Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Jann

 postitati 28.08.21 17:36
Tavaliselt on asi nii, et just niipalju raha on ja remondiks ei jää midagi. Ja selles valguses kindlasti sellist osta ei tasu.
"Väiduka lõpuni" auto võiks maksta 500 eur. kui ülevaatus kehtib. Tegelt on suure osa kolmeste B7-C6-D3 tegelik turuväärtus nullilähedane arvestades sinna minevaid summasid. Romula ei maksa just palju ja ise varuosadeks müümine eeldab ikkagi mingeid teadmisi ja vahendeid. See pole ziguli, mille sai teepeal küljele keerata..
Rix

 postitati 28.08.21 15:18
Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Pakuks siin sellise väljavaate, et antud parameetritega masinat (spetsifikatsioon, väljalaskeaasta, läbisõit) ostma minnes pole üldse mõtet mõeldagi mingile ketiliinile, pihustitele, turbole, käigukastile ja mis iganes muule võimalikule probleemile, mis majanduslikult selle auto vanarauaks muudab.

Ostadki mõttega, et iga järgmise käivitamise tagajärg võib olla auto varuosastumine/vanarauastumine ja võtad arvesse, et kuhu iganes plaanis minna on, ei pruugi sinna õigeks ajaks või üldse jõuda.

Peale vaadates on seal üht-teist taaskasutada ja utiliseerida küll, seega 0'i isegi rümba väärtus ei lange. Mingi raha saab tagasi, millega uuele ringile minna.
2000-3000€ vahele on mikromootoritega Golf'e omajagu, mis kohe kindlasti "käivad paremini edasi/pöördesse", kui see mitte-käivituv, 3'el silindril või ilma turbota töötav 3.0TDI.


Teistele on seda soovitust lihtne jagada, et osta teadmisega, et jääd miinusesse ja pead varuosadeks tõmbama, aga ise ei suutnud leppida mõttega, et parempoolse rooliga euroopa auto saatus eestis ongi ainult varuosadoonor ja vanaraud. :D

Nii hull see seis nüüd ka ei ole tegelikult. Vastavalt eelarvele tuleb siis valida võibolla mudel või kaks vanem või kehvema varustusega, aga paremas korras auto, mitte aastaarvult kõige uuem ja kõige odavam müügis olev isend.
rainerros

 postitati 28.08.21 15:05
Päris kaua müügis olnud. Ju on tal midagi viga siiski ma pakun, et keegi ei ole teda siiani ära ostnud. Varustus ja hind muidu hea, kui jutt tõele vastab muidugi.
Ise olin ~3 nädalat tagasi uue Audi otsinguil ning ma arvan, et pea terve nädal helistasin iga päev tollele müüjale ja tahtsin vaatama minna, kuid igapäev oli uus vabandus ning see mul ostmata jäigi. Proovi ehk sul läheb paremini ning saad ka oma silmaga auto üle vaadatud! ;)
JoonasJJ

 postitati 28.08.21 13:17
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Pole eriti oluline asi aga tundub olevat mitte tõupuhas S-line.


Ei ole seal ei sisemist ega välimist paketti. Soovitan korralikult kontrollida, muidu paned juba uute pihustite ja ketiliiniga rohkem kui selle auto hinna veel sinna.

Pakuks siin sellise väljavaate, et antud parameetritega masinat (spetsifikatsioon, väljalaskeaasta, läbisõit) ostma minnes pole üldse mõtet mõeldagi mingile ketiliinile, pihustitele, turbole, käigukastile ja mis iganes muule võimalikule probleemile, mis majanduslikult selle auto vanarauaks muudab.

Ostadki mõttega, et iga järgmise käivitamise tagajärg võib olla auto varuosastumine/vanarauastumine ja võtad arvesse, et kuhu iganes plaanis minna on, ei pruugi sinna õigeks ajaks või üldse jõuda.

Peale vaadates on seal üht-teist taaskasutada ja utiliseerida küll, seega 0'i isegi rümba väärtus ei lange. Mingi raha saab tagasi, millega uuele ringile minna.
2000-3000€ vahele on mikromootoritega Golf'e omajagu, mis kohe kindlasti "käivad paremini edasi/pöördesse", kui see mitte-käivituv, 3'el silindril või ilma turbota töötav 3.0TDI.
Rix

 postitati 26.08.21 09:27
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ei ole seal ei sisemist ega välimist paketti.

Sisemisest paketist tunduvad puudu vaid S-line kirjadega istmed, mis võivad olla vahetatud, kuna toon justkui ei lähe ka uksepolstritega kokku (muu nagu oleks olemas: must lagi, perforeeritud S-line logoga rool, harjatud liistud, lävepaku katted jms).
Jann

 postitati 26.08.21 04:45
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Pole eriti oluline asi aga tundub olevat mitte tõupuhas S-line.


Ei ole seal ei sisemist ega välimist paketti. Soovitan korralikult kontrollida, muidu paned juba uute pihustite ja ketiliiniga rohkem kui selle auto hinna veel sinna.
jaiks

 postitati 25.08.21 20:00
Pole eriti oluline asi aga tundub olevat mitte tõupuhas S-line.
Rix

 postitati 25.08.21 19:24
Tsitaat:
Algselt postitas: Juku25tds
Keegi antud isendist oskab midagi rääkida?
https://www.auto24.ee/soidukid/3555289


Üks täiesti erinev ratas müügipiltidel auto all näitab justkui seda, et ei suudeta leida isegi nii väikest summat, et katkine ratas korda teha või samasuguse tervega asendada. Kas siis üldse autot on suudetud hooldada ja remontida, et see heas korras oleks? Selline (faxetaxi) kleepsutuuning ka just usaldust ei tõsta. Mine vaata ise üle, oma silm on kuningas.
Juku25tds

 postitati 25.08.21 17:45
Keegi antud isendist oskab midagi rääkida?
https://www.auto24.ee/soidukid/3555289

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 63.2% - SQL: 36.8%]