Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 Avant 1.9Tdi S-Line - 2004 - Lauri0112
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: stihl[/i] Selline mitte läbiroostega täppide remont käib nii: 1. Lahtine rooste ja värv traatharjaga (rällaka küljes muidugi) maha. 2. Jääb midagi sellist: [url=https://www.upload.ee/image/9794394/IMGP1856.JPG][img]https://www.upload.ee/thumb/9794394/IMGP1856.JPG[/img][/url] 3. Siis peale vedel liivapaber, seisab 15 -20 min sellega, pisut mullitab ka: [url=https://www.upload.ee/image/9794395/IMGP1857.JPG][img]https://www.upload.ee/thumb/9794395/IMGP1857.JPG[/img][/url] 4. Siis KÄSItraatharjaga nühkida rooste lahti ja kaltsuga kogu möga maha. 5. Uuesti punkt 3 ja 4. Vajadusel kuni 5 korda. 6. Lõpuks on KOGU rooste sealt 100% läinud, pind jääb küll kuumaastik, kui luubiga vaadata: [url=https://www.upload.ee/image/9794398/IMGP1858.JPG][img]https://www.upload.ee/thumb/9794398/IMGP1858.JPG[/img][/url] Sellele tegin vist ühe korra seda mögatamist veel. 7. Siis peale tavaline roosteaktiivne krunt, tinaasendus pahtel + tavapahtel vajadusel + värv + lakk Ja saabki hea. Uuesti mullitama ei hakka, sest roostet ju pole ja vesi kah ligi ei pääse. Seda on võimalik ainult ise teha, sest aega läheb palju ja tunnitasuga tööd ei jõua töökojale keegi maksta. Samas pole midagi hullu, vabalt võib kõrvale õlut juua. Aga tulemus on raudselt parem, kui uued B osa tiivad ja tööd on oluliselt vähem. (sa ei pea vahesid reguleerima, seestpoolt korrosiooni uuele tegema jne. Vblla VEEL parem oleks kasutatud tehase originaaltiivad, mis on roostevabad, aga kas sa leiad selliseid, on iseasi. Vedel liivakas, mina tellisin UK-st kunagi ammu, on selline: [img]http://www.rarylog.com/rustyco/rustyco-300.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 Avant 1.9Tdi S-Line - 2004 - Lauri0112
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
36.0%
- SQL:
64.0%
]