Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6 C5 (Typ 4B, 1997–2004)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: end3l[/i] Lugesin kogu teema läbi ja tagantjärgi päris naljakas. Esimesed 12lk käib vaidlus 2.4 vs 2.8 v6 kütusekulu üle (c5 maksis siis üle 10k eur), järgmised 12lk on ka kahtlane jutt ning rahvas avastab vaikselt 1.8T/1.9Tdi mootorit, (siis juba hinnad 4-8k eur). Ning viimased 4 lk pole ka kiita, kuid ikkagi parem, kui 1. leheküljel. Tagantjärgi tarkusena saab öelda, et asjalikud bensumootorid on vaid 1.8T, 2.7TT, 2.8 (3.0), 4.2 ja 4.2TT ning ülejäänud võib unustada. 2.5Tdi kohta on 18 lehekülge omaette teemat kuhuni ma ei jõudnud. Tegu on hea mootoriga kui ta on korras, aga kindlam valik oleks 1.9tdi. Samas nende ilma turbota 40-klapiliste V8 mootorite kohta midagi head pigem kosta pole, kui just pingutid pole A-osade vastu vahetatud; isiklikult eelistaksin 32-klapilist vanema generatsiooni V8 mootorit, mida A6'tele üldsegi ei paigaldatud tehase poolt. Aga olles jõudnud ajastusse, kus C6 on iga ehitaja auto ja C7 ka üsna suvaline käru, siis ärataks C5 uuesti ellu ja tõmbaks sae käima. C5 oli omal ajal kena auto ja mõne nurga alt on tänapäevalgi, hinnatase on praegu alates 200 eurost ja ilmselt madalamaks see enam ei lähe, edaspidi ikkagi ainult ülespoole ja hakkab "vanakeseks" muutuma. Kahjuks on 95% C5'tesid roostes ja häid eksemplare on vähe alles. Küsin küsimusi, mida keegi pole siin 28lk jooksul küsinud manuaal-käigukastiga autode kohta: 1) Kas Facelift 2.7 184kw V6 mootor istub 1:1 PRE-FL 2.8 V6 asemele? Või on ületamatuid takistusi mida ei saa plug&play valdkonda liigitada? Näiteks teise pistikuga mõni suvaline moodul? Tean, et mootori vahetuseks on vaja a) mootorit b) selle juhtmestikku c) spidoplokki d) auto võtmeid <-- vahetades need 4 komponenti, peaks auto "uue" mootoriga käivituma mõne tunniga. Samas punktid c&d saab ära unustada, kui VCDS kaabli kasutamisoskus üle keskmise hea on ja ei pea ka ukselukkude pärast muretsema. 1.5) Kas facelifti spidoplokk sobib ilusti pre-facelifti juhtmestiku külge? 2) Kui kaua 01A (2.8l 5k) käigukast stock 2.7 bi-turbo mootori otsas vastu peab? Teadagi pandi 2.7'le tehases külge 01E 6k, kuid kas stock võimsuse juures on 01E hädavajalik? 3) Mis krt on vahet 2.7L 169kw ja 184kw (ja 195kw ja 280kw) mootoritel? Isegi 2.7 alamfoorumis pole seda kirjas. Detailselt paluks. 4) Kas Facelifti audiosüsteem (nt Symphony) ja salongidetailid /armatuur+istmed/ sobivad ilusti pre-FL C5'le st kõik pistikud ja kaitsmeplokk on sama? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6 C5 (Typ 4B, 1997–2004)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.8%
- SQL:
55.2%
]