Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: audicabrio[/i] A6-l vahetatud amordi tugilaager, kuna tegi häält. Kuid asi läks palju hullemaks, nüüd teeb vedru koguaeg keerates häält. Tuleb uuesti kõik lahti võtta. Vahetatud ka tagumine pooltelje ots vasakul pool. Cabriol ls 323k peal õlivahetus, küttefiltri vahetus, katalüsaatori eemaldamine. Kahjuks ilmselt intercooler katki, sest minek ei ole üldse äkiline ning cooleri alumine nurk oli väga mustust täis ka. Kahtlustan, et sealt lekkinud ning õline pind korralikult kleepinud mustust enda külge. Kunagi peaks päevakorda võtma ka karteripõhja tihendi vahetuse või siis kastipoolne vända simmer on lekkinud. Pärast korraliku mootoripesu, mida lähiajal plaanis teha, saab asja vast selgemaks. Täna sai siis end kätte võetud ning aja jooksul tellitud võimendi ja 8" subwoofri element tänu [b]mihkelmihkel[/b] cabrio teemale ka enda masinale sama asi tehtud. Ehk originaal Nokia subwoofer minema koos suusaboksiga ning mihkli teemas oleva joonise järgi tehtud kast 16mm MDF plaadist. Kusjuures tegin ilmselt väga täpselt, sest servi ei pidanud ma ümaramaks tegema, kast istus nagu valatud sisse, piisavalt tihedalt et kolisema ei hakkaks.Siuksesse auku mahtutasin kasti. [url=http://www.upload.ee/image/3519501/IMAG0525.jpg][img]http://www.upload.ee/thumb/3519501/IMAG0525.jpg[/img][/url] Elemendiks läks DenZeri toodang.Võimendi asetasin kõlari kasti tagaküljele. Pagasiruumi polstrit tuli natuke lõikuda, et asi jääks kenasti paika. Tulemus [url=http://www.upload.ee/image/3519488/IMAG0527.jpg][img]http://www.upload.ee/thumb/3519488/IMAG0527.jpg[/img][/url] Kuna asendasin ka originaalmaki hetkel Alpine mingi vana mudeliga, millel miljon helireguleerimise võimalust koos saja väljundi jms, siis vedasin kohe ka tagumistele kõlaritele kaablid ära. Selle põhjusega, et audi enda pistikus ei olnud tagumiste kõlarite juhtmeid, kuna need omaette võimenditega. Uued kaablid sai ühendatud tagumistele kõlaritele otse ning mängivad paremini. Ilmselt see Alpine makk teeb ka paremat häält kui originaal seda tegi. Tulevikus tuleb esimesed kõlarid välja vahetada, kuna need hakkavad suht esimestena ragisema. Põhjus miks niipalju vaeva viitsisin näha, oli see, et sõites lahtise katusega 90km/h, ei olnud muusikat enam kuuldagi. Pannes nii valjuks et kuuleks ka raadiot, hakkasid kõik kõlarid üle taguma vms. Hetkel testides mängib ikka väga märgatavalt kõvemini, enne kui miski üle hakkab taguma. Ilmselt tulevikus plaanis,talvel vms, 2din makk sisse. Ebayst mingi andoridil jooksev wifi,gps jms lisadega asi. Aga elame näeme. Sai korda tehtud ka päiksesirmide valgustus. Ei ole teistel audidel sellist lahendust kohanud, tavaliselt üles tõusva luugiga või siis ilma valgustusete lükandluuk vms. Ning need keskele peegli juurde tulevad lisandid on ka päris huvitavad. Päiksesirmid [url=http://www.upload.ee/image/3519490/IMAG0529.jpg][img]http://www.upload.ee/thumb/3519490/IMAG0529.jpg[/img][/url] Velje värvivalik sai otsustavaks, kuna mustad ning hallid veljed on nii ära tüüdanud juba. Kaalukausil oli/on peale valge keskosa ka punane, selline nagu foorumis androt A3 veljevärv. Poleerrant peab jääma, kuna eriline tüütus oli seda teha ning patt oleks see ära värvida kunagi :DMööda eestimaad reisides sai täiesti juhuslikult ka klubilistega kohtutud. Loodan, et Maarja ei pahanda, kui lisan ka tema audist pildi siia. Keskmine kütusekulu tuli 5,3 1200km peale. Sisaldas 10% linna ning 40% 110ga sõitu GPS järgi. [url=http://www.upload.ee/image/3519489/IMAG0506.jpg][img]http://www.upload.ee/thumb/3519489/IMAG0506.jpg[/img][/url] [url=http://www.upload.ee/image/3519524/IMAG0507.jpg][img]http://www.upload.ee/thumb/3519524/IMAG0507.jpg[/img][/url] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
52.2%
- SQL:
47.8%
]