Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: audicabrio[/i] Sai siis soetatud veel üks c4 tdiq avant, seekord siis punane. Ostuga väga rahul kuna masin mida tean juba neli aastat ning väga hea sõbra käes hoitud pill. Kuna enda oma remont venis pikaks ning pidevalt käru vaja vedada siis saigi huvipärast hinda küsitud ning järgmine päev vahetas masin juba omanikku. Esimeses postituses olulisemad lisad mis masinal peal. Samas sai tehtud suurem hooldus ka oma mustaga. Esimene sillatala puks oli otsustanud poldiga kokku kasvada ning eemaldus ainult töö ja vandumisega. Õnneks kere seest tuli välja ilusti ning ei murdunud sinna. Sai vahetatud ka sillatala tagumised keresisesed puksid, kui juba kord oli sillatala maas. Sillatala maha võttes oli halb üllatus - nimelt oli sisse roostetanud korralik auk ning õnneks olen endale ühe komplekti tagavaraosasid enda audile muretsenud ning laost sai toodud uueväärne tala, millele kiire pesu ja roostekohad puudusid. Korralikud õõtsad ning uued stabika puksid samuti koos vasaku rattalaagri ja uute klotsidega piduritele. Samuti sai käidud üle ka tagapidurid ning liuguritele uued kaitsekummid ja määre ja veel ka uued klotsid. Tagasillas sai pandud reguleervarda kummipuksi asemele treialil raudpuks. Proovin kuidas nii vastu peab. Vanad puksid olid veel korras kuid oli lihtsalt huvi katsetada sellist varianti. Mootor sai uue õli ja filtri, ls 433300 pealt. Kuna ostetud punasel C4 oli mootor juba vahetatud, kuna vändaraami polt oli lahti tulnud ning seetõttu ploki purustanud, siis sai mustale ka ostetud uued poldid ning karteripõhi alt võetud ning uutega asendatud. Väga halvaks üllatuseks oli teise saale kinnituspoldi ebapiisav kinnitus. Põhimõtteliselt tavalise narre peale pannes ilma erilist jõudu rakendamata tuli polt välja. Kõik teised olid korralikult kinni ning mootor oli ka seest ilus. Võib-olla pääsesin ma sellise hoolduse käigus ka mootori vahetusest, ei tea, kuid see polt oli ilmselgelt lahti juba. Poldid sai tagasi pandud korralikult momentvõtmega ning saaled ka kontrollitud, kõik ok. Kuna vasak esimene pidurivoolik oli mõraline, tuli see asendada. Kahjuks toru nii supordi kui kere poolt ei tahtnud voolikust lahti lasta, tuli kogu torusik vahetada. Ei tahtnud teha mingit kiirliidet kuskile vahele, kuna esimene vasak piduritoru vaid 560mm pikk. Sai muidugi alguses forsist vale otsaga toru, mida avastasin alles abs pumbani oma töödega jõudes. Sinna istub suurema keermega ots, mida isegi teadsin aga poes ei osanud kontrollida seda miskipärast. Kasutaja JanP, kes on suureks abiks varuosade soetamisel mulle, leidis aega ning tõi laki autost õige toru ning homme saan lõpuks masina kokku pandud. Elades linnast kaugel on teise auto olemasolu hädavajalik ning remont aeganõudev. Juppide järgi sõitma eraldi ei hakka ning kord nelja päeva jooksul linnas käies saab viidud ports ning masinat laiali võttes alati selgub midagi uut mis vajab tegemist ning kokku pole mõtet panna enne kui uued asjad ka kohal. Igava jutu lõpuks ka paar pilti. Kahjuks osa pilte küljepeal, kuigi arvutis on nad ilusti püsti. [url=https://www.upload.ee/image/5906460/image1.JPG][img]https://www.upload.ee/thumb/5906460/image1.JPG[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/5906461/image2.JPG][img]https://www.upload.ee/thumb/5906461/image2.JPG[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/5906523/image3.JPG][img]https://www.upload.ee/thumb/5906523/image3.JPG[/img][/url] Pool autoparki veel puudu pildilt [url=https://www.upload.ee/image/5906501/image4.JPG][img]https://www.upload.ee/thumb/5906501/image4.JPG[/img][/url] Sai musta kasutatud sihtotstarbelist metsades, kuid äsja aherainest rajatud teed on need, mille tõttu tuli muretseda ikkagi kastikas maastur, mille kliirens on lihtsalt kõrgem ja ei pea pidevalt põhja pärast muretsema. [url=https://www.upload.ee/image/5906522/image6761.JPG][img]https://www.upload.ee/thumb/5906522/image6761.JPG[/img][/url] Kui on olemas kodus ruum, kus inimlikult saab masinat remontida, on motivatsioon hoopis teine. [url=https://www.upload.ee/image/5906521/image2ghjk.JPG][img]https://www.upload.ee/thumb/5906521/image2ghjk.JPG[/img][/url] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2,5TDi Quattro ja Audi Cabriolet 1,9Tdi - 1998- audicabrio
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
46.7%
- SQL:
53.3%
]