Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
AUDI S6 TDI avant rida 5 mootor - 1997 - forsin
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] TERVITUS AUDICLUB-ilistele www.w3.org Eelmine AUDI S6 avant (2,2 turbo bensiin) minu oma juba kümme aastat jääb alles, ostsin ~2000.a. http://www.youtube.com/watch?v=1cAoSM7lDVc Teema autoks Sama mudel AUDI S6 avant halli värvi 2,5 DIISEL veduk. [b]Selle audi valmistan ise endale.[/b] Paljud on oodanud aastaid, et minu autosid lähemalt uurida, kuid alles nüüd teen algust ja teema jääb kindlalt poolikuks ??? On palju varjatud külgi mida ei avalikusta netis, uste sisud lõpuni, juhti ümbritsev, jäävad ka sisse ehitatud üllatavad ootamatud saladused, Inimesena olen eriline ja ligi saavad vähesed aga ustavatega sidemed pole kunagi katkenud. Seepärast olen mõnele jobu mats metsast, katustle ostmatu prakeeritud snaiper, endatäiendajatele emeriitprofessor, kolmantatele midagi palju enamat, neljandatele vaba raisku läinud talent. Teema autoks on üks viimaseid IGAVESTI KESTEV miljoni kilomeetri auto. tehpassi järgi sündinud 1997 aastal AUDI s6 avant 2,2T + ark ümber ehitus luba disla mooto vastu. S6 rattad ei mahu A6 kere sees ringi käima kui auto koormatud. http://album.ee/node/27850137/50323727 Paljud teavad, et istusin enda esimese 2,2 Turbo S audi rooli 1993.aastal, digi pilte pole. 2000 aastal tehtud pilt minu valgest S6-st http://album.ee/node/27850143/50323727 2004 sigines tänaseni must S6 http://album.ee/node/27850139/50323727 Nii sai ka selle teema auto alguse juba üle viie aasta tagasi, ehk minu järgnev S audi, kui ostsin selle S6-e endale lattu tolmu koguma. Asusin 5 aastast tolmu pesemas -> http://album.ee/node/27377481/50316523 Minu eelmine must S6 tõenäoliselt ei lähe müüki, mille ladusin kokku 2004 aastal ->http://album.ee/node/27378059/50316523 Tarbin ka edaspidi musta S6-t, sest tarbides sisemus ja tehnika jätab endiselt uue auto tunde vaatamatta väga rääbakale välimusele. http://www.youtube.com/watch?v=OXu3-_uZL7U&feature=plcp S mootoriga jonnipunni kogemus on olemas üheksakümnentatest. Kui ladusin endale kokku Audi avant 200 20v turbo rallika -> http://album.ee/node/27377469/50316523 http://www.youtube.com/watch?v=x8B_w0xwGRM Enne offroad jonnipunniks saamist http://www.youtube.com/watch?v=bEdsMIpjNeA Niisiis ei tule sellele S-AUDI-ile tavatarbija komplektsus !!! pigem spetsiifiline konksu veduk ~2 tonni kaaluga. Autol saab olema palju erinevaid lahti/kinni polditavaid lisasid, siit ka tekivad erinevad komplekteeritavaid komplektsuseid topelt. Mootoreid rida 5 kaks , sildasid kaks, sumbuteid kaks, *Polditav turvapuur pärineb saksa kiirtee S kiirabist. *Optilise vintrelva seif 200-lt ajast kui hakkas peale tulema audi 8 *Igaks juhuks ülivõimas mobiil jaam , ajast kui omasin isiklikku mobiil masti oma käsi moblale saabus sidelitsentsi ajastu ja mulle kingiti asendus ???... *Vajadusel saab kõiki neid lisasid uuesti auto küljest lahti poltida. Sest soovin et auto oleks võimeline sõitma kasvõi Norrast paikali äärde kalale! http://album.ee/node/27738479/50316523 Selleks paab auto suutma vähemalt samapalju kui lisadega pätrol 60 või gruiser 85 ??? *Sõitma kogemata ~60 km vastu kuni 50 cm maast välja ulatuvale liikumatule maakivile. *Läbima koolmekohti min60 cm selleks elektroonika kolib kõrgemale saab lisa laki isolatsiooni ja kohati makrofleksi sisse uputust, kast ja sild saab tuulutus voolikud. *Auto peab lendama lutsukivina üle jõe min 10 m. nagu maanduv luik. *Säilitama 100% edasisõidu võime vähemalt paarkümmend km-i kui ~40km-iga peaks peaks millegile tõsisele otsa sõitma, muidugi soovin, et mõni sõiduk ei roniks poolraami kihvade otsa rippuma ! *Veo võimet hakkavad 870 NM sidur koos 3 X dorsen difrid ja loomulikult väljalülitatav EDS, ABS *Eelmine kuu likvideerisin oma mõlemad audi 200 -jad http://album.ee/node/27377469/50316523 ja lõin järjest rusikaga katki 5 klaasioma audi 200-al , seega S6 -le lisanduvad kõikjale turvakiled. NB ralliv avariivaba juht juba 27 aastat, seega tean mida teen ja see ei peagi tunduma normaalne, et minu nimel on rekord ainus tänava AUDI avant 200 20v-ga tihend kes on läbinud 3 päevase offroad ralli KLAPERJAHT [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
AUDI S6 TDI avant rida 5 mootor - 1997 - forsin
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
52.6%
- SQL:
47.4%
]