Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi 80 b3/b4 (Typ 89; 1986–1991/ Typ 8C; 1991-1996)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: JanK[/i] Kuidas need 2.8 ja 2.6 siis ikkagi on? Siin mul üks VAGi-fänn rääkis, et selle ajastu V6 on päris pläma ja rohkete vigadega. Aga tal pole seda mootorit olnud. Mida räägivad need mehed, kellel on ka reaalne kogemus olemas? Näib okei kombo, sest talv, nelik ja väikse masina peal V6 teeb oma lõbusõidud kenasti küll ära. Nimelt on pandud pilk peale järgmisele talvele, aga kunagi pole liiga vara uurida, et mis mootorit üldse eelistada. Siis pärast otsuse tegemine kergem ning väiksem võimalus mingi lambine aps teha. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi 80 b3/b4 (Typ 89; 1986–1991/ Typ 8C; 1991-1996)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.0%
- SQL:
76.0%
]