

 postitati 07.09.19 08:28
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Nagu ikka üks 10+ aastat vana auto.:cool:

Nomaeitea...on ka 10+ vanused autod ju pmst ideaalkorras (ok mõni el. vidina väike streik või mõni kriim ikka), kui neid hooldada ja varuosi õigel ajal vahetada, mitte vaid pähe anda ;)
dCoo

 postitati 07.09.19 08:17
Arvestades et hinnad algavad 3k siis selle eest nagu ei vaata, võtsin endaarust keskmises hinnaklassis. Samas kui arvestada et terve esisild oli pekkis ja tagasillas ka puudused siis nagu pole ju heas korras. Arusaadav et tutikat ei osta ja autol vanust on aga minujaoks polnud see enam heas korras ka mitte.
KsenoonE

 postitati 07.09.19 08:11
Jääb mulje et käisid sandikopikate eest tutikat autot ostmas, pole paha :D
Korralik C6 maksab 9k +. Listi vaadates midagi hullu seal küll vastu ei vaata, pakun et 80% C6l on samad asjad
100

 postitati 07.09.19 07:59
Nagu ikka üks 10+ aastat vana auto.:cool:
dCoo

 postitati 07.09.19 07:18
1.Esisild täismahus pmts, suures mahus katkised/lõtkudega püksid või mõrased.
2. Tagaratta vedru katkine parempool
3. Summuti klamber väga roostes, forsi sõnul tuleb arvestada lähi ajal selle vahetusega
4. Mootori ja käigukasti vaheline ala õline, mis täpselt seda nad ei osanud öelda
5. Kliima ei jahuta piisavalt, mis viga seda ei tea kas lekib või vajab täitmist
6. Tagaluugi lukk vigane, vajab vahetust
7. Kiirendades mootoris kõrvaline heli, pidurdamisel vibra. Võimalik et sillast tingitud see vibra
8. Arvutiga vaadates pihustinäidud suuremad kui võiks, pole kindel kas jamad või mitte, selleks vaja stendi viia
9. MMI nuppude vahel arvatavasti kellegi karastusjook, töötavad ilusti aga saate mõttest aru.
10. Rehvi siseküljed kulunud, omanik ütles et need rehvid teise auto alt tulnud.
Kev95

 postitati 07.09.19 06:55
Väga viiskas ja tore oleks need vead siia kirja ka panna, et järgmine kes seda autot plaanib vaatama minna saaks ka targemaks ;)
dCoo

 postitati 07.09.19 06:49
Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: dCoo
tere. Plaanis soetada endale c6 3.0 tdi 171kw, mootori head ja vead? mida peaks jälgima ca 300t km peal vaikselt. Auto toodud rootsist. teadlik juba et rootsi autodel esiklaasid/pidurikettad/põhi pidi jama olema mingilmääral. Käisin ka kiirelt vaatamas seda autot, esmapilgul tundus enamvähem, kriime oli siin seal mingilmääral, proovisõidul ei tundunud et kastis mingeid vigu oleks, ega ka pidurikettad kõverad. Hoolduse poole pealt ei oska öelda, ketihäält ei kuulnud. kui läheb ostuks siis lähen viin kontrolli niikuinii. Arvestades et auto autoaias siis jamh ise ka natuke skeptiline selle poole pealt. https://www.auto24.ee/used/3181392

Ette tänades Mihkel.

Põhalik kontroll nii kõvema kaabli/arvutiga.Kindluse mõttes mõnes töökojas veermikud ja põha alt lekked ka üle kontrollida.
Ja muidugi proovisõit,nii siledal kui auklikul tee peal.



autol esines vigu millega mina neid iial ei osta ;)
Priidik999

 postitati 06.09.19 06:34
Tsitaat:
Algselt postitas: dCoo
tere. Plaanis soetada endale c6 3.0 tdi 171kw, mootori head ja vead? mida peaks jälgima ca 300t km peal vaikselt. Auto toodud rootsist. teadlik juba et rootsi autodel esiklaasid/pidurikettad/põhi pidi jama olema mingilmääral. Käisin ka kiirelt vaatamas seda autot, esmapilgul tundus enamvähem, kriime oli siin seal mingilmääral, proovisõidul ei tundunud et kastis mingeid vigu oleks, ega ka pidurikettad kõverad. Hoolduse poole pealt ei oska öelda, ketihäält ei kuulnud. kui läheb ostuks siis lähen viin kontrolli niikuinii. Arvestades et auto autoaias siis jamh ise ka natuke skeptiline selle poole pealt. https://www.auto24.ee/used/3181392

Ette tänades Mihkel.

