Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
AUDI S6 TDI avant rida 5 mootor - 1997 - forsin
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: Pähkel[/i] Ei ole ammu teemat uuendatud, on ka toimunud vahepeal midagi?:D [/quote]Auto pidev tarbimises alates kokku ladumisest 2012 aastal kuni tänaseni.2018 Autol on originaal 103kw pihusti otsad tänaseni, tõstetud survega , kuigi garaasis on mul XXX olemas, ja katsetatud ka. Kahjuks autol tänaseni tehase aju tehase sisuga+ Jyrisoo zip kolme auguga ja rappuva tyhikäiguga aga õkotab ja liigutab ja tehase MAP-iga. Autol puudub inteligentne aju vaatamata millele pakub väga head rallimise turvalist kaifi igas olukorras. AUDIga mutkui anna minna ja kaifi , pedaalid toimivad ilusti samal tasandil saab kasutada kolm pedaali. Kuid põhimõtteliselt pole vaja. Nii kui pedaali vajutad nii kohe mootor röögatab , ei tea mis on turbo viivitus??? (põhjaklapp) vaid Mulk sai tööpõhimõttest aru! seega (WestGeit) turbot tõukava surve otse sumbutisse laskmine surve alandamiseks, on üli täpseks mehhaanilise vedruga reguleeritud ilma igasugu elektron vaatlejateta. Muidugi saab panna suurema ja võimsama survega turbo nagu tegin kunagi Silveri (A4 1.9tdi) ja puhus ülesurvet kolm pool barri. +3,5 Saaks panna suuremale turbole lisaks võimsama nukkvõlli kuid see pole reising auto. Tegu igapäeva traktoriga. Lihtsalt mugav S klassi audi. Lamda õigeks ajamiseks kasutan ka sund mehaanilist meetodit , tekitab õkonoomiat , Kaasipedaali küljes on kaks mehhanismi, käiguga 75mm üks liigutab kütust kõrgsurve pumba peas + teine avab mehhaaniliselt õhu siibrit koldes , mõlemad liiguvad samaaegselt koos , pumba peast on lõtkud eemaldatud, (tehase seades vabastad pedaali kuid kahvel jääb ja kütus jääbgi täiega voolama.) Kuid juht enda arust lasi gaasi maha ja loodab õkonoomiat, paigalda lamda veendud. Kütuse kulule mõeldes vist ei ole õnnestunud paagitäiega alla 1000 kilomeetri sõita. Kõik kirjutavad kui palju nad ostavad autole, .... Mul polegi mida kirjutada. KUUE AASTA JOOKSUL Kütus, õli+filter , Reheve saab tasuta soome kummipoksidest. Olen ostnud uued piduri kettad ette , rooli võimu , aku ja offroad tungi tõstega 120cm. Katki on läinud nende aastate jooksul Rooli võim , taga tifri sees yks pooltelje nuut väljund (üks oli S originaal paigaldasin sent pikema V8 oma) Paar korda on turbo lõdvik paugu teinud. (sirge jupp kõhu all) Paukus ka sirge lööts. Juhtus ka tõsine remont , vahest sidurdas, alles avades selgus tõde. Sõitsin kaks kuud ja kaks korda ka eesti Tampere, ilma sidurita otse starteriga, kasutades kahte akut, aga starter tänaseni elus. Kast alt selgus tõde , siduri ketta sees üks leevendus vedru oli välja lennanud ja jalutas korvi sees olles kiiluks vahel korvi liigutusele. sai ketas remonditud, kuna tegu täis metall kettaga.. Sector küsis turbost pilte. http://album.ee/album/374131/50366281 [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
AUDI S6 TDI avant rida 5 mootor - 1997 - forsin
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.0%
- SQL:
62.0%
]