Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
AUDI S6 TDI avant rida 5 mootor - 1997 - forsin
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] Nüüd siis kolin auto sisse ,kogematta jäid pildid tegematta kui hooldasin kliima mootoreid. Kliima soendus radika konsiili kokku ladudes ja kerele installides, avastasin. SELLE KAKS KLAPPIDE MOOTORIT SISALDAVA KOBAKA SAAB KÄTTE ERALDI. ilma kogu kolakat koos soendus radikaga kere küljest eemaldamatta, oli vist kaks kruvi ja kaks plast kõrva. Aga oma motorid kiskusin lahti ja väga hästi tegin, mingeid uusi pole vaja, nend mootoritel sees tekkib seismise viga = tavott oli hangunud kivi kõvaks, *Eraldasin mootorid korpusest kokku 3 mootorit kõik ühesugused. paar kruvi keerata. *Reduktor mootoril keerasin kaaned maha , paar kruvi *Sama kruvika otsaga tõmbasin korpusest ~1 cm mootorit välja *Kui kaan maas siis on näha et moto 7v ja servmised pruun + valge juhe läheb otse mootorisse. *Lasin juhu vana mobla laadijaga 5v mootorile sisse algul üht pidi ja pärast vastu pidi, (moto hammasratas oli natukene tõstetud reduktori hambumisest lahti) mõlemit pidi hakkas mootor esimesel katsel väga vaevaliselt vedama ja aeglaselt pöördeid koguma.. Peale esimesi katseid olid motod nagu tsikli mootorid paugust pööre põhja. Siis tilgutasin õli 0w30 kruvikaga ja hammasrattale lisasin kruvikaga natuke audi kardaani risti määret See ei kivistu aastatega kõvaks, enne pühkisin hammasrattaid bensiinise pintsliga. Arvan et hooldus lahendus on parem KUI OSTA UUS, sest uue odav määre kivistub talvel ja kuivab kõvaks. Salongi eest http://album.ee/node/27829137/50323727 salongi tagalt http://album.ee/node/27829139/50323727 Kunagi oli mul oma isiklik 15w mobiilmast enda mobiilile kuni saabus levi litsentsi ajastu, siis anti mulle jube võimas gsm , nüüd leiab see tee autosse vajadusel võimalus sisse lülitada ??? mitte eestis ??? http://album.ee/node/27829151/50323727 Kunagi ammu kui hakkasid peale tulema audi 8 sattus minu kätte üks audi 2oo millele oli lisatud relva kapp meetrine mõeldud optilisele vint relvale, millelt eemaldatud kood lukk ? Nüüd tegin seifi vist veekindlaks ja poltisin korralikult kerekülge selles saab vedada mis iganes kas raha pakke või raketi padruneid palju või kasvõi pea meetrist raketi kahurit !!! Seal ??? http://album.ee/node/27831647/50323727 ja seda kattev plaat on turvatud lisaks metalli ja lukuga http://album.ee/node/27831649/50323727 muidugi käib alla tagavara ratas nagu kõigil. *Korraliku kompleksusega võtmekastiks kasutan nahk diblomaat kohvrit mõnus pehme ja tassitav. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
AUDI S6 TDI avant rida 5 mootor - 1997 - forsin
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
47.2%
- SQL:
52.8%
]