Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
v6hik

 postitati 29.06.20 05:38
Tsitaat:
Algselt postitas: alfons
TT mk2 on iseenesest väga hea valik. Võrreldes eelmise põlvkonnaga vähemalt ei roosteta tänu ASF tehnoloogiale. Enamus detaile on alumiiniumist, välisosadest on vaid uksed ja tagaluuk terasest. Jälgida tuleks samu asju nagu igal teisegi auto ostu puhul. Kere kindlasti kriitilise pilguga üle vaadata kuna 71% kerest alumiinumist.

DELFI jutt

Tundub, et mudeli osas oled valiku juba teinud TTS näol kuna vaja kindlasti quattrot ja 3,2 on välistatud.
Samas kui stock TTS-i jõust jääb mingil ajal väheseks, siis turboka puhul ei ole suur kunst lisahobuseid tekitada, vabalthingava puhul on soovitav leppida sellega, mis on.
Ise olen pool aastat juba 3,2 omanik ja ei oska küll midagi mootori koha pealt kurta. Muide, A6 peal olev 3,2 v6 fsi ja TT /A3 vr6 on täiesti erinevad mootorid!

Enda auto omamise aja jooksul olen pidanud peale tavapärase hoolduse ainult selle ajastu vag-ide tüüpprobleemidega tegelema, nagu ukselukud ja lisaks sai veel süütelukukorpus välja vahetatud.

Kas käigukast on ka määrav? DSG-ga on kindlasti foorist foorini mugavam paugutada kui manuaaliga käike lapata, aga samas on manuaalkast kohe kindlasti töökindlam ja eriti talvel libedaga lahedam sõita.

Mulle meeldib selle auto puhul eelkõige juhitavus. Selle mudeli kohta saab öelda, et kurvides auto tõesti keerab.



Käigukasti osas mõtlesin automaati jah, kuna olen hetkel uurinud Eestis müügil olevaid autosi. Kuskilt lugesin välja ka selle, et TTSil on mingi tüüpviga ka diffriga...vastab see tõele ja kui hull see on?
alfons

 postitati 28.06.20 13:25
TT mk2 on iseenesest väga hea valik. Võrreldes eelmise põlvkonnaga vähemalt ei roosteta tänu ASF tehnoloogiale. Enamus detaile on alumiiniumist, välisosadest on vaid uksed ja tagaluuk terasest. Jälgida tuleks samu asju nagu igal teisegi auto ostu puhul. Kere kindlasti kriitilise pilguga üle vaadata kuna 71% kerest alumiinumist.

DELFI jutt

Tundub, et mudeli osas oled valiku juba teinud TTS näol kuna vaja kindlasti quattrot ja 3,2 on välistatud.
Samas kui stock TTS-i jõust jääb mingil ajal väheseks, siis turboka puhul ei ole suur kunst lisahobuseid tekitada, vabalthingava puhul on soovitav leppida sellega, mis on.
Ise olen pool aastat juba 3,2 omanik ja ei oska küll midagi mootori koha pealt kurta. Muide, A6 peal olev 3,2 v6 fsi ja TT /A3 vr6 on täiesti erinevad mootorid!

Enda auto omamise aja jooksul olen pidanud peale tavapärase hoolduse ainult selle ajastu vag-ide tüüpprobleemidega tegelema, nagu ukselukud ja lisaks sai veel süütelukukorpus välja vahetatud.

Kas käigukast on ka määrav? DSG-ga on kindlasti foorist foorini mugavam paugutada kui manuaaliga käike lapata, aga samas on manuaalkast kohe kindlasti töökindlam ja eriti talvel libedaga lahedam sõita.

Mulle meeldib selle auto puhul eelkõige juhitavus. Selle mudeli kohta saab öelda, et kurvides auto tõesti keerab.
twistY

 postitati 28.06.20 09:51
Tsitaat:
Algselt postitas: v6hik
3.2 mootor kõlab õudsalt, kuna tuttaval on sama mootoriga a6


Tohohh, tuttaval on VR6 mootoriga A6. Päris äge. Mingeid pilte ka on sellest?
v6hik

 postitati 27.06.20 16:53
Tere!

Oskab keegi mulle rääkida TT ja TTSi 2.gen olemusest, vigadest ja võludest?
Välimuselt on silma hakanud ja meeldib, proovisõitu pole kuskilt veel noolinud.
On neil autodel midagi kindlalt mida tuleks jälgida?

Isiklikult sihiksin just TTSi momendil, kuna tundub olevat piisavalt jõudu ja ka quattro... esiveolist isendit väga ei sooviks ja 3.2 mootor kõlab õudsalt, kuna tuttaval on sama mootoriga a6

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.6% - SQL: 52.4%]