Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Kas mõtet vana audi 100 (Ostetud) Ehitamises (Pildid)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: krss[/i] Oeh, praktiliselt igasugune riisika mootor kestab oluliselt suuremat läbisõitu kui VAGi mootorid (va vabalthingavad diislid), aga see selleks, vana autot ostes sõltub selle ressurss ikkagi eelmistest kasutajatest, mitte sellest, mis marki auto ostad. Audi on selles osas kindla peale minek, et misiganes ka auto juures ei juhtu, kõike on romulast saada, mida ei saa öelda teiste kohta. Vana Primera on japsidest pigem negatiivne näide, on väga palju paremaid. Kusjuures igal autol on olemas kindlad mootorid-kastid-sillad, mis kestavad ja teised mis ei kesta, sellepärast ei tohiks ka üldse võrrelda oma vahel mingeid abstraktseid fordeskorte, tojootakorillasid ja audikaheksakümneid, räägime ikka konkreetsetest autodest, millel on konkreetne mootor jne. Mis mõte on jällegi jahuda neist kilowattidest, ega need 40kW on saadaval alles kõrgetel pööretel, mida nagunii eriti liikluses ei kasutata. Selles pööretevahemikus, millega kulgetakse 90% ajast, on sellel "nõrgal" 40kW mootoril momenti sama palju kui 2.3E bensiinimootoril. Skepsis vanade dislade vastu on samas põhjendatud, kuna turul 9 autot kümnest on totaalselt läbi sõidetud, reguleerimata, viimased 10a hooldamata jne, sellepärast ka janused, võtavad õli, uimased jne. Paraku käib sama ka sigari pritsungiga bensiinimootori kohta, pihustid ammu kulunud, kuid maksavad poole auto hinnast jms põhjused, miks need autod müüki pannakse, mitte nendega ise edasi ei sõideta. Kui sellest 2.3E mootorist üle käia ja sinna u 10K sisse panna (nagu enda omal oli), on tegemist ikka vägagi erksa, kiire ning ökonoomse sõiduriistaga. Samas vaatad müügis olevaid autosid, ja selliseid lihtsalt ei ole, ka suurema raha eest mitte. Ehk siis need on väljaminekud, millega soovitan arvestada, kui tahad omale korras autot. Diislitest veel: VAGi diislid on hirmus kuumakartlikud ja need hädad on kaelas kõigil. Kuna vanema tüübi kaant (meh tõukuritega) enam uuena ei saa, soovitan osta uuema tüübi mootoriga diisli. Audi 80 B3 on samas üsna raske ja tänu kujule (lai ja lühike) tuulekeeriseid tekitav, siis mingit erilist stabiilsust sealt oodata ei maksa. Samuti on B3 tegelik kütusekulu maanteel ligi 2L jagu suurem kui B2 kerega Audil, kuid uuem kere on samas jällegi turvalisem avariides. Ei ole olemas ideaalset, on igale maitsele ja on erinevaid omadusi, iseasi mida keegi oluliseks peab. Suurtest autodest on sigar tõesti päris hea hinna/omaduste/hoolduskulude suhtega masin, ainult et hoitud ja korras sigarid maksavad juba Saksas mitu korda rohkem kui Eestis, siin neid lihtsalt ei ole:( [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Kas mõtet vana audi 100 (Ostetud) Ehitamises (Pildid)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.4%
- SQL:
55.6%
]