Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Allroad (C5)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: antsu[/i] Paneks sulle siia veidikene infot. Antud isenditest midagi ei tea. Kirjutasin ühele inimesele hiljuti pika emaili, mida peab vaatama selliste isendite puhul ja teen kopi peist sulle siia: Ühesõnaga, kui otsida diiselmootoriga Audi Allroadi siis tasub vaadata alates 2004 aastast (Esimest Audi Allroadi toodeti siis 2000-2005, leidub ka 2006 isendeid aga need on tehasest välja tulnud 2005 lõpp). 2,5 TDI mootoritel toimus 2003 aasta lõpus parendus ja võeti kasutusele rullnookurid. Kuni 2003 teise pooleni on V6 diislitega see mure, et 250 000 km või väiksema läbisõidu pealt tuleb teha mootorile ca 40 000 kroonine remont (nukkvõllide vahetus, jne). 2004 aasta omadel ei ole seda probleemi. Väga palju sõltub ka muidugi auto eelmise omaniku hoolsusest. Mida tasub kindlasti vaadata auto puhul on järgmised asjad: 1. Auto üles alla tõstmise kiirus peab olema ca 1 minut kuni 1,5 minutit (1 asendist 4-ndasse). 2. Kompressor ei tohi uriseda autol oluliselt salongi sisse ja automaatne üles alla tõstmine peab kiiruse pealt toimima (4-ndast astmest kolmandasse 30km/h tunnis, 3ndalt-2-se 84km/h pealt, 2-lt 1-se peale ei soovita proovida, see juhtub 180 km/h pealt, tavasõidul kasutatakse kas 2 või 3ndat astet, mina kasutan 3ndat). Samamoodi peab automaatika ka vastavalt kiiruse langusele tagasi tõstma auto õigele kõrgusele. 3. Kere ei tohi olla saanud väga suurt pauku. Taastamine on äärmiselt kallis (ainult A varuosad, esiotsa laksu puhul läheb taastamine maksma üle 100 000 krooni) 4. Autole tasub teha täis ülevaatus näiteks Audihoolduses (maksab umbes 800 krooni). 5. Diisel mootor ei tohi väga jubedalt klõbiseda ega koliseda. 6. Elektroonika peab toimima ilusti. 7. Soovitan osta uuema Navigatsiooniseadmega (kui on navigatsiooniga auto). Selle seadme nimetus on RNS-E (sellele on võimalik saada eesti gps kaarte ja on üldse parem, mängib mp3, loeb mälukaarte jne, teleka funktsiooni saab ka tööle nüüdse digi-tv-ga kui natukene otsida ja kaevata infot). 8. Hea oleks muidugi leida Webasto eelsoojendusega mudel aga see ei ole väga oluline kuna V6 diisel audil läheb ka päris kiirelt ilma soojaks, kuigi mugavam on eelsoojendust kasutada. Kindlasti tuleb webasto toimimine üle kontrollida. 9. Kütuse kulu on keskmiselt järgmine : maanteel manual kastiga 7,0-7,5 ja linnas 10-12. Automaadiga on linnas umbes samasse auku. Kõik oleneb sellest kuidas sõita. Kui rohkem võtab oluliselt siis tekib küsimus, miks. Väga väiksemat kulu ka ei tasu uskuda. On võimalik ka 6L sajale sõita aga siis peab väga rahulikult sõitma. 10. Ei soovita soetada aeglustiga varianti allroadist, kuna see on suhteliselt haruldane (üldjuhul tehti usa turu jaoks) ja kui see katki juhtub minema võivad kulutused väga suured olla. Hetkel on või oli mingi aeg Eestis müüa 1 või 2 sellist. 11. 2,5 TDI-sid on müügis kahte tüüpi. Üks on 120kw ja teine 132KW (linnas neid nähes teeb vahet selle järgi kas sildil 2,5 TDI on i täht punane või valge, punane on 132kw ja valge on 120). 120kw on põhimõtteliselt sama mootor ja seal väga vahet pole. 120kw versioonid on vist natukene odavamad ja kehvema varustusega. Minul on 120kw variant. 12. Enamus diisleid on üldjuhul automaatkastiga, harvemad on manuaalkastiga.Automaadi puhul tasub kindlasti proovisõidu ajal ära proovida kuidas käiku vahetab ja uurida millal käigukastis õli vahetati ning ega ei ole käigukasti aju kallal käidud. 13. Mootorid, mis on nö uuemad juba (ilma selle 40 000 investeeringuvajaduseta) siis omavad mootori koode: BDG, BCZ, BDH, BAU. Täis hooldus (rihmavahetus, jne) maksab 12 000-15 000 krooni. Õhtpadjad maksavad järgmiselt: Esimesed õhkpadjad (ostes näiteks Audihooldusest) ca 6000 eek/tk, mina tellisin saksast ja sain Anroti analoogi (mitte kehvem kui originaalosa) ca 4200 krooniga/tk. Tagumised õhkpadjad on Eestis keskmiselt 5000 eek/tk. Saksas peaks saama ca 3000.- /tk. Õhpatju on 4 Esimesed ja tagumised on erinevad. Õhkpadjad tahavad üldjuhul vahetust järgmise skeemi alusel: Esimesed ca 160 000 läbisõidu juures (või vanus ca 6 aastat) Tagumised kestavad üle 200 000 km. Kompressor (mis tõstab autot üles alla) maksav revalis uue originaalosana 18 000 .-, sama kompressori analoogi saab ca 6000.- eest (kasutatakse mersu kompressorit, mis on identne). Silla osad on suhteliselt mõistliku hinnaga (välja arvatud see, et võrreldes tavalise Audi A6ega ei ole tal seda nö esisilla remontkomplekti vaid kõik puksid ja hoovad tuleb eraldi osta). Tavahooldusel muude Audi V6 diislitega vahet pole (kõiguvad sinna 1500-2000 eegu vahele vast). Veermiku jupid on ka suhteliselt mõistliku hinnaga ja palju saada. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Allroad (C5)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
52.5%
- SQL:
47.5%
]