Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
A4/S4 B5 (Typ 8D, 1994-2001)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: klemmikas[/i] Tüüpvigu siiski oleks hea teada, võivad rolli mängida. Silma jäi ka üks 2000 aasta oma, 1,6 74kW universaal. Märkasin muidugi, et mitu aastat tagasi oli ülevaatusel õlileke märgitud, hiljem enam polnud. Mis on õlikulu ja lekete põhjusteks ja kas samad probleemid on ka 1,6 74kW puhul? Aa 1,6-sel peaks hammasrihm olema, vähemalt esimestel oli kindlasti. Käisin ka ühte vaatamas 1,6 74kW. Olulisemaid kohti põhjast ei näinud, aga tagumine sillatala oli ikka tuntavalt roostes, ilmselt küll selline korralik pinnapealne. Summuti viimase püti kinnitus ka väga roostes, mis poltidega kere küljes on. sidur võtab väga ülevalt, on see tavaline neil? Nüüd peab mõtlema, kas seda osta või mitte, hinda kindlasti tingides, selle hind oli 1000, 2000 aasta. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
A4/S4 B5 (Typ 8D, 1994-2001)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.2%
- SQL:
73.8%
]