Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: audicabrio[/i] Audi seisis vahepeal pea kaks aastat ning nüüd taas liikvel. Pärast pikka seismist oli olukord parem kui lootsin. Ainult esimesed piduri kolvid olid kinni roostetanud kuna kaitsekumm oli imepisikese auguga. Muidu läbi ÜV täitsa puhtalt ning jahutusvedeliku flantsi tihend oli otsustanud lekkima ka hakata. Kütusekulu on sellel mootoril ikka olematu ja teeb lausa naeratuse näole. A6 2,5tdi on ka öko aga 1,9tdi vastu ei saa. Mineku erinevus on tegelikult ka mäekõrgune ning sealt see kulu tulebki loogiliselt. Plaanis järgmisel nädalal õlivahetus Talvel sai ka muretsetud tuulevõrk Ebayst ning on ikka suur erinevus maanteel sõites. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.6%
- SQL:
76.4%
]