Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: audicabrio[/i] Nii, läbisõit uute kelladega 400 000 ning tehtud: Õlivahetus filtriga Uus parempoolne amordi tugilaager, aga mitte midagi paremaks ei läinud, vaid on tulnud selline heli, nagu oleks laager kinni täiesti. Ideid? Uued käsipiduritrossid on täielik saast...supordi peal olev kaitsekumm on juba paari kuuga täielikult mõranenud, kui ei teaks, siis ütleks etvähemalt 5a vanad trossid seal. Trossid liiguvad, hoovad liiguvad kergelt, kuid tõmmates kõvemini käsipidur peale, ei tule ise enam maha. Vahetud ka kolvid, kettad, klotsid, liuguri tapid. Läbitud puhtalt ülevaatus - seal tuli imekombel käsipidur ise maha. Uus rooliotsa kaitsekumm Kes kardab chipitud masinaga tahmasust, siis võin enda masina põhjal väita, et chip ei muutnud seda näitu mitte kuidagi. Lubatud 2,5 asemel puhus 1,5 nagu umbes ka eelmine aasta. Küsiti vaid põhjaall olevate mingite detailide kohta, et kas need panid ise, aga nähes et seal audi kirjad peal, kehitati õlgu vaid. Cabriol - lisandunud vahepeal siis lõuaga stange koos pesuritega ABS võrud uued Esimeste kõlarite juhtmeid korrastatud ning maki tagant kaabeldus inimlikuks muudetud Kasutaja Rocket lisas püsikiiruse hoidja ja likvideeris pidurianduri rikke. Tänu sellele kadus armatuuris eelsüüteküünalde tule vilkumine aeg ajalt armatuuris. Vag-comiga uurides selgus et cabriol on küte põhimõtteliselt maksimaalse peale keeratud. A6-l oli sama teema tehtud ühe eesti diiselquattro müügimehe poolt lihtsal põhjusel, et alla sellise koguse masin üldse ei töötanudki( need on DIA sõnad). Ehk pihustiotste vahetus ainult aitas. Loodan, et cabriol veel ei pea seda tegema. Keeran kütusekoguse maha ning homme saab proovida, kas on mingit muutust üldse tunda. Huvitav ka see, et kütusekulu nii peale keeratud kogusega oli ikka keskmiselt 5. Enamuse ajast maantee lubatud piirides. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.2%
- SQL:
63.8%
]