Põhalik kontroll nii kõvema kaabli/arvutiga.Kindluse mõttes mõnes töökojas veermikud ja põha alt lekked ka üle kontrollida.
Ja muidugi proovisõit,nii siledal kui auklikul tee peal.
dCoo

 postitati 05.09.19 11:42
Ei vastand siiski ootustele, ei osta.
TiitR2

 postitati 02.09.19 10:10
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: dCoo
teadlik juba et rootsi autodel esiklaasid/pidurikettad/põhi pidi jama olema mingilmääral.


Miks neil Rootsis tänavad liivasemad ja kiirused suuremad on, kui Saksamaal või Belgias? Et esiklaasid kulunud...

Ja piduriketas on sellisel autol nagunii kuluosa, ca 120000km ja vahetus.
Mingi Febi ketas maksab 40euri/tk...

.

Esiklaaside juures peeti ilmselt silmas, et Rootsi kasutab talviti graniitkildu, mis siis kapoti, esituled ja esiklaasi kiirelt nahka keerab. Aga enne vahetan esiklaasi, kui hakkan roostega tegelema, mis meie riigis keemia näol tekib.
Mul eelmine oli ka Rootsist, sai siin kohe uue esiklaasi ja kapott vajas ülevärvi, kuid ei roostetanud vähemalt kusagilt.
stihl

 postitati 02.09.19 09:59
Tsitaat:
Algselt postitas: dCoo
teadlik juba et rootsi autodel esiklaasid/pidurikettad/põhi pidi jama olema mingilmääral.


Miks neil Rootsis tänavad liivasemad ja kiirused suuremad on, kui Saksamaal või Belgias? Et esiklaasid kulunud...

Ja piduriketas on sellisel autol nagunii kuluosa, ca 120000km ja vahetus.
Mingi Febi ketas maksab 40euri/tk...

.
TEPO6

 postitati 01.09.19 22:24
Samuti kunagi seal üht FL isendit vaatamas käidud. Lisaks kõigele muule, mida müügikuulutus ei sisaldanud või fotodelt näha polnud, roostetas tagaluuk salongi poolt, nagu Passatil.
pionerfreak

 postitati 01.09.19 19:15
See et kere võib kehva olla, sellega olen ise ka nõus, ise käisin ka seal samas autoaias ühte isendit mitu korda vaatamas, väljast paistis igati viisakas ja tehnika paistis väliselt ja sõites kõik korras, olin üsna kindel et võtan ära aga kindluse mõttes et lasen ostueelse kontrolli teha, ja jopt kui roostes kõik alt oli, see kes kontrolli teostas ütles ka et pole aastaid nii roostes autot näinud ja veel 2008a. oma.
Ja müüja ei raatsinud ise vaatamagi tulla, ootas töökoja ooteruumis.
Mina soovitaks kindlasti põhja alla piiluda, väljast ilus auto müüb üldiselt sinisilmsele inimesele ära aga kui kindel olla tahad siis tõsta üles.
Jann

 postitati 01.09.19 10:53
Arvutiga korralikult üle käia, proovisõit ja selge pilt. mis asjaga tegu. Ja seda tee enne ostu, mitte pärast, nagu paljud teevad ja pärast kahetsevad.
dCoo

 postitati 01.09.19 07:45
tere. Plaanis soetada endale c6 3.0 tdi 171kw, mootori head ja vead? mida peaks jälgima ca 300t km peal vaikselt. Auto toodud rootsist. teadlik juba et rootsi autodel esiklaasid/pidurikettad/põhi pidi jama olema mingilmääral. Käisin ka kiirelt vaatamas seda autot, esmapilgul tundus enamvähem, kriime oli siin seal mingilmääral, proovisõidul ei tundunud et kastis mingeid vigu oleks, ega ka pidurikettad kõverad. Hoolduse poole pealt ei oska öelda, ketihäält ei kuulnud. kui läheb ostuks siis lähen viin kontrolli niikuinii. Arvestades et auto autoaias siis jamh ise ka natuke skeptiline selle poole pealt. https://www.auto24.ee/used/3181392

Ette tänades Mihkel.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 75.1% - SQL: 24.9%]